ztráta výkonu nad 3000 otáček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

ztráta výkonu nad 3000 otáček

Příspěvek od Luboschek »

Prosím pomoc, během pár posledních týdnů jsem vypozoroval u Toledo 97 (TDi 66 kW (AHU) trysky Sprint 520, 185 tis. najeto) bez chipu výrázný pokles výkonu okolo 3000 otáček nebo jeli motor v tahu (velký kopec, apod.). Projevuje se to výrazným pohupováním (jako kdybych přidával a ubíral plyn), tento jev se vyskytoval i minulosti, ale jen obcas a pouze ve vyšších rychlostech 160 a více, dále se podle mě změnil výrazně zvuk turba, mám pocit, že ho, když to přeženu slyším i na volnoběh (jako kdyby se náběh posunul o 800 otáček dolů), byl jsem s tím v servisu, ale nikdo neví. Akusticky se mi zdá, že když motoru naložím tak turbo jede naplno a neustále spína a vypíná, díky za rady
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Skús Vymeniť Solenoid N75. Je tá vec čo púšťa podtlak do Turba :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

N75 :)
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

nejsem si jist, ale N75 u starych TDi funguje na tlak a myslim ze by mel zavirat privod nafty pri hrozicim poskozeni tak nejak, nebo jak to je???
to turbo dost piska a je slyset hodne od spodu opravdu tak od 1100-1200 otáček
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

za pokus to asi stoji, co ta sranda N75 stoji???, nerad bych zase mel zbytecne dily uz mam takhle funglovku vahu vzduchu
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Ta turbina uz nieje nova takze moze troska aj popiskovat. A N75 ovlada PWM wastegate turba a nie privod paliva. Palivo sa zoskrti softwarovo az ked nezabera tegulacia wastwgate. A ak bola tato regulacia poskoden uy dlhsiu dobu a mas to naslahane tak uy aj moze byt mierne poskodena od vysokych otacok/overspeed/. Vymen N75 a skus to. Ale najprv si pozri na vagu co to hlasi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

tak díky za vysvětlení, zkusím ten N75 sehnat z jiného funkčního TDi
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

Ještě bych prosil malý dotaz, ten N75 u Toleda je hned pod stěračema nalevo a nebo napravo???, ještě mám typ na poškození chladiče ten je napravo za nárazníkem nebo jinde??? (prý v něm může být díra, proto ty problémy)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

bude to ten N75.. ta díra v chladičy nebo hadicích by dělaly jiný problémy.. a N75 bude u toleda tuším u vzduchového filtru..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

Díky, jsem to prohlížel a u vzducháče nic nevidím jenom ty dva nahoře pod stěračema (v pravé polovině)
Rapet
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 16 led 2007, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Rapet »

mám jeden ventil N75 (originál) úplne nový - nepoužitý, ak by si mal záujem ....
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

už mám rozhozený sítě, ale není to jisté ve středu budu vědět, zatím díky
Uživatelský avatar
David.GIII.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 21 led 2007, 11:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od David.GIII.tdi »

ahoj ,mám úplně stejnej problém ale s G III tdi 66kw ,váhu vzduchu mám taky novou. Až budeš vědět víc napiš dík
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

OK, zatím čekám jak dopadne N75, určitě dám vědět, kdyby jsi byl rychlejší tak to sem taky písni
Luboschek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 30 led 2007, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luboschek »

nevíte, který ventil je N75 - vlevo a nebo vpravo?Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“