
nejvhodnejsi uprava agr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24 zář 2008, 13:26
No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo...Thomy píše:K24?RudisTDic píše:To budu dávat jáThomy píše:ja osobne bych dal nejakej vetsi obtok..z 1.6 TD 51kW..

Octavia II RS
Heh, to musel bejt masakrRudisTDic píše:No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo...Thomy píše:K24?RudisTDic píše: To budu dávat já..z 1.6 TD 51kW..


Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24 zář 2008, 13:26
To byl masakr..sem pořád měnil tlakový hadice,,pořád bouchalyThomy píše:Heh, to musel bejt masakrRudisTDic píše:No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo...Thomy píše: K24?sem na to zvědavej


Octavia II RS