nejvhodnejsi uprava agr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

jj K24 ,o tom sem taky premyslel ale pak z toho seslo , sem zvedavej jak to pojede az ho tam budes mit :)
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

asi mate pravdu mam tam ten pretlakovej ale vedle nej je ten podobnej tomu sedymu akorat je cernej,zmatlo me to kdyz to vede k vyveve
U alfy jsem to mel z konce turba do ovl. ventilu
nejde mi vlozit obrazek
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Thomy píše:
RudisTDic píše:
Thomy píše:ja osobne bych dal nejakej vetsi obtok :-P
To budu dávat já :D ..z 1.6 TD 51kW..
K24? :twisted:
No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo... :D
Octavia II RS
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

RudisTDic píše:
Thomy píše:
RudisTDic píše: To budu dávat já :D ..z 1.6 TD 51kW..
K24? :twisted:
No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo... :D
Heh, to musel bejt masakr :D sem na to zvědavej ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

jinak nepamatujete si jestli je tady na foru nekde jak predelat pretlak na podtlak,protoze prece kdyz uz z nakyho motoru sezenu HW nevim jak to upravit v ty jednotce ktera je delana na přetlak ovládání a ideál jak tam poslat VA turbo.
nic polopatickyho jsem nenasel.
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

kdyz budes davat VA tak potrebujes : saci trubku od turba k vaze , N75 , zasobnik podtlaku , prvni dil vyfuku , predelas soft v jednotce , trubky mazani a jeste mozna neco tet si nevzpomenu ...
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Thomy píše:
RudisTDic píše:
Thomy píše: K24? :twisted:
No mám doma garret a K24,,tak na garreta dám WG z tý K24-káčko se mi nějak nezdá,,už se do něj někdo vrtal..Garret je z funkčního motoru nedávno sundaný..taky jsem zvědav co to udělá na TDI..na TD to makalo jak sviňa!!!Tlak byl 2b a pak jsem kůli spojce ubral na 1.7b..za 3 to hrabalo... :D
Heh, to musel bejt masakr :D sem na to zvědavej ;)
To byl masakr..sem pořád měnil tlakový hadice,,pořád bouchaly :-D ..docela mazec když letíš do kopce 170 a najednou mrda a za autem není vidět (LOL)
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“