Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Zdarec , průchodnost sacího vedení z nádrže do čerpadla bych určitě prověřil . Jinak by bylo nejlepší vyndat čerpadlo z auta a kompletně ho přetěsnit . . . návod na to máš docela luxusní :-) .
Ještě sem si vzpomněl na pár míst , kde je na čerpadle podtlak . . .
U víčka regulace předstřiku na straně pružinky , u regulačního ventilu nahoře na čerpadle ( horní "O" kroužek ) a vše kolem toho hliníkovýho vynálezu , co je na něm konektor ( zvyšuje to předvstřik při studeným motoru ) .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Vyndam cerpadlo a pak uvidim.
Predvstrik mam ovladany jen lankem.
Podtlakova "pistnice" taha za packu na levoboku.
Podtlak to bere z vyvevy prez elektroventil rizeny term.cidlem.

Sada na pretesneni cerpadla Bosch - sezenu kde?
Cenovka?
Naposledy upravil(a) Slawek3 dne 06 kvě 2011, 12:35, celkem upraveno 1 x.
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Cerpadlo vymontovano.
podtlakova zkouska

prisavalo to pravym bocnim vickem- pod tou slepou prirubou je "O"krouzek se ctvercovym prurezem.

skoda ze ten "o"krouzek neni vlozen do celniho zapichu tam by podtlak/pretlak "neodsaly"
kdyz to prezenu tak je odolny pouze proti pretlaku na miste kde je podtlak (wallbash)
dalsi veci je ze to selze vyjimecne

Nove okrouzky a pak to opatrne zatmelit at se "tmel" nedostane dovnitr
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od redidlos6006 »

Prosím, kde teče čerpadlo častěji, u těch šteftů na trubky( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05307.jpg ), nebo přes ten těsnící kroužek na vt. hlavě( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05365.jpg )
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Schanim el. schema na Espace 2,1td J63 z roku 96.

Konkretne zapojeni ventilatoru chlazeni -dvoustupnove- dvouvetrakove.
Nebo neco podobneho na 2,1td.
Dik. S
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Neco podobneho resily peugeot-club forum:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... =printable
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

redidlos6006 píše:Prosím, kde teče čerpadlo častěji, u těch šteftů na trubky( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05307.jpg ), nebo přes ten těsnící kroužek na vt. hlavě( http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05365.jpg )
Podle mne to tece prez "O" na vysokotlaky hlave.
Ty vystupy na trysky-trubky to jsem jeste neslysel...

Nejlepsi je tlakova/podtlakova zkouska :)
nafoukat vzduchem a jar a uvidis
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od redidlos6006 »

díky
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“