Vibrace kolem 80km/h

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 18 srp 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Vibrace kolem 80km/h

Příspěvek od Stavros »

Mam VW T4 a posledni dobou se mi stava, ze mi drnci od leveho kola, ono to jakoby nehuci,ale spis cvrlika. Dela to hlavne s plynem, kdyz ale vyslapnu spojku, tak je to taky lehce citit.Je to tak od 80km/h .Kolem 140 km/h a vic se roztrese volant, ale auto dal je ovladatelny.
Vymenil jsem vnitrni kloub a dela to porad.Taky lehce slysim vibraci pri akceleraci. Ale to na to musim opravdu slapat.
Nedavno jsem delal celou predni napravu a trochu se potykali s geometrii.
Napada me diferak, prevodovka, ale radi perfektni, nic nehuci.
Lozisko ma malou vuli v ulozeni, ale kdyz jsem zvednul kolo, tak nehuci.
Napada jeste neco nekoho? Diky
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

napadá mně spojka.nemusí to být mutně dvouhmota,někdy chrastí i přítlačák..
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Re: Vibrace kolem 80km/h

Příspěvek od josef10 »

Stavros píše:Mam VW T4 a posledni dobou se mi stava, ze mi drnci od leveho kola, ono to jakoby nehuci,ale spis cvrlika. Dela to hlavne s plynem, kdyz ale vyslapnu spojku, tak je to taky lehce citit.Je to tak od 80km/h .Kolem 140 km/h a vic se roztrese volant, ale auto dal je ovladatelny.
Vymenil jsem vnitrni kloub a dela to porad.Taky lehce slysim vibraci pri akceleraci. Ale to na to musim opravdu slapat.
Nedavno jsem delal celou predni napravu a trochu se potykali s geometrii.
Napada me diferak, prevodovka, ale radi perfektni, nic nehuci.
Lozisko ma malou vuli v ulozeni, ale kdyz jsem zvednul kolo, tak nehuci.
Napada jeste neco nekoho? Diky
že by špatně vyvážené nebo oskákané prední gumy?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4999
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ta vůle ti to může dělat,poloosu máš dotaženou?Asi bych to ložisko kola vyměnil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 18 srp 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stavros »

asi teda zkusim vymenit to lozisko, gumy jsou skoro novy micheliny, zkusil jsem je prehazet.
Budu muset pockat, az se to projevi poradne, je to opravdu slyset lehce.
Teoreticky by to mohl delat i setrvak, nikdy jsem ho nemenil, takze nevim, jak se projevuje.
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 18 srp 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stavros »

Dela to hlavne v tahu teda, kdyz se jede rychle, ale kdyz auto jakoby netahne, tak to skoro nedela.
A taky je cejtit, ze kdyz se auto na nejaky nerovnosti zhoupne, tak to taky jakoby zavrci, zahuci. Napada jeste nekoho neco? Co by delal spatnej diferak? To nejaka nerovnost na nej nema vliv, ne? to by asi delalo porad, ne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“