Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

co viac ti treba? v oboch pripadoch plati cim menej tym lepsie :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

ahoj klucííí, můžete mi poradit jak případně doladit Passat 2.0 TDI 16V BKP ?
pole 4/4 ukazuje na volnoběh 800/min 0.74°, při cca 2500/min 0.35° a při prošlápnutí plynu až 0. Do plusu to neskočí.
Pokud s tím mám něco dělat, tak bych potřeboval poradit jak postupovat s těma dvěma vačkama.
Ještě jsem se šel teď podívat na spotřebu a na volnoběh momentálně 80° 0.4 l
a palubák ukazuje průměr za cca 35km po výměně rozvodů 9l, ale dal jsem mu hned po cestě čočku 200-210 km/h.
Díky
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ladí se to na vačkovym kole sací vačky povoliš ty tři šrouby na vačkovym kole a středovou maticí lehce otačíš bud na jednu nebo druhou stranu až budeš mit nulu utahneš a zkontroluješ v tvem případě by si měl vačku malinko posunout po směru otačení dopředu aby ses dostal na nulu jen je mi divny že po vyměně rozvodu tam nemaš nulu vždy když sem to dělal na aretace tak sem to měl normě
Tiguan 2 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ještě jedna věc píšeš že na volnoběh maš 0,74 ne? a to je podle mě +
Tiguan 2 2.0 tdi
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

leguan píše:ještě jedna věc píšeš že na volnoběh maš 0,74 ne? a to je podle mě +
aha, zapomněl jsem znamínko -
Znamená to tedy, že by to po výměně mělo být pokaždé v normě bez doštelování ??
A dělá se to pouze na sací vačce ??
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

mě to po rozvodech vždy sedělo jestliže ty maš mínus tak maš vyšší spotřebu
Tiguan 2 2.0 tdi
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

tak já to ještě jednou načtu, zatím díky
jo a do doštelování se dělá jen na té sací ??
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

tak malinko posun vačku proti směru otačení motoru a budeš mit nulu ale je to citlivy opravdu jen o malinko jo a jak si se ptal ladí se to jen na sací vačce
Tiguan 2 2.0 tdi
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od rostama »

nastavení
Naposledy upravil(a) rostama dne 02 bře 2013, 16:00, celkem upraveno 1 x.
Pavelkot
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 27 pro 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavelkot »

tak jsem to načetl až po týdnu znovu a hodnota už ukazuje -0.35, tak jsem s tím nic nedělal. Ale proč se to samo změnilo mi není úplně jasné, leda, že by se ten řemen zaběhl, uvolnil apod. Přece jen po vyndání z krabice je takovej zohýbanej a ztuhlej. Napínák je v původním nastavení ve výřezu a očividně se nic nezměnilo....
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Zkusil jsem přenastavit hodnotu předvstřiku z -1,1 na 0 a dopadl jsem nevalně. Malinko sem zabral, protože jsem netušil jaký to bude mít odpor a pohnul jsem s tím asi tak o 3 - 4 mm. Pak jsem zkusil nastartovat a ukázalo mě to hodnotu 5 nebo 6 už přesně nevím. Zkusil jsem to vrátit zpět a od tý doby už nemůžu nastartovat. To je ale divný, protože jestli tomu dobře rozumím, tak pokud nesundávám rozvoďák a neměním nastavení rozvodů, tak bych měl nastartovat, nebo ne? Chápu správně, že vliv by to mělo jen na spotřebu? Že sem na to vůbec hrabal.... (wallbash) Prosím o názory a rady, díky moc všem!!!!


Sice zatím nikdo neodpověděl, ale to neva. Už je to v cajku. Ustřelilo mě to víc, než sem myslel. Už se mě to povedlo vrátit zpátky a startuju.
VW Sharan, AUY, 2003
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Mimochodem, z hodnoty -1,1 jsem se dostal na hodnotu, která osciluje mezi 0 až 0,6. Asi nemá smysl s tím dál mlet, asi za 25.000 km mě čekají rozvody a pořád se na přesnou nulu nemůžu trefit. Vždycky mě to malinko ustřelí do + nebo -. Kdo to budete zkoušet a nemáte s tím zkušenosti, tak jsou to pohyby opravdu v desetinách milimetru! A ne jako já, že sem to urval víc jak o půl cenťáku!! (LOL)
VW Sharan, AUY, 2003
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

hodnota super nechat byt
Tiguan 2 2.0 tdi
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od rostama »

nastavení
Naposledy upravil(a) rostama dne 02 bře 2013, 16:00, celkem upraveno 1 x.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

moze kludne spat a aj na takejto posteli :

Obrázek

:-D (LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“