Jak poznat odcházející spojku?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:já bych řekl že parkovat v kopci 40 stupňů není vůbec normální ;)
To jsi byl hodně slušnej :D
Člověk se pořád učí.
wiglegummi
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2009, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od wiglegummi »

kua chalani nevím jestli to byloo 40 nebo 20 ale prostě to byl kopec a neparkoval jsem ale stál jsem před přejezdem a čekal až projede vlak, myslíte že by to mohla bejt spojka?
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

wiglegummi píše:kua chalani nevím jestli to byloo 40 nebo 20 ale prostě to byl kopec a neparkoval jsem ale stál jsem před přejezdem a čekal až projede vlak, myslíte že by to mohla bejt spojka?
V motoru jsou písty,ty jsou ve válcích, spojeny ojnicemi s klikovou prdelí , která se otáčí.Ne,teď vážně,důkladně utěsni spalovací prostor vhodným přípravkem,dnes už jich je na trhu dostatek.
wiglegummi
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2009, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od wiglegummi »

hele já vím jak vypadá motor ze vnitř, jinak nechápu co má můj problém společného s těsností spalovacího, sacího systému?
Motor byl vypnutý a já brzdil jenom přez jedničku bez ručky, a auto sem taam cuklo dozadu skopce jako by mi to přeskakovalo
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

nazdar.. nejdem zakladat novu temu... toto sa mi celkom hodi... ked vytlacam spojku tak mi do nej kope... proste celou cestou citim ako nieco kope do spojkoveho pedalu.. bude to dvojhmota?? diky moc..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

mr.freezer píše:nazdar.. nejdem zakladat novu temu... toto sa mi celkom hodi... ked vytlacam spojku tak mi do nej kope... proste celou cestou citim ako nieco kope do spojkoveho pedalu.. bude to dvojhmota?? diky moc..
Může být,vibruje páka která se dotýká vyp.ložiska a to se dotýká přítlačáku.Píšu to tak proto že vibrovat může i křivej přítlačák jednohmoty.Pokud máš dvouhm. a nic jinýho to nedělá tak ti korektně oznamuje že už se loučí.
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

wiglegummi píše:hele já vím jak vypadá motor ze vnitř, jinak nechápu co má můj problém společného s těsností spalovacího, sacího systému?
Motor byl vypnutý a já brzdil jenom přez jedničku bez ručky, a auto sem taam cuklo dozadu skopce jako by mi to přeskakovalo
Nedal jsem tam (noteeth) , v prudkým kopcu utíká prostě stlačený vzduch,kdyby to mělo tlaky ve velkým háji tak ani nestihneš vystoupit a dát cihlu pod kolo.
wiglegummi
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2009, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od wiglegummi »

vživotě to nedělalo a až ted jak spojka zabírá až u samého vrchu, myslíš jako že tlaky ve válcích jsou v háji?
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

wiglegummi píše:vživotě to nedělalo a až ted jak spojka zabírá až u samého vrchu, myslíš jako že tlaky ve válcích jsou v háji?
Psal jsem "kdyby byly",jinak bych řekl že v tak prudkým kopci jak ty popisuješ se není čemu divit.Jestli máš pocit že je to spojka tak navštiv někoho jistějšího,já bych řekl že by to spíš klouzalo na pětku plnej.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Používat úsloví, v životě to nedělalo..,je ošidné, já byl s jedním večer na pivu a ráno byl mrtvý..a v životě předtím to neudělal.. :)
Jinak pochopitelně auto v kopci bez ručky drží komprese motoru a proto při ztrátě komprese schopnost udržet auto přes rychlost klesá...Ale pokud ti na přímý záběr/5nebo 6 rychlost/ spojka neklouže/motor řve, auto nezrychluje,zpomaluje/,nemá cenu ji řešit..I když zabírá nahoře..ještě sílu přenáší, tak co...A rozjíždět se na dvojku , na to není stavěná..,brzy to dá vědět...
nepropadat panice...
wiglegummi
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2009, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od wiglegummi »

ok vyzkouším to stou 5 ale na 2 se když je motor zahřáty rozjedu i bez plynu sice hodně pomalu pouštím do záběru ale rozjedu se :-)
a až bude čas poměřím kompres
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od JS65 »

Lidi ja vam reknu jen jedno...pokud vymena spojky tak i se setrvakem(je uplne fuk ze je O.K.) je jedno jestly pouzijete jednohmotu nebo dvouhmotu treba se v tom jen vyznat A BACHA POKUD TO NAHODOU NEDELA PREVODOVKA jako v mem pripade. Ja dal na supa 1 1.9TDI 96kw spojku s audi 80 a fuguje to a nemuzu to dat na chip pac to ta spoijka nesnese ,ale pri tomhle nastaveni motoru to jede uplne jak ma a spotreba je 5,6 komplet. Takze prokluzuje spojka = komplet vymena spojka + strvak SACHS nebo LUK oba to delaji aby to odeslo po urcitych KM.
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

znamy, co robi obchodneho zastupcu pre slovensku retaz obchodov s dielmy.. bol na rokovani v SACHS... doniesli im ukazat cinske spojky... cely komplet... v sachse to odskusal a pustili na pas... iba na to vyrazaju logo a pustaju to do predaju... tak aby ste boli v obraze... a nie je to ze "jedna tetka povedala"... mam to s prvej ruky...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

mr.freezer píše:znamy, co robi obchodneho zastupcu pre slovensku retaz obchodov s dielmy.. bol na rokovani v SACHS... doniesli im ukazat cinske spojky... cely komplet... v sachse to odskusal a pustili na pas... iba na to vyrazaju logo a pustaju to do predaju... tak aby ste boli v obraze... a nie je to ze "jedna tetka povedala"... mam to s prvej ruky...
Takže Sachs prodává čínské spojky , na které jen vytiskne své logo????
že by až tak hazardovali a značku potápěli na činských šmejdech? No je to možné,sice už jsem měl reklamaci a to na své dvouhmotě sachs (po 24tkm škubala) ale i na Luka byla reklamace a ta lamela se normálně rozpadla a setrvák měl takové rýhy jak by proti sobě chodily železa. Originál spojka byla taky sachs. No čekám na vaše názory a poznatky
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 31 pro 2010, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od chuckee »

Mě se stalo třikrát, třeba jen co 14dní, že mi proklouzla spojka. Naposlet někdy v Prosinci. Vždycky to udělalo na čtverku a pětku, když jsem tomu dal nažrat. Od ledna jezdím s citem a už 2500Km to neproklouzlo. Spojku jsem už koupil, nebo mám špatnej i setrvák a ješte čekám než ji vyměním. Z jara tam půjde. Jinak, kdyby jsi ji náhodou kupoval, tak jsem ji našel levnější http://www.zbozi.cz/?q=LK%20600001500&t ... ejlevnejsi objednával jsem ji taky zde a v pohodě
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“