MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

spotřeba klasicky - natankovat plnou, vyjet skoro celou nádrž a dotankovat.
takhle vyšla spotřeba menší o 1,2. měřím stále, takže chyba téměř vyloučena.
tomitdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2009, 16:05
Bydliště: Spisska Nova Ves SK

Příspěvek od tomitdi »

chlapi mozem pouzit aj diodu 1N4004 ?valaju sa mi doma alebo musi byt ta 1N4007 dik ;)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

v podstate jde pouzit jakakoliv dioda jde jen o to aby ta dioda nemela moc velkej ubytek a tim padem to nahrazovalo hodnotu treba jen 750mg a sice by to jelo lip nez se spatnou vahou ale s lepsi diodou (mensi ubytek) by to jelo urcite lepe. jestli mas vag nebo mas moznost u nekoho na to kouknout tak to tam zapoj nastartuj a koukni na vag pokud tam bude 850 a vic je to ok ;)

nezapomen ze musis mit zaslepeny to egr
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Trochu to oživim...jelikož mi umírá váha a dává max cca 700mg,,tak jsem namontil nějakou diodu a auto jede od spod stejně,ale oproti váze mi táhne krásně až do 4500ot..žádnej nouznák!! kolik mg dává nevim,,páč mi zdechl kabel..Ale mám objednáno 20ks diod BAV21,,tak kdyby pak někdo chtěl,tak stačí napsat SZ..jiank starty ok a spotřeba podle PPC stejná..ani ručka nafty nepadá nějak rychle a courám pořád po městě..A zakouří jen když dám podlahu pod 1500ot..jinak nic.. :-D
Octavia II RS
Mr.Dawid007
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2009, 08:43
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mr.Dawid007 »

Mám ještě dotaz, jaktože v mojí váze na ARL je vevnitř na těle přidělaná jakási dioda a v druhé váze z LTčka 80 KW tam ta dioda není, ale jsou tam ty kovový packy na to? Na co tam ty diody vevnitř jsou? A neví někdo jakej je to typ diody?

Jo a mimochodem jsem omylem vylámal ty mřížky v tubusu, takže koupím ten tubus, bez váhy, na ARL...Dík
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
Octavia II RS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Zítra to v práci zjistím... :-D
Octavia II RS
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

ta dioda bude nejspíš mít úbytek kolem cca 0,4V (i když neznam závislosti na proudu, u různejch diod nejspíš odlišný - u mě ta 1N4007 má 0,35V a klesat to teda začíná už před 3tis.ot., ale na požadovanejch 850mg/R se to dostane až u těch cca 4350ot., jak jsem tu psal)
- stejně by mě zajímalo, proč to napětí s roustoucíma otáčkama klesá a jaktože si s tim váha poradí líp? (že by nějakej kondenzátor? Ale to by bylo zas asi jen chvilkový, žádnej vícekapacitní jsem na DPS toho Pierburga neviděl, i když na takovýhle "udělátko" jsem se nejen já divil složitosti toho plošňáku)
a někdo tu pár stránek zpět řešil i zapojení více diod najednou a měl dvě v sérii s tim, že zkusí třetí - větší smysl(pro menší úbytek napětí) by mělo spíš paralelní zapojení, ne? I když nejlíp asi vybrat jednu nejvhodnější ... ještě lepší by bylo řešení, aby minimálně do těch 1500ot. bylo napětí menší ...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

FandaTDI píše:ta dioda bude nejspíš mít úbytek kolem cca 0,4V (i když neznam závislosti na proudu, u různejch diod nejspíš odlišný - u mě ta 1N4007 má 0,35V a klesat to teda začíná už před 3tis.ot., ale na požadovanejch 850mg/R se to dostane až u těch cca 4350ot., jak jsem tu psal)
- stejně by mě zajímalo, proč to napětí s roustoucíma otáčkama klesá a jaktože si s tim váha poradí líp? (že by nějakej kondenzátor? Ale to by bylo zas asi jen chvilkový, žádnej vícekapacitní jsem na DPS toho Pierburga neviděl, i když na takovýhle "udělátko" jsem se nejen já divil složitosti toho plošňáku)
a někdo tu pár stránek zpět řešil i zapojení více diod najednou a měl dvě v sérii s tim, že zkusí třetí - větší smysl(pro menší úbytek napětí) by mělo spíš paralelní zapojení, ne? I když nejlíp asi vybrat jednu nejvhodnější ... ještě lepší by bylo řešení, aby minimálně do těch 1500ot. bylo napětí menší ...
Podle mě začne klesat napětí na diodě v závislosti na tlaku turba..protože jednotka vyhodnotí nízký (normální) tlak a příliš vysokou hodnotu MAF,tak prostě začne ubírat na optimální hodnotu..po chipu se to bude chovat určitě jinak..Ale je to pouze má doměnka,jinak si to neumim vysvětlit..
Octavia II RS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

RudisTDic píše:
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
no jasne, zenerka, dakujeme! (rofl)
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

RudisTDic píše:
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
ktoru odporucas ?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Super píše:
RudisTDic píše:
toefuk píše: jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
ktoru odporucas ?
No já jezdim na tu BZX,,tu BAV21 nemám odzkoušenou..ale podle prvního příspěvku dá BAV21 850mg a BZX mi dává 1250mg-takže bych dal jí,,ale možností je víc..když budu mít zítra čas,tak instaluju BAV21 a napíšu sem kolik mi dává..
Octavia II RS
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Bydliště: chomutov

afn

Příspěvek od mikesik »

cus ja mam na Toledu AFN trysky sprint 764 mam tam BAV 21 a podle pc mi ukazuje 1270 ubytek je 0.37V na jednu diodu zitra to skusim na PD Alhambre 85KW (rofl)
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“