subz3ro_tdi píše:Ten jednohmotovy zotrvak si daval novy, alebo z druhej ruky? Ak z druhej ruky, daval si ho liznut na sustruhu? Je dost mozne ze ho mas sisaty a lamela nezabera celou plochou... tam ti potom nepomoze ani sebalepsie oblozenie...
ano spojka bola z druhej ruky..len lamela nanovo preoblozena organikou..tak to teraz necham..a ked zacne robit problemy tak ju poriesim..
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Miesta je tam akurat, ziadne komplikacie. Je tam VB vo VA obale, ale myslim ze rozdiel vo velkosti VB a VA nie je, co sa rozmerov turba tyka.
No a novinka ohladne spojky... zacala presmykovat na 4 a 5 stupni
pepan: na aute je filterbox-hadica (taka vrubkovana) harmonika-plastova hadica do turba.
Vymenila sa ta posledna plastova hadica, ktora konci na turbe. Hadica medzikus ostala povodna ako aj filterbox.
netopier: to neni zly napad, len som si zvykol ze na 4q podlaha len od 3000rpm potom to nesmyka.
Takze preoblozenie zatial neriesim, da sa stym jazdit, sila zvyku.
Ak by som aj, tak sa obratim na madarov, oni maju VR6+kevlar a jazdia bezkonkurencne casy...
netopier píše:to kevlarove oblozenie by sa nedalo poslat postou sem? tu ti to nanituje uz hocikto kto robi spojky
Teoreticky dalo, len treba zistit kto to robi. Skusim sa popytat na fore, alebo sa spytam priamo typka co to robi, ale az 28.8. su najblizsie sprinty unich, skor ho nestretnem...