Výkon při zapnuté klimatizaci

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ja teda nevim ale neni to nahodou jedno jestli lednice nebo klimatron? Kompresor je pustenej tak i tak a ten je zrout vykonu.
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 30 čer 2011, 09:34, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jenže klimatronik si tu a tam kompresor vypne, když nachladí kabinu na nastavenou teplotu. Lednice běží furt. A v tom je dost zásadní rozdíl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

to mas pravdu ale ztrata vykonu zustava porad stejna kdyz bezi,jedinej rozdil je nepatrne nizsi ta spotreba
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jak nemáš climatronci na ECON tak je myslím seplý kompresor stále... tím pádem i větráky. a nezáleží na tom jakou teplotu si nastavíš
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud vím, tak ECON odstavuje kompresor úplně. Pokud ECON není stisknutý, kompresor spíná podle potřeby.

Trvale sepnutý kompresor je pouze v případě nastavení teploty uvnitř vozu na LOW.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

ECON = jizda s větráky, ale klima kompresor sepnutý není
AUTO režim = jednotka klimy si řídí sepnutí kompresoru dle jejího nastavení (rychlost větráků, ofuky, apod.) - lhal bych kdybych věděl na jakou teplotu je to nastaveno
BEZ AUTO A BEZ ECON=komprsor jede furt dle nastavené teploty se zvětšují a zmenšují otáčky
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
MAD-BOXs
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 srp 2008, 05:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem

Příspěvek od MAD-BOXs »

To asi né, Jakmile je Climatronic na AUTO tak kompresor jede stále i s větráky, i když si nastavíš třeba +25 a venku bude +10, takže to jen topí a klima jede taky. Nezaregistroval jsem, že by se někdy kompresor v AUTO režimu vypnul. Zkoušel jsem to dohledat, aby se vypínal, ale nějako jsem se ničemu nedopídil.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

v režimu AUTO se komresor sám vypne jestli venkovní teplota klesne pod 5C° (O1) nebo pod 2C° (O2).

Samozřejmě se můžu mýlit - před pár dny sem to koumal jak ta klima vůbec funguje (možná jsem to někde špatně pochytil) :-P
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

No to bude nejlepší řešení :-P
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky bych řekl že na AUTO běží stále. už se to řešilo několikrát. jinak je jasné, že když je venku moc nízká teplota, že se vypne jako ochrana před zamrznutím :-). za normálních podnímek kompresor nebeží jen když je zaplé ECON

otáčky kompresoru, minimálně u aut kde je el.mag. spojka se nemění, ta spojka umí jen ON/OFF.....
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka. ;)
Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilator ;) Ja som tiez bol v tom ze climatronic po dosiahnuti teploty vypina cez spojku kompresor...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

Tak je to jasný čím to bylo. přece mě to nedalo, protože mě to pěkně štvalo když sem jel s klimou jak s paletou cihlel. sehnal sem zachovalej kompresor a ejhle... klima chladí jak bejk, výkon je stejnej jak s klimou tak bez, spotřeba do pul litru vyšší takže taky ok. Hlavně mě šlo o ten výkon. ten co mě to plnil dělá i repase tak mu ho dám aby ho rozdělal a uvidí se, ale asi se přidíral.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

subz3ro_tdi píše:
nogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka. ;)
Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilator ;) Ja som tiez bol v tom ze climatronic po dosiahnuti teploty vypina cez spojku kompresor...
ee to by se hned udělalo v autě vlhko , na OI a G4 jede durch,
na OII a G5 se po dosažení požadavku snižuje výkon kompresoru.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
caly
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 04 lis 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od caly »

Myslim ze kompresor bud bezi a nebo nebezi.O snizovani vykonu jsem nic jeste neslysel.Myslim ze snizovani vykonu = snizovani otacek kompresoru.Jak se snizujou otacky kompresoru u auta???
Passat B5.5 100Kw
T-5 77Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“