Výkon při zapnuté klimatizaci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ECON = jizda s větráky, ale klima kompresor sepnutý není
AUTO režim = jednotka klimy si řídí sepnutí kompresoru dle jejího nastavení (rychlost větráků, ofuky, apod.) - lhal bych kdybych věděl na jakou teplotu je to nastaveno
BEZ AUTO A BEZ ECON=komprsor jede furt dle nastavené teploty se zvětšují a zmenšují otáčky
AUTO režim = jednotka klimy si řídí sepnutí kompresoru dle jejího nastavení (rychlost větráků, ofuky, apod.) - lhal bych kdybych věděl na jakou teplotu je to nastaveno
BEZ AUTO A BEZ ECON=komprsor jede furt dle nastavené teploty se zvětšují a zmenšují otáčky
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
To asi né, Jakmile je Climatronic na AUTO tak kompresor jede stále i s větráky, i když si nastavíš třeba +25 a venku bude +10, takže to jen topí a klima jede taky. Nezaregistroval jsem, že by se někdy kompresor v AUTO režimu vypnul. Zkoušel jsem to dohledat, aby se vypínal, ale nějako jsem se ničemu nedopídil.
v režimu AUTO se komresor sám vypne jestli venkovní teplota klesne pod 5C° (O1) nebo pod 2C° (O2).
Samozřejmě se můžu mýlit - před pár dny sem to koumal jak ta klima vůbec funguje (možná jsem to někde špatně pochytil)
Samozřejmě se můžu mýlit - před pár dny sem to koumal jak ta klima vůbec funguje (možná jsem to někde špatně pochytil)

Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
taky bych řekl že na AUTO běží stále. už se to řešilo několikrát. jinak je jasné, že když je venku moc nízká teplota, že se vypne jako ochrana před zamrznutím
. za normálních podnímek kompresor nebeží jen když je zaplé ECON
otáčky kompresoru, minimálně u aut kde je el.mag. spojka se nemění, ta spojka umí jen ON/OFF.....

otáčky kompresoru, minimálně u aut kde je el.mag. spojka se nemění, ta spojka umí jen ON/OFF.....
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilatornogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka.

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tak je to jasný čím to bylo. přece mě to nedalo, protože mě to pěkně štvalo když sem jel s klimou jak s paletou cihlel. sehnal sem zachovalej kompresor a ejhle... klima chladí jak bejk, výkon je stejnej jak s klimou tak bez, spotřeba do pul litru vyšší takže taky ok. Hlavně mě šlo o ten výkon. ten co mě to plnil dělá i repase tak mu ho dám aby ho rozdělal a uvidí se, ale asi se přidíral.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
ee to by se hned udělalo v autě vlhko , na OI a G4 jede durch,subz3ro_tdi píše:Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilatornogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka.Ja som tiez bol v tom ze climatronic po dosiahnuti teploty vypina cez spojku kompresor...
na OII a G5 se po dosažení požadavku snižuje výkon kompresoru.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft