Jak prekonat 200hp motor ATD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Jak prekonat 200hp motor ATD

Příspěvek od Champion »

ahojte
Turbo repas VA obal vnutry VB tlak 1,65baru
vstreky AL natiahnute skoro na max
sanie ALU - parohy ARL
egr - scipacia klapka off
kat off
C-cidlo
jednohmota HDS
FMIC a 60 nerez rury teplota v spicke max 60°C bezne okolo 35-40°C dochladzovany vodou

vykon 188,5hp 393Nm

jak prekonat tuto hranicu . Co mozem este urobit, ale aby som nebol ako cierna dymovnica v celom pasme .

tu je graf

http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4833 ... _2_001.jpg
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Nemá turbo náhodou jen VA vejfukvku :roll:

Co protitlak (hm)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Co vacka??? Co tak nove turbo, ne repas...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

myslis ze znova nahodit KAT ?
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?

a mozno menej nalozit odspodu...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.

Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.

Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?

a mozno menej nalozit odspodu...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Champion píše:myslis ze znova nahodit KAT ?
Ne , jen se přesvědčit že máš plnohodnotné VB,jak píše jipi.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo to bude asi důležité zjistit... nemá ono VA výfukovku jako V dokonce ? Pokud je tam fakt výfukovka z VA tak tam bude už protitlak jako kráva = mj. dýmovnice jak prase....
Takže vyndat, změřit....
Opravdu není turbo jako turbo :) Dle mího když che někdo 200PS měl by koupit orig new VB a nešetřit (i když ani repas nestojí zrovna málo takže na nové VB se stejně připlatí už jen pár bankovek)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no ale i tak bych se o VB pro prekonani 200Hp bal. Spis bych volik hybrida nebo neco vetsiho jak VB
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak 1,65 by mohlo VB zvládnout ne? Když k tomu nebude soft určený k zabíjení turbín....
a kdyžtak bych se radši přimlouval za zástavbu něčeho většího, než hybrid....
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

1,65 da v poho ale nejak se mi nechce verit ze to staci na 200hp +
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Champion: neries prkotiny typu absolutne cisla z brzdy... priebeh mas velmi pekny, merane to bolo na MAHA pri 27 stupnoch, korekcie vykonu mas minimalne, cize potencial na dokreslenie by tam bol, ak ti ide len o toto :D Ries vykon pokial sa ti zda ze to chodi zle, nie podla cisiel na brzde ;)

@toby66kw, Vici: keby tam mal velky protitlak, tak nema pri 4000 ot. krutiaci moment 330Nm :roll: Podla mna tomu nic nechyba (ak teda nie je velka dymivost)... urcite by bol lepsi origo VB obal, nie tieto sustruzene skladacky kde to opracovanie nikdy nebude take ako z linky, takze vzduchu by new VB turbo dalo o cosi viac, kazdopadne menit toto za VB uz ked je to v aute a naladene kvoli 5ps a 10Nm moc myslim nema vyznam... ked tak dat casom nieco vacsie...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

netopier píše:a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?

a mozno menej nalozit odspodu...
vstrek nafty ja natiahnuty skoro na maximum
od spodu sa mi to zase prave ze paci
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

jipi píše:chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.

Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.

Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
ja viem ale neber to ze sa stazujem na soft verim ze si urobil maximum len som chcel vediet kde mam este pritlacit
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“