Pružiny v čerpadle

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mosel8ax
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 12 led 2010, 23:59
Odpovědi: 0

Pružiny v čerpadle

Příspěvek od mosel8ax »

narazil jsem při výměně hlavy v rotačním čerpadle na dva druhy těch pružin - u čerpadla 1Z pružina kratší a slabší a u čerpadla z octavie pružiny delší a silnější - je to možný a k čemu je to dobrý popř. špatný, a dají se prohodit navzájem ????pružiny jsem nechal jsem jak byli akorát jsem vyměnil hlavy v těch čerpadlech za 12mm. Motory šlapou- zatim. Dik za odpověď.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak tohle mě zajímá taky - kdo ví???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Některé hlavy měly osazení pružin zahloubené (10, 11 a 12 mm) a silnější a delší pružiny (zejmena TDI, TDID, velké TDčka) a některé hlavy bez osazení, jen dírku na ten vodící čepík a kratší a slabší pružiny (hlavy 8, 9 a snad 10 mm), zejména čerpalda z malých D a TDček se slabou hřídelí. Aspoň co jsem se doteď setkal.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Můžu se přisrat taky s dotazem a zeptat se vás, kde se tyto 12mm hlavy dají sehnat? Potřeboval bych ale šestiválcovou a zatím jsem nic relativně dostupného nenašel...


Díky moc kluci ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“