peugeot 205 1.9D

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

czek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28 kvě 2011, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od czek »

Dobrý, tak díky za radu, jinak je teda dobrý něco přidávat do tohodle paliva ? Benzín, nebo ještě jsem tady neco četl o Bezaromatiku (ředidlo) aby se zamezilo tomu karbonování ? popřípadě nějaký aditiva ? Jinak přes co je ideální filtrace toho vyjetýho oleje ?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Veškerý oleje filtruju přes olejovej filtr z liazu. Trochou benzinu nic nezkazíš, aspoň tím rozpustíš saze v tom vyjeťáku.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

prodam Peugeota 309 diesel ... kastle po vyvareni , novy lak , cerpadlo bosch po GO (najeto cca 10km) modra barva atd atd .. moznost s nebo bez TP

cena 8tis kč

http://ibang.rajce.idnes.cz/Peugeot_309/

kdyby nekdo chtel tak SZ ;)
Leeeroy
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 zář 2010, 09:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Leeeroy »

zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Leeeroy píše:zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us[/img]
bosch.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jo, souhlas, je to Bosch a motor 1.8D, nebo starší slabší verze 1.9D.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 24 srp 2011, 13:27, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)
Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje :(

Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Slawek3 píše:
hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)
Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje :(

Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky
Když vyndáš tepelnej štít tak pod ním je díra do komůrky, ta díra je dost malá a karbon ji ucpává. Takže provrtat jen tu díru pod tepelným štítem.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

provrtat to 10 mm neni to moc jak tam bude tesnit ten tepelnej stit?

Jaky trysky prijdou do DHY (bosche na tlak 150bar) rok 94
Mam na mysli napriklad:DN 0 SD 272 (opel 2,3DTR)
Dulezite je to posledni trojcisli /272/
Jaky ma mit prumery a tloustku ta medena podlozka pod vstrikem (drzakem)?
Ja to projel na prumer 8,5mm ... uvidime
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

jm
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 24 lis 2009, 13:54
Odpovědi: 0

peugeot 19TD

Příspěvek od jm »

Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?

Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm

Moc Díky
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Re: peugeot 19TD

Příspěvek od oldaf »

jm píše:Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?

Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm

Moc Díky
Dělal jsem to normálně na motoru, ani žhavky jsem nevyndával. Jen trysky. těch špon z toho moc nelítá, většina jich zůstala namotaných na vrtáku. Jen jsem to trochu ofoukal vzduchem a hotovo.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
grisot
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28 úno 2012, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od grisot »

Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho (wallbash) .
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

no zkus to i s tím HDičkem a pak sem hoď, jak to jede a po jaký době se to vysralo. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
jm
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 24 lis 2009, 13:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jm »

grisot píše:Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho (wallbash) .
Znám borce co má to slabší Hdi tuším 66kW,a druhým rokem ředí trafo se směsnou 1:1 zatím jede.

pro Oldaf: ten filtr z liazu má nějaké skladové číslo?
u nás v Kelly nic nenašli
Co centrifuga nebyla by lepší? ale kde jí sehnat aby točila alespon 3000 ot.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“