peugeot 205 1.9D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
prodam Peugeota 309 diesel ... kastle po vyvareni , novy lak , cerpadlo bosch po GO (najeto cca 10km) modra barva atd atd .. moznost s nebo bez TP
cena 8tis kč
http://ibang.rajce.idnes.cz/Peugeot_309/
kdyby nekdo chtel tak SZ
cena 8tis kč
http://ibang.rajce.idnes.cz/Peugeot_309/
kdyby nekdo chtel tak SZ

zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
bosch.Leeeroy píše:zdar, mohli byste mi jen prosím říct co je tohle za čerpadlo? uvažuju o koupi 205, diky za help
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Jo, souhlas, je to Bosch a motor 1.8D, nebo starší slabší verze 1.9D.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 24 srp 2011, 13:27, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?hranicka píše:Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy.oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje

Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky
Když vyndáš tepelnej štít tak pod ním je díra do komůrky, ta díra je dost malá a karbon ji ucpává. Takže provrtat jen tu díru pod tepelným štítem.Slawek3 píše:Mel sundanou hlavu,nebo to tam nahulakal?hranicka píše:Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy.oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
To provrtal objimku trysky nebo komurku az nad pist?
Objimka trysky je jeste pod tepelnym stitem a mela by jit udajne hodne blbe demontovat.
Je tam napecena:x
Ja mam 1,9td dhy a tam to taky dost karbonuje![]()
Pred tim jsem mel 1,9TD (1929ccm)Fiat a ten byl odolnejsi proti karbonu,mel udajne rotujici jehlu trysky
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
provrtat to 10 mm neni to moc jak tam bude tesnit ten tepelnej stit?
Jaky trysky prijdou do DHY (bosche na tlak 150bar) rok 94
Mam na mysli napriklad:DN 0 SD 272 (opel 2,3DTR)
Dulezite je to posledni trojcisli /272/
Jaky ma mit prumery a tloustku ta medena podlozka pod vstrikem (drzakem)?
Ja to projel na prumer 8,5mm ... uvidime
Jaky trysky prijdou do DHY (bosche na tlak 150bar) rok 94
Mam na mysli napriklad:DN 0 SD 272 (opel 2,3DTR)
Dulezite je to posledni trojcisli /272/
Jaky ma mit prumery a tloustku ta medena podlozka pod vstrikem (drzakem)?
Ja to projel na prumer 8,5mm ... uvidime
Trysky pro DHY :Bosch DN 0 SD 299 / 0.432.217.218
http://www.eurovan.howto.cz/wp-content/ ... tf-d8b.pdf
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... fEWaUqZuhQ
http://neomax.pl/cs/trysky-vstoikovaee- ... -seat.html
http://www.eurovan.howto.cz/wp-content/ ... tf-d8b.pdf
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... fEWaUqZuhQ
http://neomax.pl/cs/trysky-vstoikovaee- ... -seat.html
peugeot 19TD
Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?
Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm
Moc Díky
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?
Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm
Moc Díky
Re: peugeot 19TD
Dělal jsem to normálně na motoru, ani žhavky jsem nevyndával. Jen trysky. těch špon z toho moc nelítá, většina jich zůstala namotaných na vrtáku. Jen jsem to trochu ofoukal vzduchem a hotovo.jm píše:Zdar
po druhé vyjeté nádrži začali problémy výše popsané,
mám motor DHX 19TD chci poprosit ty co už to vrtaly
jestli nedělali fotky, svíčky musím vyndat a hlava je sundaná???
nebo to vrtáte na motoru (co ty špony nevadí ve válci?)
popř. je tu někdo v okolí Most Chomutov kdo by mi to předělal?
Slawek 3: stačí ten průměr 8,5mm
Moc Díky
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho
.

Znám borce co má to slabší Hdi tuším 66kW,a druhým rokem ředí trafo se směsnou 1:1 zatím jede.grisot píše:Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho.
pro Oldaf: ten filtr z liazu má nějaké skladové číslo?
u nás v Kelly nic nenašli
Co centrifuga nebyla by lepší? ale kde jí sehnat aby točila alespon 3000 ot.