Uprava ATD na cca 200PS?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Uprava ATD na cca 200PS?

Příspěvek od Dr.Easy »

Co vse je potreba upravit na ATD motoru, aby se dostal na cca 200PS?

Turbo stale original (najeto 220tis), za jake vymenit? (Resp. po cem se mam shanet, pripadne, kde to vezmou vymenou za moje stare + doplatek?)

Nove vstriky (FB od DP)

A jaky FMIC? (Nejaky odkaz na shop, prosim? :) )

Doted s tim motorem (i celym autem nebyly zadny problemy), pokud bych provedl upgrade na cca 200PS, vydrzi ten motor dalsich 200tis, aniz by neco ruplo? (Pri normalnim zachazeni)

+ jeste neco je treba? (krome brzd)

Diky! :)
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

samozrejme dobry chip
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a železo ASZ/ARL
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

a bude turbo z ARL pasovat v pohode?
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Arl turbo je na 200ps málo. To už je na hraně. To je tak na 190+
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Když se ubere na spodku, tak se něco málo pod 200ps dostaví :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 10:49

Příspěvek od Dr.Easy »

mne jde hlavne o spolehlivost... nechci, aby za nejakych 50tis. mi to chciplo... navic, jezdim docela dalky a za hranice, takze i nejakych 180PS by stacilo, pokud to bude stabilni a bezproblemove...

nevite nekdo za kolik a kde se da sehnat? DIky
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

to ARL turbo je nejlepsi dat nove,ne repas.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

pokornasek.pepan píše:to ARL turbo je nejlepsi dat nove,ne repas.
Tak, tak, je to osvědčené a dá se koupit okolo 15tis nové +-
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Thomy píše:Když se ubere na spodku, tak se něco málo pod 200ps dostaví :)
Něco málo pod 200ps je jako 190+, ale hlavně že si rozumíme. :-D Pokud to bude kvalitně čipnutý a nebudeš s tim jezdit pořád kudlu tak to vydrží. Tyhle motory se dělaj už nějakej pátek tak páni čipaři už ví...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
kuba4you
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2009, 18:29

Příspěvek od kuba4you »

Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

kuba4you píše:Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?
Co to pořešit s TdiFunem nemyslim si že by ti neporadil ;)
kuba4you
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2009, 18:29

Příspěvek od kuba4you »

Fantik píše:
kuba4you píše:Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?
Co to pořešit s TdiFunem nemyslim si že by ti neporadil ;)
protože mě taky zajímá zda někdo takovou úpravu má
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:04

Příspěvek od zorg »

Jo tak to by mě taky zajímalo.
Vici píše:a železo ASZ/ARL
To jakože písty, ojnice ATD by to nepřežily?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

To víš, že přežily, ale ASZ/ARL maj kovanej vnitřek :) snesou tak o něco víc :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“