330d-- rada

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

právě , že se časem všechno omrzí tak by mě zajímalo jestli stím jde jít dál a dál tak jako třeba s vw group. Zaklad 150kw (135kw) a 6-ti vál je slibný základ... tak by mě to zajímalo , jen jestli jsi to náhodou nezkoumal nebo neplánoval
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

tak v tom aute je obrovsky potencial a navic ja mam motor v super kondici jak krasnej chod takze bych se to nebal otevrit ale mam pouze 1 bod a cekam na vraceni takze to neresim nijak rychle jen jezdim a tankuju ale o na konci prazdnin pokud ustane chcu udelat soft a vyfuk a bude tam pre 280 ps urcite a po zkusenosti s bmw uz asi vw group neresim tohle sou poctiva auta
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

zaujimave pozadavky...280 ps je na normal jazdeni... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

tak ja stim nechcu liltat (noteeth) jen udelat peknej prubech zatim cekam zda budou ty Slusovice aktualni tak by se to pridusilo urcite poradne
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Mal som to auto, 150kw, bolo to super, ten zvuk ten zadny nahon... Skoda. Zohnal som ho pred rokom za 6900e. Za mojej ery odislo turbo:( 250e stalo repasovane... Takzepohodicka celkom.presadol som do tdi a poviem ti traktor jak hovado. Co uz...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Za kolik vůbec tyhle třílitry od BMW jezdí? Známej má A6 2.5 tdi quattro a prý se motá okolo 9-10L
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jel jsem v tom a neveril jsem jak malo to zere - proste jsem to nechapal jak je to usporne. Nicmene verim, ze kdyz se na to slape, patricne si to vezme ... ostatne "kone musej dostat nazrat" (noteeth)

Co se me tyce, 2,5ky V6 TDI jsou rozezrany herky. V serii jak pise Losky, po nachipovani kleslo asi o litr, mozna litr a pul ... i tak, v porovnani s BMW je to rozezrana herka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Spotreba na 330d je úžasná, pri jazde mimo mesta som spravil minimum 4,8l išiel som 80-90, keď sa motám po meste okolo 7, na dialnici tempomat 130-140 do 6 litrov. V zime mesto krátke trasy 9-10. Palubák ukazuje menej o 0,8 litra, keď som ťahal vozík ukazoval menej o 1,3 litra, okolo 7 s vozíkom a s motorkou.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak to teda fakt čumím, že 3.0 V6 dokáže jezdit pod 7L. Co tak okolo sebe znám jsou hlavně 1.9 tdi, dci, hdi a to je tak mezi těmi 5-6,7L a pak dvě 2.5 tdi a tam min. 8L. Co na těch 3.0 odchází? Co vím, tak nějaké čerpadlo a vstřiky?
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Môže byť, že podávacie čerpadlo. Vstreky tak ako aj pri iných diesloch. Namám pocit, že by to bola tragédia, neodchádzajú až tak často. Mne naštastie neodišli, cca 20000km nafta ČSN-čo sa nájde a ČKD - čo kto dá (LOL)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Ja jsem ted bral 330D z prace rv 2008 a mlada s tim jezdi prum za 5,6l. Pomer 60 Praha 40 dalnice, ale jezdi jako snek
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Dani34el píše:
majkl1 píše:Když už někdo přemýšlí extrémě ekologicky, proč se nezamyslí nad tím, kolik energie=skleníkových a jiných plynů, kovů a vůbec jedů se vypustí do vzduchu, vody a půdy při výrobě dalšího motoru, když se tento právě kvůli jedné klapce posere. Další škody na přírodě se způsobí při superekologických likvidacích starých motorů. To nemluvím o přepravě materiálu od .. do atd. atd.
Takže je silně diskutabilní co je více ekologické, zda tam klapky nechat nebo ne. Nicméně většina z nás nemá v prdeli tiskárnu na prachy a vše, co může způsobit škody na jeho majetku se snaží eliminovat, ne? (LOL)
Ale jste úplně vedle jak ta jedle ! Tady nejde o diskuzi a názory jestli jsou výfukový plyny škodlivý nebo ne. Pokud někdo myslí že ne, ať jezdí s vejfukem vyvedenym dovnitř auta. Tady jde o to,co je legální nebo neni. Sposta lidí si myslí, že jakýkoliv ladění je banalita. To platilo před 20 lety kdy neexistovaly závazný emisní normy. Dnes je splnění emisních norem závaznou součástí homologace. Takže drastický zásahy do konstrukce motoru který vedou k drastickýmu navýšení eimisí znamenaj že auto nesplňuje emsiní třídu a je mimo zákon. To neni věc názoru ale právní !!!

Taky si nemůžete jen tak namontovat na předek auta dneska chromovanej nárazník. Na STK vás vyhoděj. Proč ? Protože rázem auto nesplňuje přísný normy CRASH-TESTů při nárazu do chodce. Můžeme o tom diskutovat zda to má smysl, ale prostě se to nemůže. Tečka.

nedávno jsem byl na STK s VW Polo 1.9 sdi, vostal tam jen zadní díl výfuku, a je zajímavý že to emisema prošlo s lepí zezervou než při minulém měření (hm) (offtopic)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Takze soude dle naslednych reakci soudim, ze to Pilanovo BMW neni vyjimka.

Hmm, by me zajimalo, za kolik bude jezdit 535D az si sedne :roll:

Mimochodem, jak jsou na tom se spotrebou ty nove trilitry "single turbo"?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

tak aj ja sa pochvalim...mne to teraz zere v lete skutocnu spotrebu max 6,5 litra...palubak 5,3...po dlhych meraniach som zistil ze to klame aj viac ako liter ten palubak...a samozrejme v tom merani su aj sprinty(cize komplet do prace a po okoli vozenie)...a kazdy kto ma pozna vie ze teda pomaly nechodim...skor naopak...inac min spotreba podla palubaku na cca 50 km trati je 3,8...mam aj kdesi foto :-D
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

cupra píše:tak aj ja sa pochvalim...mne to teraz zere v lete skutocnu spotrebu max 6,5 litra...palubak 5,3...po dlhych meraniach som zistil ze to klame aj viac ako liter ten palubak...a samozrejme v tom merani su aj sprinty(cize komplet do prace a po okoli vozenie)...a kazdy kto ma pozna vie ze teda pomaly nechodim...skor naopak...inac min spotreba podla palubaku na cca 50 km trati je 3,8...mam aj kdesi foto :-D
tohle dle meho delaj natahane casy, pak jednotka nevi kolik mg vlastne dava :) pak nesedi palubak.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“