Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Vici: to bych netvrdil, že hybrid nebude mít spodek jako VB, když se koukneš tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=69070 tak už v 1600ot. má větší koně než VB. Ale samozřejmě, vše záleží na zkušenostech ladiče, i sebelepší hybrid nemusí znamenat dobrý spodek, pokud to někdo neumí naladit. A je nesmysl, aby jsi nepoznal rozdíl 20HP, podle mě je každých 5HP znát, ale spíš než na nejvyšším výkonu záleží na průběhu.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

takovej spodek mít asi ani nemůže, není to o brzdě kde to turbo má čas se nafouknout, ale na cestě při dynamickém zrychlení, jak to zabere když třeba v 1700 ot šlápneš, tzn na grafu může vypadat hezky, ale při jízdě velká prodleva. záleží na turbu a jak se naladí, tím chce básník říci, že špatně naladěné nebo poskládané VB může být horší jak vyladěný hybrid ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ja bych doporucoval VB turbo.
neni hybrid jako hybrid .a taky jak ctu co od toho cekas a jake mas pozadavky tak si myslim ze s toho budes po nejakem case nastvany.
jel jsi nekdy s FABII co ma 200 ps? jezdi to uzasne.
pokud mas penize tak si tam nech udelat zastavbu nejakeho GT22xx .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Smoke píše:takovej spodek mít asi ani nemůže, není to o brzdě kde to turbo má čas se nafouknout, ale na cestě při dynamickém zrychlení, jak to zabere když třeba v 1700 ot šlápneš, tzn na grafu může vypadat hezky, ale při jízdě velká prodleva. záleží na turbu a jak se naladí, tím chce básník říci, že špatně naladěné nebo poskládané VB může být horší jak vyladěný hybrid ;)
jak vidíš, je to u Reeshi, takže žádné nafukování se nekonalo :roll: Leon jezdí tak jako na grafu.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7573
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jayson : no jo.. taky Jasterovo auto dalo asi nějakou práci při ladění a myslím že i turba se nějak vybíraly na vícekrát (ale můžu se plést, paměť mi na věci které nejsou důležité už celkem nefunguje jako za mlada - čili doufám to nikoho nepohorší pokud jsem se spletl) - ale i více méně proto jsem psal že pokud chce něco ladit, ať to zadá jako celek a hotovo. třeba klukům v DP nebo FUNovi něbo někomu dalšímu kdo dokáže garantovat domluvené...
Jinak ten spodek u toho hybrida není nijak výrazně lepší než u VB dle toho grafu, chtělo by to vyzkoušet za jízdy... A myslím že tomu dala na prdel i Nogisova Bora se 186PS svého času.... ? ;) (opět bez urážky či rýpání - spíš jen po podložení toho že všecko je relativní, i těch+-20PS....)

Navíc pokud je turbo (hybrid) na prd, nenaladí ho ani svatý....

Smoke : a proto jsem psal "nové ORIGO" VB ;)

Ale raděj toho nechme nebo se to zas zvrhne v nesmysl. Kdo chce má VB, kdo chce má hybrida a kdo chce udělá zástavbu jiného vhodného turba a vo tom to je :)
Ale vždycky by se měl poradit s tím u koho to pak chce naladit a tím si může ušetřit dost peněz a starostí... a nebo když tomu nerozumí, tak to zadat jako celek....... možná mu to taky ve finále opět ušetří peníze :)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Ladilo se stejně jako každému jinému člověku, to samé turbo, je tam furt to jedno a nikdy se neměnilo.

Jak to funguje můžeš vidět tady
http://www.youtube.com/watch?v=nPszI18m ... ideo_title

Na prdel nedostal od Nogise, to si pleteš si jiným Leonem a ani ten nedostal :)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

já ale dostal od nogise,mě ujeli všichni :D :D :D
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

jeli jste nastejno, ale pomaličku se blížil :P nebo jsi měl moc těžkou spolujezdkyni :D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7573
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jestli má Luke pořád stejnou přítelkyni tak tím to si nebylo (LOL)

OT : nandal jsem kámošovi na O2 před chvílí světla s čočkou (Scout) - napadlo mě že by se pod ně měl dát nápis "nejsem xenon" (noteeth) ať mu to hned neukradou - tady se už krade všecko za bílého dne.. mít Columbus = do týdne rozbité okno a navi v pytli - nepomůžou ani bezpečnostní folie a navíc se to krade v klidu na ulici v pozdním odpoledni :(
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Jayson píše:jeli jste nastejno, ale pomaličku se blížil :P nebo jsi měl moc těžkou spolujezdkyni :D
Vole pusť si rychle a zběsile jedna, ti to Diesel vysvětlí, že je jedno, jestli vyhraješ o metr nebo o kilometr :D
A čistě logická úvaha. Lukymu to tenkrát jelo úplně na chlup stejně jako Jirkovi, spíš o trochu líp a nogis Lukymu lehounce ujížděl. O náklepu nemůže být řeč, ale i z videa to vidět je ;)

že se to pak Jasterovi dolazovalo znova víme asi všichni...
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

teď si pích do včelího hnízda,od takový diskuze se já distancuju :D :D :D

lepší je říct,že mi všichni ujeli a mám klid,nemusím se s nikým dohadovat (noteeth) (noteeth)

Vici: ty si asi pamatuješ ještě tu blonďatou s felaklubu,ne,když jsem měl kita ? To už je ale tak 6-7 let zpátky si myslím.. vyměnil jsem za tu dobu na další stage,už nemá žlutý vlasy,ale černý a gramáž zůstala +- stejná , takže i tak jsi měl pravdu :D :D
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Protože v tý době tam bylo tak 210HP (noteeth) dělal se ten výfuk a nebylo to nalazený podle toho, pokud si pamatuju. Ale znáš tu mojí pamět, já si pamatuju jenom věci, který potřebuju a ostatní mažu :D

Luky: gramáž vole (LOL) (rofl)
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

No tak už jsem trochu vychlad, srovnal si myšlenky a sedl jsem si na prdel.
Budu tedy pomalu pokračovat tak jak jsem chtěl původně. Hybrid je v mém případě asi opravdu zbytečnej a jak psal luka, osadím VB a doladím vše okolo tak aby sem z toho vytřískal co nejvíc s tíma by to taky nějakou dobu sloužilo.

Varianta s hybridem by pro mě asi nebyla ideální, ale hold jsem najednou chtěl hodně-hodně něco co si po zvážerní dovolit nemohu.
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Příspěvek od bds »

tholis píše:Varianta s hybridem by pro mě asi nebyla ideální, ale hold jsem najednou chtěl hodně-hodně něco co si po zvážerní dovolit nemohu.
Nevím, zda jsem to přehlíd, nebo zda to tu vůbec nezaznělo. Taky nevím, zda jsi to bral do úvahy, ale myslím, že je důležitý zmínit i brzdy. Sériové na FRS sice nebrzdí špatně, ale už na těch cílových 200 HP by to možná chtělo něco lepšího, pokud ten výkon budeš využívat.
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

na dráhu ty 288 + 232mm nejsou, ale do běžnýho provozu při těch koních stačí ;) u týhle podvozkový platformy je problém, že při větších brzdách je na zimníh 16"profil pneu jen 45...nedejbože u 17" profil 40"...pneu drahý jak prase a za "odměnu" je člověk na naših silnicích akorát vyklepanej :x
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“