Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vici: to bych netvrdil, že hybrid nebude mít spodek jako VB, když se koukneš tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=69070 tak už v 1600ot. má větší koně než VB. Ale samozřejmě, vše záleží na zkušenostech ladiče, i sebelepší hybrid nemusí znamenat dobrý spodek, pokud to někdo neumí naladit. A je nesmysl, aby jsi nepoznal rozdíl 20HP, podle mě je každých 5HP znát, ale spíš než na nejvyšším výkonu záleží na průběhu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
takovej spodek mít asi ani nemůže, není to o brzdě kde to turbo má čas se nafouknout, ale na cestě při dynamickém zrychlení, jak to zabere když třeba v 1700 ot šlápneš, tzn na grafu může vypadat hezky, ale při jízdě velká prodleva. záleží na turbu a jak se naladí, tím chce básník říci, že špatně naladěné nebo poskládané VB může být horší jak vyladěný hybrid 

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
ja bych doporucoval VB turbo.
neni hybrid jako hybrid .a taky jak ctu co od toho cekas a jake mas pozadavky tak si myslim ze s toho budes po nejakem case nastvany.
jel jsi nekdy s FABII co ma 200 ps? jezdi to uzasne.
pokud mas penize tak si tam nech udelat zastavbu nejakeho GT22xx .
neni hybrid jako hybrid .a taky jak ctu co od toho cekas a jake mas pozadavky tak si myslim ze s toho budes po nejakem case nastvany.
jel jsi nekdy s FABII co ma 200 ps? jezdi to uzasne.
pokud mas penize tak si tam nech udelat zastavbu nejakeho GT22xx .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
jak vidíš, je to u Reeshi, takže žádné nafukování se nekonaloSmoke píše:takovej spodek mít asi ani nemůže, není to o brzdě kde to turbo má čas se nafouknout, ale na cestě při dynamickém zrychlení, jak to zabere když třeba v 1700 ot šlápneš, tzn na grafu může vypadat hezky, ale při jízdě velká prodleva. záleží na turbu a jak se naladí, tím chce básník říci, že špatně naladěné nebo poskládané VB může být horší jak vyladěný hybrid

Jayson : no jo.. taky Jasterovo auto dalo asi nějakou práci při ladění a myslím že i turba se nějak vybíraly na vícekrát (ale můžu se plést, paměť mi na věci které nejsou důležité už celkem nefunguje jako za mlada - čili doufám to nikoho nepohorší pokud jsem se spletl) - ale i více méně proto jsem psal že pokud chce něco ladit, ať to zadá jako celek a hotovo. třeba klukům v DP nebo FUNovi něbo někomu dalšímu kdo dokáže garantovat domluvené...
Jinak ten spodek u toho hybrida není nijak výrazně lepší než u VB dle toho grafu, chtělo by to vyzkoušet za jízdy... A myslím že tomu dala na prdel i Nogisova Bora se 186PS svého času.... ?
(opět bez urážky či rýpání - spíš jen po podložení toho že všecko je relativní, i těch+-20PS....)
Navíc pokud je turbo (hybrid) na prd, nenaladí ho ani svatý....
Smoke : a proto jsem psal "nové ORIGO" VB
Ale raděj toho nechme nebo se to zas zvrhne v nesmysl. Kdo chce má VB, kdo chce má hybrida a kdo chce udělá zástavbu jiného vhodného turba a vo tom to je
Ale vždycky by se měl poradit s tím u koho to pak chce naladit a tím si může ušetřit dost peněz a starostí... a nebo když tomu nerozumí, tak to zadat jako celek....... možná mu to taky ve finále opět ušetří peníze
Jinak ten spodek u toho hybrida není nijak výrazně lepší než u VB dle toho grafu, chtělo by to vyzkoušet za jízdy... A myslím že tomu dala na prdel i Nogisova Bora se 186PS svého času.... ?

Navíc pokud je turbo (hybrid) na prd, nenaladí ho ani svatý....
Smoke : a proto jsem psal "nové ORIGO" VB

Ale raděj toho nechme nebo se to zas zvrhne v nesmysl. Kdo chce má VB, kdo chce má hybrida a kdo chce udělá zástavbu jiného vhodného turba a vo tom to je

Ale vždycky by se měl poradit s tím u koho to pak chce naladit a tím si může ušetřit dost peněz a starostí... a nebo když tomu nerozumí, tak to zadat jako celek....... možná mu to taky ve finále opět ušetří peníze

Ladilo se stejně jako každému jinému člověku, to samé turbo, je tam furt to jedno a nikdy se neměnilo.
Jak to funguje můžeš vidět tady
http://www.youtube.com/watch?v=nPszI18m ... ideo_title
Na prdel nedostal od Nogise, to si pleteš si jiným Leonem a ani ten nedostal
Jak to funguje můžeš vidět tady
http://www.youtube.com/watch?v=nPszI18m ... ideo_title
Na prdel nedostal od Nogise, to si pleteš si jiným Leonem a ani ten nedostal

jestli má Luke pořád stejnou přítelkyni tak tím to si nebylo
OT : nandal jsem kámošovi na O2 před chvílí světla s čočkou (Scout) - napadlo mě že by se pod ně měl dát nápis "nejsem xenon"
ať mu to hned neukradou - tady se už krade všecko za bílého dne.. mít Columbus = do týdne rozbité okno a navi v pytli - nepomůžou ani bezpečnostní folie a navíc se to krade v klidu na ulici v pozdním odpoledni 

OT : nandal jsem kámošovi na O2 před chvílí světla s čočkou (Scout) - napadlo mě že by se pod ně měl dát nápis "nejsem xenon"


Vole pusť si rychle a zběsile jedna, ti to Diesel vysvětlí, že je jedno, jestli vyhraješ o metr nebo o kilometrJayson píše:jeli jste nastejno, ale pomaličku se blížilnebo jsi měl moc těžkou spolujezdkyni

A čistě logická úvaha. Lukymu to tenkrát jelo úplně na chlup stejně jako Jirkovi, spíš o trochu líp a nogis Lukymu lehounce ujížděl. O náklepu nemůže být řeč, ale i z videa to vidět je

že se to pak Jasterovi dolazovalo znova víme asi všichni...
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
teď si pích do včelího hnízda,od takový diskuze se já distancuju
lepší je říct,že mi všichni ujeli a mám klid,nemusím se s nikým dohadovat
Vici: ty si asi pamatuješ ještě tu blonďatou s felaklubu,ne,když jsem měl kita ? To už je ale tak 6-7 let zpátky si myslím.. vyměnil jsem za tu dobu na další stage,už nemá žlutý vlasy,ale černý a gramáž zůstala +- stejná , takže i tak jsi měl pravdu




lepší je říct,že mi všichni ujeli a mám klid,nemusím se s nikým dohadovat


Vici: ty si asi pamatuješ ještě tu blonďatou s felaklubu,ne,když jsem měl kita ? To už je ale tak 6-7 let zpátky si myslím.. vyměnil jsem za tu dobu na další stage,už nemá žlutý vlasy,ale černý a gramáž zůstala +- stejná , takže i tak jsi měl pravdu


QUATTRO 308 kW
No tak už jsem trochu vychlad, srovnal si myšlenky a sedl jsem si na prdel.
Budu tedy pomalu pokračovat tak jak jsem chtěl původně. Hybrid je v mém případě asi opravdu zbytečnej a jak psal luka, osadím VB a doladím vše okolo tak aby sem z toho vytřískal co nejvíc s tíma by to taky nějakou dobu sloužilo.
Varianta s hybridem by pro mě asi nebyla ideální, ale hold jsem najednou chtěl hodně-hodně něco co si po zvážerní dovolit nemohu.
Budu tedy pomalu pokračovat tak jak jsem chtěl původně. Hybrid je v mém případě asi opravdu zbytečnej a jak psal luka, osadím VB a doladím vše okolo tak aby sem z toho vytřískal co nejvíc s tíma by to taky nějakou dobu sloužilo.
Varianta s hybridem by pro mě asi nebyla ideální, ale hold jsem najednou chtěl hodně-hodně něco co si po zvážerní dovolit nemohu.
- bds
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 25 úno 2009, 18:23
- Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.
Nevím, zda jsem to přehlíd, nebo zda to tu vůbec nezaznělo. Taky nevím, zda jsi to bral do úvahy, ale myslím, že je důležitý zmínit i brzdy. Sériové na FRS sice nebrzdí špatně, ale už na těch cílových 200 HP by to možná chtělo něco lepšího, pokud ten výkon budeš využívat.tholis píše:Varianta s hybridem by pro mě asi nebyla ideální, ale hold jsem najednou chtěl hodně-hodně něco co si po zvážerní dovolit nemohu.
na dráhu ty 288 + 232mm nejsou, ale do běžnýho provozu při těch koních stačí
u týhle podvozkový platformy je problém, že při větších brzdách je na zimníh 16"profil pneu jen 45...nedejbože u 17" profil 40"...pneu drahý jak prase a za "odměnu" je člověk na naših silnicích akorát vyklepanej 


FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
