Po použití VIFu kouří...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chose0007
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 04 srp 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od chose0007 »

Nerikam to proto, ze to prodavam, ale aditivuju 3 roky a zadny takovy problem jsem nemel....a nikdo dalsi kdo bral taky zadny takovy problem nerikal....jen kdyz meli znamy nekvalitni naftu, tak to pak kourilo a zrovna u Audin.....A4 a dve A6....a byl tam i VIF....jak zacali lit zase OK, tak kourivost byla pryc.
Jinak bych to videl asi jako Marek77
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

O.K. pánové, díky za vysvětlení, problém budu tedy hledat jinde.
HerFlick
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 02 říj 2010, 07:55
Odpovědi: 0

Vif

Příspěvek od HerFlick »

Liju do rotačky bio naftu a dávám k tomu vif, mám dýmovnici, ale řekl bych taky že stím vifem to víc zahulí a nižší výkon je znát oproti normální naftě třeba z OMV. Otec má Mazdu 6 2.0 CR , ten tam dává normál naftu a k tomu taky vif a hulí mu to ještě víc jak mě :D tak nevím no.. No smoke no fun, asi to bude tím jak to ten vif vypaluje ;) Ale bez Vif ani kilometr :)
Seat Toledo 1M 1.9 TDI > 81kW, RACE 520, VB,* 312mm > 18" >APsf -40mm ..
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série :D
G IV ASZ , 122 kw, JOM :-D , 18" , Recaro, Hella Celis
Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

No a nemal predsa VIF znižovať dymivosť a zvyšovať výkon? :o
HerFlick
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 02 říj 2010, 07:55
Odpovědi: 0

vif

Příspěvek od HerFlick »

ale tím že naliješ vif do bio nafty z toho neuděláš přece normální naftu, jako nepochybně tomu vif pomůže, ale i tak se to nedá srovnat s normální naftou, to se mi zdálo potom že mám tak o 10koní víc . bylo to výrazně živější, ale když mám zase bio za lacino tak bych byl proti sobě..
Seat Toledo 1M 1.9 TDI > 81kW, RACE 520, VB,* 312mm > 18" >APsf -40mm ..
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série :D
G IV ASZ , 122 kw, JOM :-D , 18" , Recaro, Hella Celis
Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
HerFlick
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 02 říj 2010, 07:55
Odpovědi: 0

Vif

Příspěvek od HerFlick »

Docela by mě zajímala brzda s bio a s normální naftou jakej by byl rozdíl :roll:
Seat Toledo 1M 1.9 TDI > 81kW, RACE 520, VB,* 312mm > 18" >APsf -40mm ..
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série :D
G IV ASZ , 122 kw, JOM :-D , 18" , Recaro, Hella Celis
Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
aixo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 pro 2009, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od aixo »

To je hodne dobry napad... Nechce se do toho nekdo pustit???? :)
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

aixo píše:To je hodne dobry napad... Nechce se do toho nekdo pustit???? :)
uz to niekto odbrzdoval, videl som to v grafoch niekde tu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27 alebo tu http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32 skus pohladat

rozdiel bol zanedbatelny
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“