Do čerpadla v nádrži nejde proud,je tu elektrikář? *VYŘEŠEN*
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Do čerpadla v nádrži nejde proud,je tu elektrikář? *VYŘEŠEN*
Zdar pánové,mám TDI-PD AUY 85kW a někdy nestartuje (asi 5% startů) a někdy po startu velmi brzy (do cca30sekund) chcípne (asi 15%startů) motor.
Mám pocit,že zkrátka dojde nafta.
-Všechny filtry a náplně nové
-Pokud auto jede,a nechcípne do těch cca 30s,tak jede třeba 12h nonstop,a už nikdy nemá problém,táhne skvěle,vše OK,až do doby,kdy zhasnu motor.Pak při startu zase někdy (asi těch 15%) brzy chcípne.
-Myslím,že prostě vyžere naftu s filtru,a čerpadlo z nádrže už novou v tu chvíli netlačí,proto to asi chcípne,ale nevím to jistě.
-Nepomůže ani úplně plná nádrž.
-Umýval jsem motor vodou,je to už dlouho,motor je dobře vysušený,nevím,jestli to nějak souvisí?
-Spínací skřínka bude snad OK,ne?Když by byla špatná,asi by to nestartovalo vůbec?
-Startér pracuje OK VŽDY,kontrolka žhavení taky.
*Díky za jakékoliv rady a poznámky*
Mám pocit,že zkrátka dojde nafta.
-Všechny filtry a náplně nové
-Pokud auto jede,a nechcípne do těch cca 30s,tak jede třeba 12h nonstop,a už nikdy nemá problém,táhne skvěle,vše OK,až do doby,kdy zhasnu motor.Pak při startu zase někdy (asi těch 15%) brzy chcípne.
-Myslím,že prostě vyžere naftu s filtru,a čerpadlo z nádrže už novou v tu chvíli netlačí,proto to asi chcípne,ale nevím to jistě.
-Nepomůže ani úplně plná nádrž.
-Umýval jsem motor vodou,je to už dlouho,motor je dobře vysušený,nevím,jestli to nějak souvisí?
-Spínací skřínka bude snad OK,ne?Když by byla špatná,asi by to nestartovalo vůbec?
-Startér pracuje OK VŽDY,kontrolka žhavení taky.
*Díky za jakékoliv rady a poznámky*
Naposledy upravil(a) Rotwajler dne 12 úno 2007, 18:11, celkem upraveno 3 x.
Kdyz nastartuju,a necham to bezet na volnobeh tak 5 min,tak to az na vyjimku nikdy nechcipne.
Kdyz ale hned jedu,tak to chcipne treba 6x za sebou do 30sekund.
*************
Tak jsem přehodil tandemové čerpadlo,zalil ho,nechal to běžet na naftu z kanystru přes hadičku,takže to bralo naftu ještě před filtrem.
po asi minutě-dvou začala z filtru téct nafta,tak jsem to dal do kupy,nechal 3min běžet,a jel to projet.Po 1km to zhaslo,a pak už to nešlo natočit,startér točil asi 10x20sekund a občas to blaflo,ale nešlo s tím jet,jelo to jakoby snad na tři válce,nebo to prostě špatně vystřikovalo,kolísaly otáčky,zhruba vždy do 15sec to zhaslo.
Tak jsem to znova rozpojil mezi tandemem a filtrem,znova zalil naftou,a nechal to běžet asi 10min ale z filtru nafta netekla.. Jak to? Asi neběží čerpadlo v nádrži,ne???
Tak jsem zalil i filtr a spojil to dokupy.10minut to běželo OK,tak jsem to zkusil rozpojit,mezi tandemem a filtrem,a z filtru stříkala nafta šíleným tlakem. Že by teď sporadicky=občas už to čerpadlo z nádrže tlačilo??? Nebo to stříká nafta,která se do filtru vrací z vstřikovačů? Ale ta by asi z filtru jen tekla,ne? Ale ono to stříkalo velkým tlakem..
Mám pocit,že mi prostě v nádrži čerpadlo stávkujemjednou tlačí,jindy ne..
Někdo tvrdí,že ten motor musí jet i bez něj,ale mi to zhaslo,tak nevím...
Co si o tom myslíte?
Nafty mám v nádrži dost,baterka OK,tak už nevím..
Kdyz ale hned jedu,tak to chcipne treba 6x za sebou do 30sekund.
*************
Tak jsem přehodil tandemové čerpadlo,zalil ho,nechal to běžet na naftu z kanystru přes hadičku,takže to bralo naftu ještě před filtrem.
po asi minutě-dvou začala z filtru téct nafta,tak jsem to dal do kupy,nechal 3min běžet,a jel to projet.Po 1km to zhaslo,a pak už to nešlo natočit,startér točil asi 10x20sekund a občas to blaflo,ale nešlo s tím jet,jelo to jakoby snad na tři válce,nebo to prostě špatně vystřikovalo,kolísaly otáčky,zhruba vždy do 15sec to zhaslo.
Tak jsem to znova rozpojil mezi tandemem a filtrem,znova zalil naftou,a nechal to běžet asi 10min ale z filtru nafta netekla.. Jak to? Asi neběží čerpadlo v nádrži,ne???
Tak jsem zalil i filtr a spojil to dokupy.10minut to běželo OK,tak jsem to zkusil rozpojit,mezi tandemem a filtrem,a z filtru stříkala nafta šíleným tlakem. Že by teď sporadicky=občas už to čerpadlo z nádrže tlačilo??? Nebo to stříká nafta,která se do filtru vrací z vstřikovačů? Ale ta by asi z filtru jen tekla,ne? Ale ono to stříkalo velkým tlakem..
Mám pocit,že mi prostě v nádrži čerpadlo stávkujemjednou tlačí,jindy ne..
Někdo tvrdí,že ten motor musí jet i bez něj,ale mi to zhaslo,tak nevím...
Co si o tom myslíte?
Nafty mám v nádrži dost,baterka OK,tak už nevím..
PO ZAPNUTÍ KLÍČKU MI ČERPADLO NEBZUČÍ.
Takže lze ho nějak vyčistit,nebo mi ho oživí borec,co mi dělá repase alternátorů?
Nevi někdo nhodou,jak se vytahuje z nádrže? Myslím,že to nejde klasicky pod sedačkama kruhovým otvorem,protože Alhambra má rovnou podlahu bez výřezu,asi to bude nějak zboku nádrže pod podlahou? Nebo nádrž ven?
Takže lze ho nějak vyčistit,nebo mi ho oživí borec,co mi dělá repase alternátorů?
Nevi někdo nhodou,jak se vytahuje z nádrže? Myslím,že to nejde klasicky pod sedačkama kruhovým otvorem,protože Alhambra má rovnou podlahu bez výřezu,asi to bude nějak zboku nádrže pod podlahou? Nebo nádrž ven?
jestli nevrčí, hledat příčinu někde tady. Jinak u Alhambry je potřeba vyhodit sedačky, odšroubovat ty příchytky, nadzvednout koberec a tam je ten dekl a pod ním vstup do nádrže.Rotwajler píše:PO ZAPNUTÍ KLÍČKU MI ČERPADLO NEBZUČÍ.
Takže lze ho nějak vyčistit,nebo mi ho oživí borec,co mi dělá repase alternátorů?
Nevi někdo nhodou,jak se vytahuje z nádrže? Myslím,že to nejde klasicky pod sedačkama kruhovým otvorem,protože Alhambra má rovnou podlahu bez výřezu,asi to bude nějak zboku nádrže pod podlahou? Nebo nádrž ven?
Asi bude problém v relé napájení,jak píšeš.pafka píše:Ještě než ho budeš tahat ,tak zkus přívod napětí na čerpadlo po zapnutí klíčku, jestli není problém v relé napájení.čerpadla. Opálené kontakty, když někdy jde a někdy ne.
Takže do nádrže mi jde 2.4V,ale nevím přesně co to živí,jsou tam čtyči dráty,asi dva na plovák a dva na čerpadlo,si myslím,no takže když startuju,čerpadlo v nádrži netlačí naftu!!! (sundal jsem hadice co vedou k nádrži)
Takže asi jde napětí jen na plovák,a na čerpadlo nejde..
Mám pod volantem pojistky,našel jsem dvě s symbolem nádrže,jsou to č.14 a č15,obě mají 12,4V
pojistku č14 když vytáhnu a vložím zpět,tak mi něco zacvaká,asi relátko? pojistku č15 když vytáhnu a vložím,tak nic,necvaká...
NAPADÁ VÁS NĚCO?
(Auto má bufík,doufám,že to nesouvisí,protože vždy po vytažení klíčku se rozjede el.vodní pumpa na asi 2min. aby to ochladilo bufík,snad to nějak nekoliduje s napětím nebo relátkem pro čerpadlo v nádrži..)
Co mas za rok? Uplne to same jsem resil nedavno. Take jsem myslel, ze je to cerpadlo v nadrzi a dokonce, kdyz jsem si zmeril el.privod na vrchnim viku(u Passata je pred rezervou vpravo pod plechovym deklem), kde byly dva silny draty(cerpadlo) a dva slaby draty(plovak), tak jsem vyskal, ze jsem na to prisel, protoze mi do tech silnych nesla stava. Ale pro jistotu jsem cele viko rozdelal, tu velkou matici povolil, privody nafty oddelal a ejhle, silny draty pod vikem koncily konektorama, takze jsem prisel jen na to, ze v nadrzi cerpadlo nemam... Tak si myslim, ze ho nemas take...Rotwajler píše:Asi bude problém v relé napájení,jak píšeš.pafka píše:Ještě než ho budeš tahat ,tak zkus přívod napětí na čerpadlo po zapnutí klíčku, jestli není problém v relé napájení.čerpadla. Opálené kontakty, když někdy jde a někdy ne.
Takže do nádrže mi jde 2.4V,ale nevím přesně co to živí,jsou tam čtyči dráty,asi dva na plovák a dva na čerpadlo,si myslím,no takže když startuju,čerpadlo v nádrži netlačí naftu!!! (sundal jsem hadice co vedou k nádrži)
Takže asi jde napětí jen na plovák,a na čerpadlo nejde..
Mám pod volantem pojistky,našel jsem dvě s symbolem nádrže,jsou to č.14 a č15,obě mají 12,4V
pojistku č14 když vytáhnu a vložím zpět,tak mi něco zacvaká,asi relátko? pojistku č15 když vytáhnu a vložím,tak nic,necvaká...
NAPADÁ VÁS NĚCO?
(Auto má bufík,doufám,že to nesouvisí,protože vždy po vytažení klíčku se rozjede el.vodní pumpa na asi 2min. aby to ochladilo bufík,snad to nějak nekoliduje s napětím nebo relátkem pro čerpadlo v nádrži..)
Nafťáci všech zemí, spojte se!
-
Valent2004
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 23 úno 2009, 21:34