turbo afn tlaci 2.5 baru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
dle mě regulace na turbu, ale chce to zkusit rukou. dle logu ti to hned padne do nouzáku. z té baňky vede táhlo, vsouvá se dolů, když šáhneš z vrchu z motoru, jde těžce, ale musí jít volně, bez drhnutí a skřípání


DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tak sem se k nemu konecne dostal, musel sem sundat to saci potrebui. Kazdopadne slo lehce bez drhnuti, ale kdyz sem s nim zkousel hybat rychleji tak to trochu vrzalo. No necham si ho vycistit, sam bych to akorat tak pokazil jak se znam a necham to i nafotit at mam kdyztak paku na toho mechanika co mi to menil.
Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
vyzkoušej to na teplém motoru kdy je turbo ještě rozpálené , kolikrát se to za tepla nehýbe a při tom za studena joLesapan píše:Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Jeste kdyz sem to tady procital tak sem narazil na tema kde se resi vule toho tahla regulace, nekdo tam resil ze mu taky turbo resi moc. Nemohl by mi nekdo prosim trosku podrobneji popsat jak se to dela ? Z toho tematu co jsem cetl jsem se nic moc nedozvedel jelikoz se o tom bavi lidi kteri tomu ocividne rozumi... zvladne to i amater jako ja ? Je potreba neco odpojovat ? Da se to zvladnout i za polnich podminek ? Predem dik znalejsim
tak mám nový poznatek. Po odpojeni podtlaku z n75 sem to jel projet a výsledek je pro mně opět matoucí, v nižších otáčkách (cca do 2500) nic moc netlačí ale pak podle logu jede více-méně podle toho jak by mělo jet. Přidávám log kdyby to někoho zajmalo. Každopadně co z toho vyplyva ? Tyčka regulace chodí lehce, takže je možné že je to táhlo špatně seřízené ? 5.6. se vydávám do RF Auto za panem Humlem, ale do té doby je místo na spekulace a případné testy pokud někoho ještě něco napadne 
http://leteckaposta.cz/965712748
edit opravena mylná hláška

http://leteckaposta.cz/965712748
edit opravena mylná hláška
