turbo afn tlaci 2.5 baru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jerry973
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 26 led 2011, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry973 »

Golf lll combi, 81 kW, AFN
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dle mě regulace na turbu, ale chce to zkusit rukou. dle logu ti to hned padne do nouzáku. z té baňky vede táhlo, vsouvá se dolů, když šáhneš z vrchu z motoru, jde těžce, ale musí jít volně, bez drhnutí a skřípání
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Tak sem se k nemu konecne dostal, musel sem sundat to saci potrebui. Kazdopadne slo lehce bez drhnuti, ale kdyz sem s nim zkousel hybat rychleji tak to trochu vrzalo. No necham si ho vycistit, sam bych to akorat tak pokazil jak se znam a necham to i nafotit at mam kdyztak paku na toho mechanika co mi to menil.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

vytahni hadicku od n75 a vycucni to pusou az tahlo zaleze a packa na turbu se opre o cervika.pak povol a musi se regulace sama vratit. Jestli to bude ok.tak to turbem neni a nemusis ho zbytecne cistit. Ja jen abys zbytecne nevyhazoval prachy .
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jinak vrzat to drobet bude skoro vzdycky
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Ok, vyzkousim. Mam to delat pri vypnutem nebo nastartovanem motoru ?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

pri vypnutym :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Lesapan píše:Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
vyzkoušej to na teplém motoru kdy je turbo ještě rozpálené , kolikrát se to za tepla nehýbe a při tom za studena jo
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Dobry napad, je fakt ze za studena s tim nebyl nikdy problem, vetsinou to blblo pri delsich cestach. Doufam ze si nespalim pracky :-)
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Vyzkouseno i na zahratem motoru, vse ok, takze to vidim na vadny soft rj...
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Jeste kdyz sem to tady procital tak sem narazil na tema kde se resi vule toho tahla regulace, nekdo tam resil ze mu taky turbo resi moc. Nemohl by mi nekdo prosim trosku podrobneji popsat jak se to dela ? Z toho tematu co jsem cetl jsem se nic moc nedozvedel jelikoz se o tom bavi lidi kteri tomu ocividne rozumi... zvladne to i amater jako ja ? Je potreba neco odpojovat ? Da se to zvladnout i za polnich podminek ? Predem dik znalejsim
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

nikdo nevi, nikdo neumi ? :o
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

tak mám nový poznatek. Po odpojeni podtlaku z n75 sem to jel projet a výsledek je pro mně opět matoucí, v nižších otáčkách (cca do 2500) nic moc netlačí ale pak podle logu jede více-méně podle toho jak by mělo jet. Přidávám log kdyby to někoho zajmalo. Každopadně co z toho vyplyva ? Tyčka regulace chodí lehce, takže je možné že je to táhlo špatně seřízené ? 5.6. se vydávám do RF Auto za panem Humlem, ale do té doby je místo na spekulace a případné testy pokud někoho ještě něco napadne :-)
http://leteckaposta.cz/965712748

edit opravena mylná hláška :)
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

a tim odpojeni z 75 je myšleno ta hadička co vede z n75 k regualčnímu ventilu, na obou zařízeních jsem ji jaksepatří utěsnil aby neutikal tlak/podtlak
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“