JTD zdecha pri pusteni plynu a brzdeni motorem.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

manual mam diky,ale na rozvody si i tak netroufnu jsou veci od kterych davam ruce pryc i dkyz to jde lehce i bez pripravku.
Jen chci rict,ze to o cme mluvis s tim podtlakem na tom neco bude.
Vnadrzi neustale bubla, auto zdecha nekdy kolisaji otacky, palivomer lita plus minus 10l. ted sme neco cetl teda u benzinaku,ale tomhle podobnem ze to pry dokonc emuze zpusobit zamozapaly po vypnuti klicku cemu vubec nerozumim jak by mohlo,ale to mi dela ja vypnu klicke a motor jede 2s,ale to pry prave delaji KO vstriky co mega tecou.
A ten ventil je teda nekde v trubce nad nadrzi? kolik to muze stat?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Jaromir592 píše:nemáš zač :) sám jsem zvědavej čím to je.Jinak mám servisní manuál v češtině jestli chceš pro bavo i brava.Tam je nastavení tozvodů a tak.

jo a ten ventil na řízení tlaku jsi čistil že jo včetně sítka.(ten co je na vysokotlakým čerpadle)
pokud myslis DRV tak ten sem nedokazal povolit ani moje mala ruka tam nema dobrej pristup. jedne sroub sem povolil a druhy ne navic ani nevim jak bych ho vytahl bez poskozeni je to tam fakt uplne zakopane.
ten ventil bych spatnej mohl mit. nerikam,ze zavada neni na cerpadlech nebo vstricich,ale tahle zavda tam asi bude jinak to nebubla
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

Obrázek
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

DRV-Musíš předtím oddělat ten nesmysl na vracení paliva povolíš ty dva šrouby na tom ventilu a pootočíš s ním aby byly ty díry na šrouby vodorovně.
Vezmeš dva šroubováky a zapáčíš za ty plochy k připevnění toho ventilu.Ale jen za ty.povysuneš ho a pak už ho vytáhneš.Jsou tam tři okroužky tak ty zkontroluj.Někdo tam prý má sítko já ho tam neměl.Vem si naftu do stříkačky a vypláchni tam ten vnitřek.pak ho vysaj.Pak až to budeš vracet namaž vazelinkou ty kroužky.Neklepej do toho ani gumovou paličkou ale jen otáčej sem a tam a zároveň tlač.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Ted tu byl kamos a zkouseli sme. jel sme bez vicka ze zacatku nezdechalo pak zacalo. zkusil mi povolit podavaci cerpadlo,ale jedna hadice tam je prisrubovana 8smickou sroubem co se protaci takze konec. Nemuzu vytahnout cerpadlo aj kdybych ho chtel vymenit. No a potom co jsme s tim hybali tak uz motor po startu skoro hned zdechne:( ted sem v haji nevim co delat. potrebuju s tim nekam jet.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

Hlavně nepanikař a hoď sem foto.Jak to tam máš.Já mám hadice na rychlospojky takže netuším jak to tam máš.

To je jasný že to hned zdechne předpokládám že to netěsní tak to nasaje vzduch

já to mám takhle
Obrázek
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

covece ja to nechapu. Od baraku sem se nemohl rozjet zdechalo to na miste
tak sme to vytocil a rychle jel pak to zhaslo na 3 krizovatkach tak nervy jak svina,ale jak se motor prohral uz to jelo ale samozrejme bez pouziti podrazovani to by zdechlo.Ten palivomer porad hrozne kolisa austali se vzdy az to celkem jede a je teple. tady
http://imageshack.us/photo/my-images/38 ... 13td1.jpg/
je to z jineho JTD ja to mam zasraneale mam dojem,ze teda je prisrubovane Lko na nem ta hadica ja to mam jakoby cely z plastu vis.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

Takže podle schématu se podívej jak je na tom čenofialový drát a kam vede.Podle toho chování může být v prdeli kostra a čerpadlodává malej tlak.tím jak tomu tůruješ se zvýší napětí a projde to skrz odpor na ukostření
Další vyčtení ze schémat je že se ti rozsvítí kontrolka vstřiku při nesprávné funkci podávacího čerpadla.

Na stoprocent je to ta kostra je vzadu někde u světel vysleduj ten drát je tam ukostřený i to čerpadlo i ten měřák.

Modročerný je kostra palivového čerpadla a vede do nárazového odpojovače.Od toho pokračuje zase černofialový drát na ukostření č 19 vzadu u pravého světla.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tos kdyby to bylo na 100% tak to by bylo OK. takze zkracene si myslis,ze je kostra zoxidovana? nebo to je celkovy problem v kabelu k cerpadlu?
Ja neverim tomu,ze by to mohlo fungovat a pak zase ne.chova se to fakt podle nalady.Pujdu se tam podivat i kdyz nejsu doma s naradim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

je to normalne krasne ukostrene jako z vyroby zadna koroze-oxidace je to zastrikle barvou od vyroby nikdy se s tim nehlo. Kdyby s tim neco bylo delaly by problem aj ostatni spootrebice ne?nevim elektrice nerozumim absolutne takze se blbe bude ptat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

jediné co spojuje čidlo a palivový čerpadlo je ta kostra vzadu.

Indicie jsou jasný
-kontrolka vstřiku se rozsvítí kdykoliv je problém s palivem aktivuje ji i podávací čerpadlo
-tím že to proženeš se čerpadlo musí víc snažit tzn průchodem proudu a jiskřením se konakt pro přizemnění pevněji dotkne.
-jakmile se lépe spojí začne dávat normální tlak a kontrolka zhasne
-palivový ukazatel začne ukazovat správně(tam jde plus přes ukazatel dozadu k nádrži na plovák s odporem a podle hodnoty odporu se mění průtok proudu přes cívku ukazatele)
-to že ukazuje špatně po dobu problémů způsobuje proud od silnějšího čerpadla kterej nemá kam odtékat a zvýší tím odpor pro ukazatel.
-Při brždění motorem se odpojí pal čerpadlo spoj se přeruší a jsou problémy znova.

zkus ukostřit to čerpadlo někde blíž kusem drátu a uvidíš jestli to pomůže.pak dej vědět.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

tím jak jste se v tom vrtali se ten kontakt zhoršil.Ještě otázka kolik ti tam vede drátu do toho konektoru?Tři nebo čtyři?
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

zitra ti dam vedet,ale rekl bych ze tam je spis 5. 3 urcite ne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

nekde jsem cetl, ze muze pomoct poklepat DRV tak sem dneska zaprve rozpijil konektor a mrknul na nej a pak poklepal DRV a nastartoval. motor se razem choval jako pred rokem skoro vubec nehulil ujel sem,ale stejnou vzdalenost jako vzdy asi 2 km a zase zdechl. zajimave je,ze vetsinou zdecha kdyz jedu do zatacky nebo po hrbech. Zacal sem hledat jestli nekde nemuze byt prodreny drat co by se dotykal kostry(to sem taky tady cetl)
Jeste mam dotaz kdyby bylo neco se spinacku tak by to asi ukazovalo chybu immo ze? protoze jamam pocit,ze pokud na ni vic nezatlacim necvaknou relatka palivoveho systemu.
Precetl jsem uz asi 20 stranek problemu se zdechanim jak u JTD tak u HDI a vsichni do puntiku maji problem pri vysokych otackach. Ja jako jeidny mam problem s tim,ze motor zdechne okamzite jakmile dojde k pusteni plynu a RJ ma prestat vstrikovat palivo a dneska uz to zacalo delat aj kdyz pridam jemne plyn do kopce,ale je mozne ze na pul sekundy to brzdilo motorem jak sem zaradil.
Zjistil sem,ze kdybych jel se strednim zatizenim a mel plyn asi tak 20-30% zmacklej, tak nema sanci zdechnout. domnivam se,ze to je tim,ze se regulator nehybe,ale jak dojd ek prudke zmene asi se zasekne plus mozna nejaky ten pistek v cerpadle a pak to asi aj posle misto nafty do nadrze vzduch,protoze pak opravdu bubla jak blazen.
Nejvetsi pruser je ,ze ja mam pred STK a s takto psoranym motorem mi nezmeri emise a vyhodi me.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Na stk das vsimne a mas bez problemov. Nehovor ze nenajdes nejakeho znameho co tam niekoho nepozna. Kludne to moze byt cerpadlo, ale aj regulator...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“