G1 1.5d teply nestartuje + aku baterku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

G1 1.5d teply nestartuje + aku baterku

Příspěvek od maniacse »

Zdar majstri!
Uz som konecne dokoncil toho mojho trhaca a zistil som, ze ked je zohriaty na pracovnu teplotu nestartuje. Bol som sa previest a zastavil som sa doma aby som podotahoval kolesa a skontroloval dobijanie. Trochu som sa zdrzal a tak som vypol motor. Po cca 10 minutach auto tocilo naprazdno, raz max dvakrat odpalilo a dost. Zakazdym mi to vyvalilo hafo dymu od motora, ale to je asi len zle tesnenie medzi zvodmi a vyfukom. Nechal som dobit baterku a vratil som sa asi za pol hodinu, motor stale dost teply a stale nestartoval. Tak som sa nasr.. nastval a potocil ho o hodne dlhsie. Po chvili horkotazko naskocil ale zadymil jak americky osemliter. Viete, co by to mohlo napravit???

A tiez doplnujuca (kvizova?) otazka: aku baterku by som mal dat na tento motor? Mam tam docasne umiestnenu 55Ah, ale zda sa mi to slabunke. V obchode mi povedal dristy typu ide tam nieco medzi 50 a 80Ah, taa reku vdaka dovi...
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

priste zkus zchladit vstrikovaci cerpadlo studenou vodou a kdyz to pak chytne tak je rozdelovaci hlava ko, taky doporucuju dat starter z G2
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

Cerpadlo je po uplnom repase. A to mam vzdy startovat teply motor s dvojlitrovkou studenej vody??? (noteeth) S tym starterom to nieje zly napad skusit.. Vdaka.
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba zvětšit předvstřik..a když vytáhněš "čudla"/přesuvník vstřiku/ pod volantem tak to chytne..?
nepropadat panice...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ze to mas po repasi neznamena ze je o.k. ,jen samotna rozdelovaci hlava stoji 12t.kc takze pochybuju ze je jsi tolik investoval .Tim ochlazenim poznas jestli je ok nebo ne
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

jericho, tuner, odskusam, potom dam vediet.
A co k tej baterke? Ako je to s alternatorom, aka max baterka moze ist na aky alternator? Neviem teraz aky tam mam, len ma zaujima teoria, ako je to s prepoctami A na altiku a Ah na baterke..
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dej tam, co se tam vejde, origo do 1,6 D byla 66 Ah...A repase startéru/nebo je-li tam obyčejný dát tam s převodovkou/ je na místě...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

End

Příspěvek od maniacse »

Dobre pani, vdaka za rady, ale dnes sa ukazalo, ce cerpadlo dozilo a zatial to vyzera pre auto zle, uz nemam co donho investovat, takze asi bude musiet ist prec. Vdaka za vsetky poskytnute rady a cas straveny pri pocitacoch, velmi ste mi pomohli a naucili ste ma vela noveho o dieseloch. Takze vdaka!
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

veď čerpadlo je po úplnom repase nie? reklamuj ho ak je to možné.
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

tuner pisal, ze to moze byt rozdelovacia hlava, a to mi asi ako reklamaciu nezozeru, kazdopadne za pokus to stoji. A najhorsie na tom je, ze zas sa s nim trosku zatrasie a na stolici pojde ako nove a v aute nevydrzi ani 5 kilakov..
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Měli by ho ohřát...a pak vyzkoušet..
nepropadat panice...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

za pokus nič nedáš,ak nebudú chciet vyreklamovať,sprav daku scenu,narob bordel a uvidíš ako ľahko všetko pôjde :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

relé žhavení si předělej, na cívečku si připoj 12 V aspánač si dej pod volnt na levou ruku, za tepla trošku pořhavíš a drb a jedeš ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jezdíš na naftu nebo na olej? :o
měl jsem tady jednoho co mu nechtěla octa I chytat teplá, pak z něj vylezlo že jezdí na olej....no nevěděl jsem co mu na to říct... :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]jezdíš na naftu nebo na olej? :o
měl jsem tady jednoho co mu nechtěla octa I chytat teplá, pak z něj vylezlo že jezdí na olej....no nevěděl jsem co mu na to říct... :D[/quote



nic mu neříkej dej mu startovací dávku na max , nebo at si počká až motor schládne nad 6O stupnů nežhaví
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“