Octa I. 1.9 TDi 4x4 74kw - zadní náprava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mam takyto problem. ja tam mam gulovy cap ktory uz nieje capom ale akymsi spojom ktory akotak drzal... chcem sa opytat, da sa vymenit za ten silentblok bez toho aby som musel vymenit pol napravy? a kde ho kupim? dakujem
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
dnes som zohnal tie siletbloky,a zdaju sa mi velmi pevne, ako ma potom to rameno pruzit tak aby sa nezlomilo? ako sa montuje to rameno, ked je auto zatazene? prosim poradte....
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Mal som podobný problém, ale so spodným ramenom, minulý rok po zime po prejdení cez výtlk na ceste. Pôvodné guľové čapy boli vybité - to rameno vlastne "načal" poškodený guľový čap - tak so menil všetky 4 za silentblokové. Makačka, robil som si prípravok na vylisovanie starých a nalisovanie nových. Auto stálo na "svojich" (nemám rád dvojstĺpové zdviháky - nápravy sú ovisnuté) , pomáhal som si dvomi zdvihákmi - jedným podopreté auto, druhým som si polohoval vlečné rameno. Po výmene treba skontrolovať geometriu. Priebežne kontrolujem stav ramien aj silentblokov, zatiaľ (už cca 1,5 roku) O.K.
Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody ...