strata turbo efektu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

strata turbo efektu

Příspěvek od johnyvine »

Ahojte, mam Polo Variant, TDI 66kw , motor AGR r.v. 2000, a stratil sa mi turbo efekt ktory bol predtym bezne pri 1800 otackach. Auto je dovoz IT. Najazdil som na nom 20tkm. teraz sa to chova tak, ze nabeh krutiaceho momentu je velmi linearny a musim viac dupat na plyn. Bol som na diagnostike, lektromag. ventily su skontrolovane, a funkcne, vaha vzduchu je v poriadku, vymnil som aj naftovy filter ale nic sa nezmenilo. predym som cistil sanie a egr ventil, no neviem ci by to stym suviselo. Dakujem za kazdy postreh a radu
Lesapan
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2010, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lesapan »

Moje auto se takhle chovalo kdyz jelo bez vahy vzduchu, byl vadny kabel, ne samotna vaha.
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Máš zapojenej EGR? LOGy jste dělali nebo jak jste tjistili, že je váha OK?
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

EGR mam zapojeny, pre istotu urobim logy este raz, a nahram ich sem... teraz uz nemam istotu lebo logy mi ten majsterko neposkytol. pojdem inemu znamemu a dnes vecer to sem skusim nahrat.
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

Tak pripajam logy

prosim o kontrolu, robili sme to prvykrat, tak dufam ze to bude ok. Dakujem

http://leteckaposta.cz/494029345
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

trochu ot: pokud se ti ztratil turbo efekt, tak si nejšťastnější člověk tady na foru a široko daleko.Buď jen rád ;)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A jen tak náhodou,,na vzducháč si koukal?? A co výfuk?? není třeba vysypaný koncák a přicpaný??
Octavia II RS
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

to mam vsetko skontrolovane, prejav motora bez zmeny.
Viete mi niekto pozriet ten log? Dakujem
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

Ahojte, kontroloval som tiahlo na turbe, pohybuje sa volne ale po nastartovani sa nehybe vobec, je stale vsunute do podtlakovej banky
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

johnyvine píše:ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále
mí´áš ho přidřený,vlaz pod to prostříkej mazáním,něco s grafitem neuškodí,a ručně to zkus rozhejbat, musí jít při vypnutém motoru volně tam i zpět,při nastartování zaleze do bandasky
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

takze problem je odstraneny, bola to vaha vzduchu Dakujem Obrocnikovi, urobili sme spolu poriadnu diagnostiku, kde sa ukazalo ze vaha je totalne v haji. odchadzala postupne uz ked som auto kupil
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

1pavel píše:
Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo
má pravdu předsedo ....... (rofl)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“