- cerpadlo (repas a zas nejde)
- chladic (novy tusim z Feldy 1.9D)
- predna maska (nova z polcaru doplnena povodnym nalestenym ramom)
- burane spredu aj zo zadu (zistil som az doma)
- vyhoreta cast elektriky (vymena vyhorenej a nacatej kabelaze, prerabka na povodnu elektrinu)
- naprd brzdy (komplet vymena za GII)
- nove rozvody/naplne/filtre (to je samozrejmost pri kazdom starom aute)
- podvozok nasracky (vpredu origo tlmice, znizene pruziny, vzadu tlmice S.Ibiza, struny skratene)
- svetla z GI kabrio (stare vypadane)
- smerovky (vymena za nove, stare rozbyte a polepene)
- dobuchane narazniky (odstranil som ciernu farbu a pod nou prekrasne narazniky chromove - vybrusena vnutorna strana s antikoroznym nastrekom a nalestene, cistocne povyrovnavane)
- uchyty naraznikov skorodovane (vycistene a antikoroz nastrek)
- nove tesnenia pod vekom ventilov a pod olejovou vanou
- olejova vana vyvarena odspodu
- nadrz preplachovana, avsak tej hrdze sa nezbavis nikdy, treba stale menit hrube filtre
- komplet nove hadice
- nove dyzy a pretesnene vstreky
A vela dalsieho, ale stale je to auto, pre ktore sa oplati zit..

Je to stare auto, ktore treba zrenovovat, necakaj, ze dostanes cukrik na tacke a za facku. Pokial je auto lacne, bude mu urcite nieco, ale ak sa s nim pohras, vysledok ta potesi, ved uvidis.
Tu si pozri, ako moze vyzerat pracovna verzia, ak najdem fotku, ako vyzeralo, ked som ho kupil dodam na porovnanie..
