vw golf mk1 1.5D 1982

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

Ja som pre moj isiel 120 km, auto som tlacil cez polovicu skalice, lebo hned tam mi odislo cerpadlo prvykrat, kupil som ho za 330 eur, ale ako pise jericho, mam krasny stary a hlavne povodny kus, a to este z roku 1977. Pytal si sa, ci som spokojny, no na aute som odjazdil tak cca 20km, ale to auto je proste choroba, tolko casu co som stravil v garazi, to je zazitok sam o sebe. Tak ti napisem vsetky moje problemy s autom, mozno ti to pomoze, mozno nie, no urcite by som sa na to isel pozriet, mozno budes prekvapeny. Moje zadrhele:
- cerpadlo (repas a zas nejde)
- chladic (novy tusim z Feldy 1.9D)
- predna maska (nova z polcaru doplnena povodnym nalestenym ramom)
- burane spredu aj zo zadu (zistil som az doma)
- vyhoreta cast elektriky (vymena vyhorenej a nacatej kabelaze, prerabka na povodnu elektrinu)
- naprd brzdy (komplet vymena za GII)
- nove rozvody/naplne/filtre (to je samozrejmost pri kazdom starom aute)
- podvozok nasracky (vpredu origo tlmice, znizene pruziny, vzadu tlmice S.Ibiza, struny skratene)
- svetla z GI kabrio (stare vypadane)
- smerovky (vymena za nove, stare rozbyte a polepene)
- dobuchane narazniky (odstranil som ciernu farbu a pod nou prekrasne narazniky chromove - vybrusena vnutorna strana s antikoroznym nastrekom a nalestene, cistocne povyrovnavane)
- uchyty naraznikov skorodovane (vycistene a antikoroz nastrek)
- nove tesnenia pod vekom ventilov a pod olejovou vanou
- olejova vana vyvarena odspodu
- nadrz preplachovana, avsak tej hrdze sa nezbavis nikdy, treba stale menit hrube filtre
- komplet nove hadice
- nove dyzy a pretesnene vstreky


A vela dalsieho, ale stale je to auto, pre ktore sa oplati zit.. (noteeth)
Je to stare auto, ktore treba zrenovovat, necakaj, ze dostanes cukrik na tacke a za facku. Pokial je auto lacne, bude mu urcite nieco, ale ak sa s nim pohras, vysledok ta potesi, ved uvidis.

Tu si pozri, ako moze vyzerat pracovna verzia, ak najdem fotku, ako vyzeralo, ked som ho kupil dodam na porovnanie..
Obrázek
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, pětidvířko, tehdy to byla rarita, šlo špatně sehnat... :)
nepropadat panice...
gresa
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2011, 14:46

Příspěvek od gresa »

maniacse: pěkné :) , s tím každopádně počítám, že při nízkých počátečních nákladech musím počítat s obrovskou námahou, aby to auto nějak vypadalo ;) a to je vlastně i důvod, proč do toho chci jít :D
ještě aspoň zkusím z majitele vytáhnout, jestli tam je origo motor, nebo jestli ho tam napasoval z nějakého jiného typu auta..
když bude opravdu z jedničkového golfa, tak do něj jdu, protože kastle má být kromě prahů v cajku a na tom už se dá stavět :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“