Ahojte, mam Polo Variant, TDI 66kw , motor AGR r.v. 2000, a stratil sa mi turbo efekt ktory bol predtym bezne pri 1800 otackach. Auto je dovoz IT. Najazdil som na nom 20tkm. teraz sa to chova tak, ze nabeh krutiaceho momentu je velmi linearny a musim viac dupat na plyn. Bol som na diagnostike, lektromag. ventily su skontrolovane, a funkcne, vaha vzduchu je v poriadku, vymnil som aj naftovy filter ale nic sa nezmenilo. predym som cistil sanie a egr ventil, no neviem ci by to stym suviselo. Dakujem za kazdy postreh a radu
EGR mam zapojeny, pre istotu urobim logy este raz, a nahram ich sem... teraz uz nemam istotu lebo logy mi ten majsterko neposkytol. pojdem inemu znamemu a dnes vecer to sem skusim nahrat.
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
johnyvine píše:ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále
mí´áš ho přidřený,vlaz pod to prostříkej mazáním,něco s grafitem neuškodí,a ručně to zkus rozhejbat, musí jít při vypnutém motoru volně tam i zpět,při nastartování zaleze do bandasky
takze problem je odstraneny, bola to vaha vzduchu Dakujem Obrocnikovi, urobili sme spolu poriadnu diagnostiku, kde sa ukazalo ze vaha je totalne v haji. odchadzala postupne uz ked som auto kupil
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo
má pravdu předsedo .......
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.