Teplota nasávaného vzduchu ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Teplota nasávaného vzduchu ?

Příspěvek od LukášV »

Ahoj . Když na vagu vidím teplotu nasávaného vzduchu tak to je údaj , který ukazuje teplotu před nebo za IC ?
Řeším to , že když je vedro tak auto hulí jinak ne - tudíž si myslím , že IC asi nestíhá chladit vzduch.
Když jsem to dnes sledoval tak za normální jízdy teplota nasávaného vzduchu 61st , teplota nafty 52st.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

záleží kde je umístěné čidlo ale určo za chladičem.......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vždy za chladičem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

OK a je dáno kolik by zhruba ta teplota měla být ? Ať už třeba % k okolnímu vzduchu ?
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

čím nižší tím lepší... 61stupňů je dost, játo mám obdobně, ale je to tím, že mám malý chladič a asi to budu řešit nějak... tak těch 30 si myslím je ideální... ale se seriovým coolerem toho člověk moc neudělá...
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

Ok. Když se ti dívám do podpisu tak máme obdobnej setup. To už mam vyřezanej podběh ,.. Tak hold budem muset přemýšlet o FMIC
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Kolik plánuješ koní s jakým turbem?
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

Serie 81kw ted mam nějakých 103kw a chtěl bych jít na nějakejch +-135kw
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Tak to tě FMIC nemine, PP 764+VB na to bude stačit.
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

+spojka a hlava 11mm treba ;)
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

mam FMIC, pocas normalnej jazdy je teplota nas. vzduchu o 5-10st. vyssia ako teplota okolia.
meral som aj pri vonkajsej teplote 32st. do kopca a plna zataz, 52 st.
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

rege245 píše:mam FMIC, pocas normalnej jazdy je teplota nas. vzduchu o 5-10st. vyssia ako teplota okolia.
meral som aj pri vonkajsej teplote 32st. do kopca a plna zataz, 52 st.
Na tohle jsem čekal . Díky moc ;)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

sh.w píše:+spojka a hlava 11mm treba ;)
..11mm hlava nie je nutnost na 135 kw...mam race a tie kw na 10 mm hlave... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

brankar30 píše:
sh.w píše:+spojka a hlava 11mm treba ;)
..11mm hlava nie je nutnost na 135 kw...mam race a tie kw na 10 mm hlave... ;)
neni nutna ale mozna lepsi
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

sh.w píše:
brankar30 píše:
sh.w píše:+spojka a hlava 11mm treba ;)
..11mm hlava nie je nutnost na 135 kw...mam race a tie kw na 10 mm hlave... ;)
neni nutna ale mozna lepsi
to pak záleží na tom jestly to někomu stačí nebo ne!já mám zatím 10mmhlavu a je to málo proto zháním větší :D
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“