strata turbo efektu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- johnyvine
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16 led 2011, 09:40
- Bydliště: PRIEVIDZA
Odpovědi: 0
strata turbo efektu
Ahojte, mam Polo Variant, TDI 66kw , motor AGR r.v. 2000, a stratil sa mi turbo efekt ktory bol predtym bezne pri 1800 otackach. Auto je dovoz IT. Najazdil som na nom 20tkm. teraz sa to chova tak, ze nabeh krutiaceho momentu je velmi linearny a musim viac dupat na plyn. Bol som na diagnostike, lektromag. ventily su skontrolovane, a funkcne, vaha vzduchu je v poriadku, vymnil som aj naftovy filter ale nic sa nezmenilo. predym som cistil sanie a egr ventil, no neviem ci by to stym suviselo. Dakujem za kazdy postreh a radu
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
- johnyvine
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16 led 2011, 09:40
- Bydliště: PRIEVIDZA
Odpovědi: 0
Tak pripajam logy
prosim o kontrolu, robili sme to prvykrat, tak dufam ze to bude ok. Dakujem
http://leteckaposta.cz/494029345
prosim o kontrolu, robili sme to prvykrat, tak dufam ze to bude ok. Dakujem
http://leteckaposta.cz/494029345
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
mí´áš ho přidřený,vlaz pod to prostříkej mazáním,něco s grafitem neuškodí,a ručně to zkus rozhejbat, musí jít při vypnutém motoru volně tam i zpět,při nastartování zaleze do bandaskyjohnyvine píše:ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turboMarek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
má pravdu předsedo .......1pavel píše:ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turboMarek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.