Konec TDI PD - jen pro silné povahy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Konec TDI PD - jen pro silné povahy

Příspěvek od Germi »

Asi nejhorší zpráva posledních 10ti let na poli diesel agragátů (LOL)
Sbohem 1.9 TDI


http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=11109
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To se v podstatě dalo čekat. PDčko je dobře vynyšlenej systém, ale skutečnost, že se musí kabeláž vést v prostředí, kde je horký olej a i tam "běhá" kovový otěr, tak to může způsobovat problémy a občas je to způsobuje. Pro výrobce je nejhorší reklama, když jeho auta nejsou spolehlivá. Občas se mi stane, že přijde spolužák a zeptá se: Chci si koupi nové auto. Poraď mi, který se nejmíň serou. Otázka spolehlivosti je pro dost lidí zásadní.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Konec TDI PD - jen pro silné povahy

Příspěvek od váha »

Germi píše:Asi nejhorší zpráva posledních 10ti let na poli diesel agragátů (LOL)
Sbohem 1.9 TDI


http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=11109
jednou to přijít muselo ;) sem na ty 1,6 zvědaví jak budou spolehlivý...
co se týče spolehlivosti dneska už neexistuje auto jako piáno nebo jednička,dvojka golf :roll:
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

V motorarni v gyori sa uz dlhsiu dobu testoval motor 2,0 tdi 16 v EU5 ale nepresiel . Tak to odyvonilo uplne verzii motora pd pre EU5. Pd nieje schopne navstrekovat palivo tokko ktat ako piezo commonrail 3 generacie. A pri pouziti filtrou castic je to viac nez nutne. som zvedavy na 1,6 16v od vw. Asi po uz bude viac PSA ako VAG group (LOL)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jen co se to lidi naučej nejak spravovat sami tak vymyslej nejakou kravinu co smrdí dost velkým balíkem penez pri oprave.By me zajimalo na kolik takový piezo stát.. (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no pod desítku to asi nebude. pak kdyz si clovek spocita, ze mu rekneme v 150tis odejdou a propocita to na km, zjistí ze si mohl koupit benzina a byl by na tom líp
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

Motory podobný koncernu PSA. Tak to je rána kterou sem nečekal, nehledě na to, že ty raily se serou naprosto stejně.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

1,6 - takovej motor patří do pračky nebo vrtačky. Je jedno jestli ve vznětové nebo zážehové variantě.

Co mně spíš sere je to, že po mnoha zkušenostech se 1,9TDI ukázaly jako mírně předimenzované, takže jejich trvanlivost byla pěkna. U vývoje kompletně nového moteru se určitě promítne "konzumní" přístup automobilek a kupovat 6 let staré auto začne být o strach.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

važte si toho co mate tohle bude v riti mam skušenosti s fordem jede hezky neni hlucny,ale je tam jedno velke minus(smrtelne)nechci ted lhat o cene jednoho vstřikovače kazdopadne kdyz jsem to slisel malem sem pad na prdel za to by byl jinej motor, to same cerpadlo v nadrzi a dalsi sere se to dost,kazde male opotrebeni a uz to hlasi chybu samo si toho moc neupravi nevim kolik vydrzi ten motor jsou to vsechno pomerne mlada auta,takze brzy soudit no kdyby to nemuselo splnovat normy tak to nedelaj,je fakt ze to jinak nejde-no aspon kdyby nechali vetsi objem treba i prez dva litry at to vic vydrzi nak tem malejm moturkum neverim
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Tie 1,6 diesel je nejaky novy modny trend v automobilkach. Nic menej este stale bezi vyroba pd naplno asi 4500 motorou 1,9 denne, takze este najblizsie 2 roky sa nic strasne a zasadne diat nebude. Ked ale vybehnu prve 1,6 tdi tak prajem uprimnu sustrast prvym pokusnym kralikom co si kupia tento prekrasny model. Urcite sa zacina ist podla hesla ze z vyfuku to ide cistejsie ako do filtra (LOL) (LOL) (LOL)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

je to logicke pokrok sa neda zastavit vsetko sa zmensuje.... ale niektore veci by mali zostat VELKEEEEEE :)))
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

No asi usoudili, že 1,9 nebo 2,0 s výkony přez 100kW jsou pro obyčejný lidi nebezpečný, tak stáhli objem, jsem znechucen...

To pak budou 1,9 nebo 2,0 jen v RS verzích... Aby se na to nedali sehnat věci...
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Hmm, spis zase nejaky ekoterorista z EU - snizovat emise na 120g/km. Stejne to zpalatime my. Cina, USA, Rusko... ty na to serou. To je zase nekdo papezstejsi nez papez.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Nějaká zvláštní evoluce :) obsahy a výkony se snižují,člověk se vrátí zpátky na stromy.... (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Asi jsme se dostali na evoluční vrchol, tak doufám, že to nebude pokračovat jako na horské dráze... :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“