na octe 1 1.9 tdi AHF sem zaslepil egr. kontroloval sem bloky naměřených hodnot. V bloku 3 na druhá pozice požadovaná hodnota je 270 mg/H. pozice tři nasávané množství 900 mg/H.
je normální nebo je něco špatně
má to vliv na jízdní vlastnosti
čip tam není. bylo to původně AGR. měnil sem turbo z AHF,vstřiky a řj motoru AHF.
po kratší jízdě je slišet na volnoběh turbo, jako kdyby trochu tlačilo.
zaslepil sem EGR protože nemám trubku, ta původní nepasuje.
bylo by možný že si to přisává vzduch přes odvětrání na ventilovým víku??
zatím sem to nějak spojil- spoj nic moc. trubku budu mít až v pondělí.
tak kdyby ještě někoho něco napadlo tak napište.
před výměnou turba a řj bylo všechno vpořádku (v blokách naměřených hodnot). to sem procházel
No tak tam musíš dát i váhu z toho motoru co máš řj.
EGR bych tam vůbec nedával. Přisávat přes PCV si to nemůže páč za a) je to tak jednoduché, že se to málokdy posere a za b) by jsi měl průtok na váze menší.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dal sem tam řj 038 906 018 AM. nevím která váha tam má byt. jestli bosch nebo pierburg. já mám bosch. dneska sem zkoušel druhou váhu a je furt stejný problém na volnoběh 900 mg/H. čím víc přidávám plyn- žádaná hodnota stoupá a SKUTEČNÁ KLESÁ.
prostě to funguje nějak naopak
Nevim nevim ,ale dal bych tam jednotku Ecu zpet,,na jednotce jsou 3. rozdily ! Dokonce jiste i jina mapa pro motor, a kdyz rozdelas obe jednotky tak pak i nekdy uvidis rozdil ,ze v nektery jsou treba 1-3 odpory navic,ci nekdy i diody. Takze pak to nemuze chodit. A urcite bude mit i jine kodovani to uz jsi jiste zmenil. pokud jsi ecu mel v aute. Ma zkusenost.
Naposledy upravil(a) RomanP dne 12 zář 2011, 23:16, celkem upraveno 1 x.
právěže tam obtok turbo. ted je tam vgt turbo a jiná jednotka která umí ovládat turbo. všechno funguje až na jednu věc.
váha ukazuje nesmysly a žere to
požadovaná 370 mg/H . skutečná 890mg/H
proč to tak je nevím