prosím o radu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

prosím o radu

Příspěvek od michal600 »

na octe 1 1.9 tdi AHF sem zaslepil egr. kontroloval sem bloky naměřených hodnot. V bloku 3 na druhá pozice požadovaná hodnota je 270 mg/H. pozice tři nasávané množství 900 mg/H.
je normální nebo je něco špatně (hm)
má to vliv na jízdní vlastnosti
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To máš nějak hodně :) Nekouří ti to? Spotřeba? Čip?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

čip tam není. bylo to původně AGR. měnil sem turbo z AHF,vstřiky a řj motoru AHF.
po kratší jízdě je slišet na volnoběh turbo, jako kdyby trochu tlačilo.
zaslepil sem EGR protože nemám trubku, ta původní nepasuje.

bylo by možný že si to přisává vzduch přes odvětrání na ventilovým víku??
zatím sem to nějak spojil- spoj nic moc. trubku budu mít až v pondělí.
tak kdyby ještě někoho něco napadlo tak napište.

před výměnou turba a řj bylo všechno vpořádku (v blokách naměřených hodnot). to sem procházel
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo a činost EGRU na volnoběh 79%. dá se to nějak ztáhnout. dyžtak mi napište postup jak
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No tak tam musíš dát i váhu z toho motoru co máš řj.
EGR bych tam vůbec nedával. Přisávat přes PCV si to nemůže páč za a) je to tak jednoduché, že se to málokdy posere a za b) by jsi měl průtok na váze menší.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

dal sem tam řj 038 906 018 AM. nevím která váha tam má byt. jestli bosch nebo pierburg. já mám bosch. dneska sem zkoušel druhou váhu a je furt stejný problém na volnoběh 900 mg/H. čím víc přidávám plyn- žádaná hodnota stoupá a SKUTEČNÁ KLESÁ.
prostě to funguje nějak naopak
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

ještě jen poznatek, bylo předtím AGR, ted vyměna turba a řj na AHF 81

nemá se třeba přepinovat svorkovnice váze vzduchu???
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

nevím jestli tam mám správný software.
původní BQ
nová AMObrázek
Obrázek
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

co říkáte na verzi softweru????
může vtom hrát nějakou roli zaslepený EGR??
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

nikdo neporadí. zkusím zprovoznit egr
už nevím co stím

koupím trubku na egr 038 131 521 J. tak nabídněte
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Nevim nevim ,ale dal bych tam jednotku Ecu zpet,,na jednotce jsou 3. rozdily ! Dokonce jiste i jina mapa pro motor, a kdyz rozdelas obe jednotky tak pak i nekdy uvidis rozdil ,ze v nektery jsou treba 1-3 odpory navic,ci nekdy i diody. Takze pak to nemuze chodit. A urcite bude mit i jine kodovani to uz jsi jiste zmenil. pokud jsi ecu mel v aute. Ma zkusenost.
Naposledy upravil(a) RomanP dne 12 zář 2011, 23:16, celkem upraveno 1 x.
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

napiš jaký rozdíly. at vím o co de.
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jednotku sem měnil kvůli tomu aby uměla ovládat N75 co ovládá turbo
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Ta orig. Ecu neumi ovládat N75 co ovládá turbo ?

Jinak vydis rozdily na ecu

AM - BQ

1816 - 2112

707 - 849 Vagcom diagnostika ti ukaze nebo jina jaky je HW a SW jednotek,jestly tam je rozdil ?
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

právěže tam obtok turbo. ted je tam vgt turbo a jiná jednotka která umí ovládat turbo. všechno funguje až na jednu věc.
váha ukazuje nesmysly a žere to
požadovaná 370 mg/H . skutečná 890mg/H
proč to tak je nevím
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“