Motor 1,9 1Z Houpá volnoběh LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od slany »

Mirek12 píše:já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
Na vrchu čerpadla je elektronicka hlava...Taky obdlžnik a je prikruteny srobkami s ktorých jedna ma trojuholnikovu hlavicku.Tie povolit a pohnut hlavou.Ale najprv si zaznac povodnu poziciu hlavy cerpadla.Je to ozaj velmi citlive staci posun o pol mm a je to velky rozdiel.Ale hovorim mne to pomohlo....
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Mirek12 píše:já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... od-TDI.htm
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

tak jsem povolil jenom ty tři šroubky(na čtvtej nemám sedmičku ktereou bych tam chtel ničit) a poklepem od rozvodu se otáčky zvedly kolem 950 a houpání ustalo,ale aji tak je znát že ten jeden válec v tom dělá bordel ,pře jízdě... takže majitel sežene prej jinej motor .. no tak díky za rady příšte budu chytřejší motor má udajne najeto kolem 380tis. km
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus si někdy vytáhnot vstřik jak jsem ti psal a zjistíš že motor houpat nebude,

udělal jsi to akorát blbě žes nepovolil tu spešl šroub tak ti radit je těžko kvůli kravince vyměn motor a máš

klidně ti bude houpat dál ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

slovacek.milos píše:zkus si někdy vytáhnot vstřik jak jsem ti psal a zjistíš že motor houpat nebude,

udělal jsi to akorát blbě žes nepovolil tu spešl šroub tak ti radit je těžko kvůli kravince vyměn motor a máš

klidně ti bude houpat dál ;)
tam by se spíš než klepat po čerpadle, po tom tuknutí to naskočilo pěkne.. měl vyřešit ten nesouměr tlaků a víc jak 10atmosfér, než mlátit po čerpadle,, potom to nestíhá beztak dohnat regulace, páščk dyž dám druhé čerpadlo druhé vstřiky, tak nejaká vada na sstřikování je dáse říci vyloučená , když to dělá stejné věci , kvuli tomu nesouměru, no sem zvedaje jak to dopadne , jak to bude dál řešit (noteeth)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čerpadlo ovládá řj motoru a nikoliv lanko tak můžeš vyměnit i pět čerpadel a budeš na tom stejně,

že dáš novou součástku do auta nic se nezmění a tím to vyloučíš tak to v auoopravárenství hodně často nefunguje ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

slovacek.milos píše:čerpadlo ovládá řj motoru a nikoliv lanko tak můžeš vyměnit i pět čerpadel a budeš na tom stejně,

že dáš novou součástku do auta nic se nezmění a tím to vyloučíš tak to v auoopravárenství hodně často nefunguje ;)
osvětli mi to nějak, to jsem nějak nepobral ,, žádné lanko tam není.. :)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud vyměníš třeba pět čerpadel tak může být závada stejná, protože čerpadlo nastavuje řídící jednotka motoru

napiš jak si to pochopil
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řeknu ti mé sdi, začalo mi houpat, volnoběžná dávka byla asi kolem 4,

pod oknem byla napsaná dávka asi 2 až 9 takže je to v pořátku až jsem nastavil 1.4 což je špatně má to dobrý volnoběh, ty udaje jsem střell od boku mám to v jednom příspěvku ale nechce se mi to hledat pokud bys měl velký zájem najdu přesně ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

slovacek.milos píše:řeknu ti mé sdi, začalo mi houpat, volnoběžná dávka byla asi kolem 4,

pod oknem byla napsaná dávka asi 2 až 9 takže je to v pořátku až jsem nastavil 1.4 což je špatně má to dobrý volnoběh, ty udaje jsem střell od boku mám to v jednom příspěvku ale nechce se mi to hledat pokud bys měl velký zájem najdu přesně ;)


jo rozumím, když jsem potuknul tu hlavu tak houpání ustalo, ale otáčky se zvedly , takže jsem to natukal na unosnou mez , ono když to bylo moc ,tak aji dlouho padali otáčky dolů,, ale aspon je to lepší než to bylo
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no ale když nemáš ten spešl šroub povolený tak je to oničem, já to povolím trochu přitáhnu nastartuju a klepu, vůbec se stím neser,

jakože přistupovat k tomu že setinka milimetru ten motor rozhodí to určitě ne,

na jednu stranu to začne houpat a na druhou stichne a pak to jen ubírá výkon přes vag to zas našteluješ nebo skontroluješ,
jednou se mi stalo že mi u toho střelilo těsnění pod víkem, byla neděle tak tam nakonec vyšel okroužek co je na deklu z filtru u fábky sdi tak ho tam mám už tři roky ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

slovacek.milos píše:no ale když nemáš ten spešl šroub povolený tak je to oničem, já to povolím trochu přitáhnu nastartuju a klepu, vůbec se stím neser,

jakože přistupovat k tomu že setinka milimetru ten motor rozhodí to určitě ne,

na jednu stranu to začne houpat a na druhou stichne a pak to jen ubírá výkon přes vag to zas našteluješ nebo skontroluješ,
jednou se mi stalo že mi u toho střelilo těsnění pod víkem, byla neděle tak tam nakonec vyšel okroužek co je na deklu z filtru u fábky sdi tak ho tam mám už tři roky ;)
no, chceš říci že mít povolenej ten jeden šroubek s tím debilním petihranem, že by to nezvedalo otáčky jenom by to přestalo houpat, protože, to přestalo houpat ale zároven zvedlo otáčka, páč tam šlo více nafty, co když to právě vyrovnalo tu státu 11atmosfér na 4tém válci? hm ono kontrolovat můžu ale taky musím vedět co přesně kontolovat , a to se přiznám bez mučení nevím ,jenom porovnávat
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33669
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mirku neuděl jsi základní věc but jsi neposlechl nebo prostě nemáš zkušenosti, ale zkučený z nebe nespadl,


tak ještě jednou povol nastavovač, sežen si tu sedmičku a povol i ten speš, lehce nastavovač utáhni nastartuj a klepej dolevy doprava

sám uvidíš co ti na to motor řekne nic nerozhodíš napíchneš na vag a zas došteluješ do patřičných mezí nebo mezá které motoru svědčí

já to udělal i bez vagu je to prej kokotina že nemám šanci ale ty motory šlapou na nežerou,

nastavíš volnoběžnou dávku a ty ostatní dávky si řj doladí, když nedoladí přidáš ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

já ti plně rozumím , na potukání to reagovalo dobře ,, a když sji do toho tukal zvyšovali se ti volnoběžné otáčky ??? (pominu nepovolení toho spešl šroubu ) no museli že ?
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“