rozlousknutí turba - extra zapečená mrcha

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

rozlousknutí turba - extra zapečená mrcha

Příspěvek od kibi »

tak jsem si dneska udělal "pěkný" den a vytáhl jsem kamarádovi turbo z octávky, až na peripetie s trubkou přívodu oleje ok, ale teď mám problém s "rozlousknutím" turba, skrátka je opravdu hodně zapečený a po dvou hodinách bušení ne a ne povolit.....zkoušel jsem i nahřívat horkovzduškou a na 10 minut do rozpálený trouby (aby bylo do zlatova (noteeth) ) a nic, ani se nehne (wallbash)

u mého turba bylo za půlhodky vymalováno rozděleno a tady ani za boha....nemáte chlapi nějakou fintu??

teď jsem ho na noc zalil uvolňovačem karbonu a ráno se na to vrhnu....už mě napadá jen autogen :roll:

díky za každý postřeh
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli nepovolí ráno tak autogen.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano, autogen. Mna to caka zajtra vecer :(
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

vidím to stejně a doufám že se to do rána uvolní, protože sehnat někoho ochotnýho a s autogenem :roll: ...každopádně díky

PS: jinak tohle autum bylo unikum, půlka šroubů zapečená a druhá pro změnu vyměněná za nějaký "domo-robo" šrouby..pěkně z měkýho materiálu (wallbash) a jako bonus přirostlá matka u trubky přívodu oleje do turba = zahrál jsem si na ježka v kleci a tahal turbo i s ní ven (noteeth)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A hlavne opatrne aby nepraskol hlinik alebo liatina :kol1:
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

jojo,na hliník bacha... (LOL) (LOL) jedno turbo jsem si takhle rozebral že prasklo,ale při tý "poslední" ráně povolilo.. sv*ně (LOL) (LOL)
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

tomu se říká zákon schválnosti (noteeth) ...každopádně si dám majzla, ale stále doufám že uvolňovač zabere a ráno mrcha povolí :roll:
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

ja som to nahrieval na jednoplatnicke cca 10 min + uvolnovacai chemia a pomohlo.. verim ze ked prenikte chemia do tvojo tak na druhy den to rozoberes v pohode. vela stastiaObrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
widle
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 led 2008, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od widle »

polej to kofolou
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

díky chlapi za podněty...ta kofola je dobrý svinstvo ale na ten zapečenej sráč nevím nevím...zalil jsem to čističem na kamna a krby (žiravina) a asi to ještě podleju WDčkem...pak dám echo, zda chemie zabrala ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

když, tak coca-colou :!: ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kaso
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2006, 16:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od kaso »

Třeba ti to pomůže-používám peroxid vodíku v koncentraci 33%,nechám hoďku či 2 působit,nejlépe přes noc a pak už jen lehce poklepu a turbo je napůl. Neživím se opravami,ale 3 turba jsem už takto rozdělal.A je to účinné i na zarezlé šrouby,matice kdekoliv-i na výfukovém potrubí třeba.Jen pozor na ruce a hlavně oči.
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

jak jsem slíbil, tak píšu...uvolňovač spojů, ani kyselina na kamna nezabrala, tak se turbo vzalo do dílny pěkně pod autogen.....nahřívalo se nahřívalo, páčilo, ťukalo...mlátilo a turbo stejně nepovolilo (wallbash)

nakonec jsem turbo zalil kyselinou na čištění krbů a kamen, po dvou hodkách z toho vyteklo neskutečně bordelu a regulace jde jak po másle.....každopádně takhle zapečenej kousek se asi jen tak nevidí (najeto budíkových 209000km) (LOL)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“