Kupa Ford Focus 1,8 TDCI 85kw 2002

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Kupa Ford Focus 1,8 TDCI 85kw 2002

Příspěvek od mr.freezer »

nazdar chalani.. tak za par poslednych tyzdnov som uz presiel cez peugeoty, alfy a teraz mam vyhliadnuteho forda... co hovorite na tento motor?? najcastejsie zavady?? ake su caste?? a tak isto aj cele auto, karoseria, kde hnije, podvozok... atd... diki moc..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

vstreky KO.... a hnije uplne cely vsade a vsetko na tomto aute aspon tie kusy co som videl ja
xbobcz
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 17 kvě 2011, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od xbobcz »

Ahoj,
mám podobné auto akorát o 2 roky novější. Motor je postupná inovace starého 1.8 TD,které bylo už v Escortech. Je předělaný na common rail od delphi a turbo s variabilními lopatkami.
Největší slabina těhle aut jsou dvouhmotové setrvačníky, které odchází dost brzo. Takže výměna setrvačníku spojky a ložiska.
Ve fordu cca 30 tisíc. Jinak se to dá vyřešit neorigo díly za míň. Pokud to má víc najeto, s čím se dá u roku 2002 počítat, tak další věc co
přijde na řadu jsou vstřikovače. Záleží kdo do toho co lil za naftu a jaké tam dával palivové filtry a jak často je měnil. Cca 3 tisíce za
repas kusu plus nějaká práce, čištění palivové soustavy apod. V případě, že se v palivu najdou piliny z čerpadla tak ještě repas čerpadla.
Pak tam odchází drobné věci jako čidla vačky apod, ale to je v řádu do tísíce korun.
Jako celý auto je focus dobrý, výbornej podvozek, akorát je třeba oproti těm francouzům hlučnější v interiéru. S tím 85kW motorem to jezdí
velice slušně, spotřebu mám dlouhodobě těsně pod 6 a to to moc nešetřím. S lehkou nohou se dá jezdit kolem 5.5. S reznutím měli problém hlavně auta před faceliftem.
U těch novějších už je protikorozní úprava o trochu lepší. Jinak hlavně spodky dveří, 5 dveře kolem lišty se zámkem, lemy blatníků.
Pokud takhle starýho Focuse tak radši benzínovou 1.6, ušetřené peníze za palivo do dieselu padnou velice rychle za opravy.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Osobně bych od toho utíkal, až by se za mnou prášilo..10 let staré auto s tímto zlomovým experimentem než Fordu došlo, že mimo starého Tranzita diesely neumí a přešel na Peugeoty má velkou nevýhodu, moc jich nejezdí, a s tím jsou spojeny i další problémy..Xbobcz má pravdu, poslechni ho a kup Fokus benzin...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

ja sem to mel a pres 50tisic km za ty 2 roky pouze s vymenou setrvaku a spojky, jizdni vlastnosti, zatah proste supr u me to ma focus dobry a s tou korozi musisi dobre vybrat ten muj nebyl nikde ani na tech spodkach dveri kde je to vetsinou shnili jak brambory,, za me je to dobra volba mozna lepsi nez neco z koncernu jesli parkujes ne za plotem tak o tohle auto se nemusis bat.. za ty 2 roky kamarad prisel o octu1 . druhy mel 3 vytriskany okno u supa tak si koupil mondeo a uz si ho nikdo nevsimne.. dalsimu zmizela fabka TDI,, a posledni prisel o cupru pri fotbale
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Odpovědět

Zpět na „Ford“