Ide o audi a3, 1.9 TDI , r.v.98, AHF. Zacalo to tym ze pri 140 km/h 5. prevodovy stupen cca 3000 ot./min mi to hadzalo do nudzoveho rezimu, po vymene VSETKYCH hadiciek a vycisteni celeho systemu turba sa zdalo vsetko ok, tak som sa vybral do chorvatska a tam som zistil ze cez loziska turba ide olej do sania tak som odpojil privod oleja do turba a tak som ho logicky aj zadrel. No nejak som dosiel na Slovensko a zohnal som za 320eur repasovane turbo ktore som namontoval, avsak auto stale nefunguje ako ma lebo strati vykon pri 2200 ot/min. a rychlosti 110 km/h. Zda sa mi ze to nieje celkom nudzovy rezim ale skor ako keby islo turbo len na 20 % po vypnuti a zapnuti kluca auto ide celkom fajn ale stale to neje ono tak ako si ho pamatam pred dvoma rokmi. Prosim poradte mi niekto co to moze byt lebo som stoho uz na nervy, DAKUJEM ZA AKEKOLVEK ODPOVEDE !
Dnes som na aute urobil 100 km bez akehokolvek problemu turbo uz slape ako hodinky, problem bol v netesnosti novej podtlakovej hadicke medzi N75 a podtlakovou bankou turba konkretne na spojke pri N75 medzi prechodom z hrubsej hadicky na tensiu. Tak som ju na fest pritiahol sponou....vid foto....KONEĆNÉÉÉÉneskor prilozim pre kontrolu ten LOG. VELKA VDAKA VSETKYM KTORY SA MI SNAZILI POMOCT
Naposledy upravil(a) auditune dne 20 říj 2011, 21:03, celkem upraveno 2 x.
misoVW píše:napojit na vag a urobit log, odkial si?
na VAGu uz bol vypisalo to chybu 00575 - Intake Manifold Pressure ...... 17-10 Control Difference - Intermittent a na logu to ukazovalo trochu viac tlaku turba
turbo mam cez otcovho dobreho kamarata tak dufam v to ze to turbo je ok ale mas pravdu moze to byt tak ako hovoris a pravdupovediac radsej ani nechcem verit v to ze je problem v turbe lebo uz ma to cele stalo nemalo penazi. a inak, ak som namontoval to nove turbo tak som zabudol zapojit konektor od vahy vzduchu a tak ti poviem ze sa to spravalo velmi podobne ako teraz cize slaby vykon. Otazka znie mohlo by to byt vahou vzduchu ? alebo ventilom N75 ? dnes som ten N75 skusal na prst no bohvieaky podtlak tam nieje (aspon tak na prste).Dakujem.Som velmi rad ze sa mi snazis pomoct. Inak som z Michaloviec.
no ono na prste tam naozaj bohvieaky podtlak nie je.... ale tazko ti takto radit - su dve cesty - bud pojdes na to systematicky a skontrolujes vsetko - hadicky, ventil, snimac tlaku, podtlakovu banku, regulaciu, tesnost hadic a intercoolera.... alebo to nalogujes a niekto kto tomu logu rozumie ti skusi poradit, ale systematickej kontrole sa aj tak asi nevyhnes..... a k tomu turbu po repase - ked dvaja robia to iste nikdy to nie je to iste... velakrat sa stalo ze bola vadna aj nova suciastka, nie este nieco po "repase".....
wintrej píše:Otázka je ako si to turbo namontoval a či si ho zalial olejom pred spustením.Ked čítam že si odbojil mazanie od turba a zadrel ho... neskutočné...
no motor zdochynal koli tomu ze to turbo cez loziska prepustalo vela oleja do sania a motor zdochynal a bol som 900 km od domova takze mi velmi nic ine neostavalo no vymenil som ho za druhe chvilu bol zo zaciatku pokoj a teraz zase nema vykon no olej v sani uz nemam. Vsetky spoje som poriadne spojil a hadicky vymenil. Nebol by problem dat auto do servisu ale takym postupom ako to robia oni ze vymienat suciastky kym to nepojde ako ma tak na to tolko penazi nemam.
Mě by taky zajímalo, jak vyřešit někde v cizině oblíbený for Turba cpát olej do sání a tím zničit motor..Zavolat odtah a případná oprava by vyšla cenově asi na GO motoru i s turbem..Tyhle stroje jsou pouze na jízdu okolo věže, po vyjetí dál to může být dobré dobrodružství a pro toho, kdo si při jídle dává ubrousek přes kolena a má dlouhé nehty vhodné tak na klávesu počítače , a který není moc solventní to může být noční můra a exekutor za dveřmi. Hlavně když má auto něco za sebou..Nevidím jiné přijatelné řešení než to co udělal auditune..
ja sebou vozim turbo nahradni,kdyz jedu za hranice.. VAG a kabel,109ku,velkou golu se sroubovakama,klestema taky. A jeste par drobnosti. Jinak Jericho nechapu proc by lidi s temahle autama nemeli jezdit do zahranici.. Mam 330 najeto a nebojim se jet klidne 2000km od baraku..