po vymene turba auto stale nema vykon...VYRIEŠENÉ + NOVY LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

po vymene turba auto stale nema vykon...VYRIEŠENÉ + NOVY LOG

Příspěvek od auditune »

Ide o audi a3, 1.9 TDI , r.v.98, AHF. Zacalo to tym ze pri 140 km/h 5. prevodovy stupen cca 3000 ot./min mi to hadzalo do nudzoveho rezimu, po vymene VSETKYCH hadiciek a vycisteni celeho systemu turba sa zdalo vsetko ok, tak som sa vybral do chorvatska a tam som zistil ze cez loziska turba ide olej do sania tak som odpojil privod oleja do turba a tak som ho logicky aj zadrel. No nejak som dosiel na Slovensko a zohnal som za 320eur repasovane turbo ktore som namontoval, avsak auto stale nefunguje ako ma lebo strati vykon pri 2200 ot/min. a rychlosti 110 km/h. Zda sa mi ze to nieje celkom nudzovy rezim ale skor ako keby islo turbo len na 20 % po vypnuti a zapnuti kluca auto ide celkom fajn ale stale to neje ono tak ako si ho pamatam pred dvoma rokmi. Prosim poradte mi niekto co to moze byt lebo som stoho uz na nervy, DAKUJEM ZA AKEKOLVEK ODPOVEDE ! :?


Dnes som na aute urobil 100 km bez akehokolvek problemu turbo uz slape ako hodinky, problem bol v netesnosti novej podtlakovej hadicke medzi N75 a podtlakovou bankou turba konkretne na spojke pri N75 medzi prechodom z hrubsej hadicky na tensiu. Tak som ju na fest pritiahol sponou....vid foto....KONEĆNÉÉÉÉneskor prilozim pre kontrolu ten LOG. VELKA VDAKA VSETKYM KTORY SA MI SNAZILI POMOCTObrázek
Naposledy upravil(a) auditune dne 20 říj 2011, 21:03, celkem upraveno 2 x.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

napojit na vag a urobit log, odkial si?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

misoVW píše:napojit na vag a urobit log, odkial si?
na VAGu uz bol vypisalo to chybu 00575 - Intake Manifold Pressure ...... 17-10 Control Difference - Intermittent a na logu to ukazovalo trochu viac tlaku turba
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

to ze je turbo po repase neznamena ze je dobre. Pravidelne sa stretavam s tym, ze turbo po repase netlaci ako ma.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Odpovědi: 0
Bydliště: NZ

Příspěvek od whitefabiaRS »

spatny ventil vymen vlastne skus ho napojit na priamo...
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

turbo mam cez otcovho dobreho kamarata tak dufam v to ze to turbo je ok ale mas pravdu moze to byt tak ako hovoris a pravdupovediac radsej ani nechcem verit v to ze je problem v turbe lebo uz ma to cele stalo nemalo penazi. a inak, ak som namontoval to nove turbo tak som zabudol zapojit konektor od vahy vzduchu a tak ti poviem ze sa to spravalo velmi podobne ako teraz cize slaby vykon. Otazka znie mohlo by to byt vahou vzduchu ? alebo ventilom N75 ? dnes som ten N75 skusal na prst no bohvieaky podtlak tam nieje (aspon tak na prste).Dakujem.Som velmi rad ze sa mi snazis pomoct. Inak som z Michaloviec.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

no ono na prste tam naozaj bohvieaky podtlak nie je.... ale tazko ti takto radit - su dve cesty - bud pojdes na to systematicky a skontrolujes vsetko - hadicky, ventil, snimac tlaku, podtlakovu banku, regulaciu, tesnost hadic a intercoolera.... alebo to nalogujes a niekto kto tomu logu rozumie ti skusi poradit, ale systematickej kontrole sa aj tak asi nevyhnes..... a k tomu turbu po repase - ked dvaja robia to iste nikdy to nie je to iste... velakrat sa stalo ze bola vadna aj nova suciastka, nie este nieco po "repase".....
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Otázka je ako si to turbo namontoval a či si ho zalial olejom pred spustením.Ked čítam že si odbojil mazanie od turba a zadrel ho... neskutočné... (wallbash)
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

wintrej píše:Otázka je ako si to turbo namontoval a či si ho zalial olejom pred spustením.Ked čítam že si odbojil mazanie od turba a zadrel ho... neskutočné... (wallbash)
no motor zdochynal koli tomu ze to turbo cez loziska prepustalo vela oleja do sania a motor zdochynal a bol som 900 km od domova takze mi velmi nic ine neostavalo no vymenil som ho za druhe chvilu bol zo zaciatku pokoj a teraz zase nema vykon no olej v sani uz nemam. Vsetky spoje som poriadne spojil a hadicky vymenil. Nebol by problem dat auto do servisu ale takym postupom ako to robia oni ze vymienat suciastky kym to nepojde ako ma tak na to tolko penazi nemam.
whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Odpovědi: 0
Bydliště: NZ

Příspěvek od whitefabiaRS »

skus ten spatny ventil Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by taky zajímalo, jak vyřešit někde v cizině oblíbený for Turba cpát olej do sání a tím zničit motor..Zavolat odtah a případná oprava by vyšla cenově asi na GO motoru i s turbem..Tyhle stroje jsou pouze na jízdu okolo věže, po vyjetí dál to může být dobré dobrodružství a pro toho, kdo si při jídle dává ubrousek přes kolena a má dlouhé nehty vhodné tak na klávesu počítače , a který není moc solventní to může být noční můra a exekutor za dveřmi. Hlavně když má auto něco za sebou..Nevidím jiné přijatelné řešení než to co udělal auditune.. :)
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ja sebou vozim turbo nahradni,kdyz jedu za hranice.. :-) VAG a kabel,109ku,velkou golu se sroubovakama,klestema taky. A jeste par drobnosti. Jinak Jericho nechapu proc by lidi s temahle autama nemeli jezdit do zahranici.. Mam 330 najeto a nebojim se jet klidne 2000km od baraku.. ;)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

tak co, napada niekoho ako by som mal postupovat aby som prisiel na chybu ? nejakou vylucovacou metodou ? alebo co stym dalej ? dik.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja poradim jedine DAJ SE LOG.
Nech vidime,co sa tam vobec deje.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
auditune
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od auditune »

alfik píše:Ja poradim jedine DAJ SE LOG.
Nech vidime,co sa tam vobec deje.
ok pokusim sa uz sa to vybavuje cez kolegu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“