VCDS

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SAMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 18 dub 2007, 19:10
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SAMI »

Art_93 píše:Zajímala by mě jedna věc, pokud se rozhodnu přeinstalovat firmware ze 1.81 na 1.84 musím odletovat některé součástky mezi nimi i IC 8,. Zajímalo by mě, zda po přehrání firmware ji už nemusím letovat zpět. Ulehčilo by mě to v příští době další abgreid.


Obrázek
IC8 sa nevyberá kôli firmware

ak ho odfúkneš nemusíš ho už dávat naspet
VCDS11.11CZ,12.10ANG,RenautCLIP13x,OPcomCZ,Lexia3-C,Diagbox7.19,MFES1.4,INPA,VIS4,7,CC3.0,DelphiDS150 2.2013 T,C,FG Tech,MPPS1x opravy úpravy diagnostických rozhraní,napr.LEXIU3 B na C a.i.
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24

Příspěvek od amigo »

Preco sa vlastne dava prec?
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
mohykan
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2011, 16:41

Příspěvek od mohykan »

amigo píše:Preco sa vlastne dava prec?
...nuž preto, lebo nikto /okrem výrobcu/ netuší akú nápln treba do toho procáku z krajiny draka naliat.
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Děkuji za odpověď ja jsem se totiž dočetl na jinem foru, že se toto IO a jeden odpor + dioda musí vyndat aby šel přehrát firmwar tředa tim to programatorem.


Obrázek
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Jedná se mě totiž o to, že jsem schopen vyfukovačkou odstranit zmíněný IO. Pak to naprogramovat výše uvedeným programátorem. Vrátit zpět odpor i diodu i když jsem ji v některém zapojení viděl nahrazenou drátovou propojkou.

To IO by mělo prý blokovat možnost přehrání firmwaru. Pokud bych ho tam nemusel vracet tak by to ulehčilo budoucí abgreid .

Takže Ti Sami, ještě jednou děkuji za odpověď.

Obrázek
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Art_93 píše:Jedná se mě totiž o to, že jsem schopen vyfukovačkou odstranit zmíněný IO. Pak to naprogramovat výše uvedeným programátorem. Vrátit zpět odpor i diodu i když jsem ji v některém zapojení viděl nahrazenou drátovou propojkou.

To IO by mělo prý blokovat možnost přehrání firmwaru. Pokud bych ho tam nemusel vracet tak by to ulehčilo budoucí abgreid .

Takže Ti Sami, ještě jednou děkuji za odpověď.

Obrázek
ten maly je uP MA805 alebo tak nejak, to si cinanci chrania svoj klon

treba tam ale dorobit prepoje a vratit sa tak na original zapojenie RossTech

aj GAL sa musi prepalit ked sa zmeni schema

ja som sem uz dal o tom prispevky hladajte
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Ano, už jsem se s tím setkal máš namysli tyto úpravy?

Pokud bych přeinstaloval jen FT232RL, a Atmegu 162. pak tam vrátil uvedený uP MA805, bude to funkční.
Obrázek
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Jinak se všem omlouvám a děkuji jim za příspěvky. Jedná se mě o to, že kamarád má kabel 106 klon vyzkoušel si i jiné programy než mu dodaly ke kabelu. A umřel mu v tu chvíli FT232RL :rip: Ten jsem zdárně vyměnil. Pak jsem ho nastavil, tak jak má být. Ale oběvilo se hlášení Time out. :lebka: Tak si myslím, že je nabouraný atmel. Proto se tady ptám a vyzvídám, co se s tím dá dělat. Všem děkuji za příspěvky, které k něčemu vedou. Díky. :kun:
bali
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 črc 2011, 23:09

Příspěvek od bali »

Tiež som sa s tým mesiac trápil nakoniec mi to opravil jeden chalan z tohoto fóra a mám 106.4 CZ zatial bez problémov funguje :)
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Tak jsem přeprogramoval atmegu na 1.84 k tomu i FT232, nechal jsem stávající GAL, protože ho momentálně nemám čím upravit. Dále jsem nechal i stejné zapojení, ale bez uP MA805. Jinak bez dalších úprav. Přihlásilo se to a našlo to řídící jednotku. Ale po třetím připojení to zase nic nenašlo.
Při opětovném zapnutí to zase fungovalo. Musím projit to zapojení jestli tam není studeňák. A pak uvidím možná vyzkouším to propojení co je výš.
mohykan
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2011, 16:41

Příspěvek od mohykan »

Art_93 píše:Tak jsem přeprogramoval atmegu na 1.84 k tomu i FT232, nechal jsem stávající GAL, protože ho momentálně nemám čím upravit. Dále jsem nechal i stejné zapojení, ale bez uP MA805. Jinak bez dalších úprav. Přihlásilo se to a našlo to řídící jednotku. Ale po třetím připojení to zase nic nenašlo.
Při opětovném zapnutí to zase fungovalo. Musím projit to zapojení jestli tam není studeňák. A pak uvidím možná vyzkouším to propojení co je výš.
Moj skromný názor je že studenák to nebude, zmazaná epromka v atmege ano.
...a som sa aspon dost pobavil na príspevku hore, že MA805 :D (rofl)
Ešte keby tak MA7805, to vieme čo je, (noteeth) ale aspon je sranda
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

mohykan píše:
Art_93 píše:Tak jsem přeprogramoval atmegu na 1.84 k tomu i FT232, nechal jsem stávající GAL, protože ho momentálně nemám čím upravit. Dále jsem nechal i stejné zapojení, ale bez uP MA805. Jinak bez dalších úprav. Přihlásilo se to a našlo to řídící jednotku. Ale po třetím připojení to zase nic nenašlo.
Při opětovném zapnutí to zase fungovalo. Musím projit to zapojení jestli tam není studeňák. A pak uvidím možná vyzkouším to propojení co je výš.
Moj skromný názor je že studenák to nebude, zmazaná epromka v atmege ano.
...a som sa aspon dost pobavil na príspevku hore, že MA805 :D (rofl)
Ešte keby tak MA7805, to vieme čo je, (noteeth) ale aspon je sranda
mozes napisat ze na com sa pobavil ten tvoj slepaci mozog? to MA80x tam je vidiet to aj na fotografii, je to asi MA801AT, sam som to pisal "ze tak nejako" lebo to v hlave nenosim a je to jednocipovy mikropocitac s flash programom
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

No, no, no, nebuď zlý kolego, :(
Já jsem se snažil tady rozvést problém, který asi nezajímá jen mě. Ale i jiné jedince a taky proto, abychom si navzájem pomohli a poradili si. :lol:
Pokud výš co jeto za švába tak se poděl. :lol:
Jinak Já jsem přehrál kompletně FLASH i EEPROM možná, že bych měl přehrát i GAL a vydrátovat to do původního zapojení. To se mě, ale nechce, mít tam drátařinu.
Jsem rád za všechny věcné připomínky, které se zde objeví. (LOL)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Art_93 píše:No, no, no, nebuď zlý kolego, :(
Já jsem se snažil tady rozvést problém, který asi nezajímá jen mě. Ale i jiné jedince a taky proto, abychom si navzájem pomohli a poradili si. :lol:
Pokud výš co jeto za švába tak se poděl. :lol:
Jinak Já jsem přehrál kompletně FLASH i EEPROM možná, že bych měl přehrát i GAL a vydrátovat to do původního zapojení. To se mě, ale nechce, mít tam drátařinu.
Jsem rád za všechny věcné připomínky, které se zde objeví. (LOL)
uz som napisal ze je to jednocipovy uP datasheet vygooglis

a "zly" som bol na mohykana pretoze je chory
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Art_93
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 srp 2011, 09:41

Příspěvek od Art_93 »

Ne ne příteli ta stať byla směřována rovněž směrem na "mohykána“, který se k nám připojil do diskuze. Jen jsem nechtěl zde rozdmychávat hádky, ale chtěl jsem upozornit na to, že bychom zde měli řešit problémy s kabelem a snažit se nějak pomoci jeden druhému. I když v dnešní (wallbash) ……… době je to těžké, tak proč se rozčilovat. :-)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“