Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Zdravíčko páni. Nakoľko som na tomto fóre vždy našiel čo som potreboval a je tu mnoho skúsených ľudí, rád by som sa s Vami poradil a poprosil Vás o radu. Už 2 týždne nevieme s ocom prebrať k životu passata 81kw AFN ročník okolo 99. Passat prišiel po svojich aj ked štartoval tak na 4tý pokus celý sa roztriasol no nakoniec chytil a potom dymil ako dymostroj motor nešiel nad 2200ot. Spravili sme diagnostiku atd atd porucha zistená = čerpadlo von, chlap na stolici spravil repas komplet otestoval, čerpadlo sme založili, rozvod nastavily tak ako má byť vrátane rysky "0" na zotrváku. No však auto aj tak nie a nie naskočit... VAG nenájde žiadnu chybu na aute komunikuje iba RJ ostatné veci ako imobilizer a pod "neexistuje" - "nenačíta". Dobre hladali sme chybu dálej, zistili sme, že na palivovom filtry ten spätný ventil nesplna učel a pada nafta = vymenený, komplet podtlakové hadičky nové nafta ide ako má. Auto aj tak neštartuje... Meral som piny na prívode do čerpadla od RJ a jeden pin konkrétne 4 má pri štarte len okolo 0,8V a štartovacie napetie však by vraj malo dávat okolo 2480mV no neviem či aj na tento pin. Myslel som si teda že riadiačka je nie úplne dobre funkčná, vybrali sme, zaniesli odborníkovy ktorý ich servisuje a môžem povedať že sa fakt vyzná , chlapov verdikt RJ je OK.. káble som "prepípol" všetko vyzerá byt ok no auto aj tak nechytí ... čerpadlo naftu dáva ale trysky nepretlačí (trysky sú 100% merali sme ich) proste štartovacia dávka slabá alebo ja neviem... na štartovací sprej chytí hned no nafta nič... podotýkam že aj žhaviče sú nové. Relé 219 cvaká kontakty sú čisté... už som prečítal všetko a nie a nie.. prosím Vás ak máte niekto ešte nejaký nápad tak sem sním. Ďakujem
Re: Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
když povolíš trubky na vstřikách tak cáká nebo nafta teče, čerpadlo naftu saje??
začal bych kontrolou spodního rozvodového kola a rovností kliky a dotažením středového šroubu 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
dobré by bylo napsat co jsi všechno měnil a v čem jsi-jste se ještě vrtali,proč se díly měnily,byla li závada se starty prěd,nebo to normálně jelo a díly se měnily v serv. inervalech? toto by nás taky zaujímalo starýLadas píše:začal bych kontrolou spodního rozvodového kola a rovností kliky a dotažením středového šroubu

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
No asi takto nejak. Čerpadlo je 100% dobré po repase.. tiež sme zvažovali možnosť že tam chlap niečo zle poskladal ked ho repasoval takže sme čerpadlo znovu vybrali, zobrali na stolicu a všetky údaje na stolici boli porovnatelné z novým čerpadlom. čo sa týka tej nafty tak sa dá povedať že len "cáka" z toho dôvodu nepretlačí ani trysky. Auto malo problémy so zhasínaním , zlýmí štartmi okolo 80t Km lenže chlap ktorý ho vlastní to ignoroval až dokým auto neprestalo íst skoro vobec no a vymenené a skontrolované je momentálne toto: čerpadlo repas,
Štartér po GO (nevládal točit) palivová sústava vyčistená, nový filter, nový spätný ventil na filtry + dočasne priradená pumpička so spätným ventilom priamo pred čerpadlo (z dôvodu 100% odvzdušnenia) RJ skontrolovaná, žhaviče nové, (trysky skontrolované), prepadové hadičky nové,. Ešte jedna taka laická otázka... Je možné, že by sa mohol nejak rozštelovat spodok ked vrch čo sa týka vačka, čerp, a zotrvák su na ryskách? už nemá byť čo zle?. žiadna dalšia ryska nieje?... ja si myslím že to môže byť viac menej už len elektronický problém... či?
Štartér po GO (nevládal točit) palivová sústava vyčistená, nový filter, nový spätný ventil na filtry + dočasne priradená pumpička so spätným ventilom priamo pred čerpadlo (z dôvodu 100% odvzdušnenia) RJ skontrolovaná, žhaviče nové, (trysky skontrolované), prepadové hadičky nové,. Ešte jedna taka laická otázka... Je možné, že by sa mohol nejak rozštelovat spodok ked vrch čo sa týka vačka, čerp, a zotrvák su na ryskách? už nemá byť čo zle?. žiadna dalšia ryska nieje?... ja si myslím že to môže byť viac menej už len elektronický problém... či?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
nárazák asi u sharana s AFN motorem nemám, co zhášecí ventil na čerpadle, ten je elektrický a mnoho lidí vyřěšilo problém s čerpadlem,že vyměnily po všech pokusech tuto stovkovou,ale dost důležitou věc,buď byl spálenej,nebo jen seklej,nebo byla závada na přívodním kabelu,usuzuji z toho,že šlo auto blbě zhášet,proto že s klapkou se i zavře tento ventil,a špatný starty neotevrě jak má a pak to jen bryndá a neudělá tlak,kterej přetlačí péra vstřiků,a poslední co by mohlo tak řídící vtřik-3 válec,víc než ostatní co píšou nepřidámsvitko píše:však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Ten ventil cvaká no pri zopnutí klučika ho asi po 5sekundach vypne a ide nan len okolo 0,8V je to normálne? ale skúšali sme aj napriamo z baterky natiahnut nan 12V no nechytí aj tak.. konkrétne aby sme sa chápali máte na mysli: "odpojovací ventil paliva N109" ?? no a tú kluku sme nepozerali pretože čelo je namontované a znovu ho dávať dolu nieje moc príjemne.. ešte sa chcem opýtať že ako zistím či je tá kluka správne ked to rozoberieme pretože všetky rysky nám sedia zároven a v prípade že by sa koleso kluky pootočilo by sa tie rysky snád nikdy nestretli či?miraspetrowski píše:nárazák asi u sharana s AFN motorem nemám, co zhášecí ventil na čerpadle, ten je elektrický a mnoho lidí vyřěšilo problém s čerpadlem,že vyměnily po všech pokusech tuto stovkovou,ale dost důležitou věc,buď byl spálenej,nebo jen seklej,nebo byla závada na přívodním kabelu,usuzuji z toho,že šlo auto blbě zhášet,proto že s klapkou se i zavře tento ventil,a špatný starty neotevrě jak má a pak to jen bryndá a neudělá tlak,kterej přetlačí péra vstřiků,a poslední co by mohlo tak řídící vtřik-3 válec,víc než ostatní co píšou nepřidámsvitko píše:však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?