Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Amodo
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 04 srp 2011, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Amodo »

NE,to bych nechtěl domejšlet následky :D
-> myslel jsem,kde až je hranice výkonu na seriovým vstřiku,při použití klidně i velkýho hybrida. Prostě co zvládnou serie...
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

luke.bean píše:on asi myslel ale na KKK sériovým turbu (noteeth) (noteeth)
nevim o tom, že by někde psal o sériovém turbu.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

nevím o tom,že by někde psal že bude mít jiný turbo (LOL) (LOL) (LOL)
QUATTRO 308 kW
Amodo
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 04 srp 2011, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Amodo »

Dobře. Tak jako u všeho je asi i tady něco za něco -> co hrozí u vstřiku,kterej maká na 110% ??? :D Předčasnej "důchod"?
Naposledy upravil(a) Amodo dne 11 říj 2011, 21:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

to je jedno :) psal kolik cca udela na seriovych vstrikach.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Mam moznost mit vyfuk 76mm od blue-flame od katu pryc za dobre penize. Predpoklad je ze by byl na VB 1749 ARL 110 turbu s FMIC. Takze cca 180-190 dle chipu :D :D

Po rozhovoru s kamaradem vim ze 76tka je naddimenzovana, ale 63ka uz neni pro me tak vyhodna. (neni treba resit proc). Napadlo me koupit tu 76mm od katu dozadu a predek udelat v 67mm to by melo byt idealni ne?

Je tu ku prospechu, bude to delat problem nebo to bude jedno?? (noteeth) (noteeth) Ma nekdo zkusenost? Prosim bez vysmechu ;)

Kdyz udelam cele vedeni v 63 bude to k necemu? Nebo mam vazne dat na to co rika kamarad a misto katu nechat trubku a nechat to byt.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

na ty predpokladane kone ti staci seriovy vyfuk.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

stačí si spočítat průřez orig a 63 a zjistil bys že je skoro o 50% větší...
ale jak psal marena, do 200k stačí orig i s tlumičem
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

staci/nestaci mam tu moznost a chci mit co nejlepsi prubeh. Takze vazne nema smysl dat celonerez treba v 63,5? chci celonerez, bez katu, cela trubka, ohybana..Bude to+- nebo k nicemu? 76tka je teda uplne k nicemu ok.. :roll:

Smoke: Co se tyka objemu a mnozstvi v potrubi tak jsem 5et delal se zakladnimi hydraulickymi vypocty a potrubarinou jsem se zivil (projektovanim), co nevim je jak to funguje na motorech. Takze vim ze je o dimenzi vetsi, ale nevim jestli je to pro motor dobe nebo ne.

Co znam z praxe tak je dulezite neprekonat minimalni nebo maximalni rychlost v potrubi. Pri moc male rychlosti ?(moc velke) se potrubi bude spatne vyprazdnovat, pac nebude mit tlak. Pri moc malem potrubi zase bude mit velky odpor a spaliny se neprotlaci. Bohuzel tot teorie. Chci vedet co jen nejlepsi volbaa co nejorsi (kazdej tu ma urco prazi.

origo je: 56 nebo 65,3 nebo 76 (to uz pocitam ne). co je nej? Chci nej. prubeh.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“