Zaseknuti steracu O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Adrmi
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2009, 18:20
Odpovědi: 0

Zaseknuti steracu O1

Příspěvek od Adrmi »

Zdravim. Jestli tady delam dalsi zbytecnej topic tak se fakt omlouvam ale nenasel jsem to co jsem potreboval.

Mam problem se steracema na O1 (1997). Cim dal casteji se mi stava ze sterace v poradku stiraji ciklovac jede taky normalne, ale pak prijde kamen urazu. V dolni poloze kdyz maji sterace stat najednou cvane cikolovac a sterace se rozjedou na plnej vykon, takle asi 3x-8x a pak se zastavej uprostred okna nebo nahore pokazdy jinde (nejlepe abych nevidel pred sebe :( ) , potom trva tak 1minutu az 2minuty nez zacnou reagovat na splasene prepinani packou. Sterace padnou dolu a celej ciklus se zase opakuje takle to mam 3x-6x nez starace zase fungujou normalne.

Mohl byjste mi dat nekdo tip jestli je v haji motorek, tahla nebo ciklovac. V lete jsem to jeste vydrzel ale v zime mam obavy ze by to mohlo spatne skoncit. Takovej rozborenej cumak je horsi nez sterace ;)
superbecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 črc 2011, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko-Mostecko

Příspěvek od superbecko »

Vektra 2000 mi dělala to samé, někdy se dokonce vůbec nerozběhly,takže jsem jim musel pomoci za jízdy rukou, vyměnil sem motor a vše OK u VW sem to ještě neřešil.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Budou zarezlé tahla v krčku kde se nasazuje stěrač rozebrat a vyčistit
lukash
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 21 úno 2007, 22:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukash »

Buď rozebrat a vyčistit mechanismus a nebo pořídit nový, mám totiž pocit že od roku 01 to nějak vylepšili.
Adrmi
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2009, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Adrmi »

Super diky za rady vymenim mechanizmus a doufam ze to bude ono. Dneska se mi to stalo jen jednou a to na dalnici :-/ dost neprijemny.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nac menit stacit rozhejbat, namazat poradne vazelinkou a jede se dal ;) Jen si dej pozor pri rozdelavani at ty kolinka neulomis :( Chce si to vzit horkovzdusku a poradne nahrivat ten hlnik, pak to jde krasne.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja by som aj tak najskôr pozrel to relé. Je to pre začiatok jednoduchšie a podľa toho čo popisuješ môže byť chyba aj tam.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

V přednim motorku stěračů je taky ta teplotní pojistka proti přehřáti jako u zadního? Podle toho, co popisuješ to vypadá, že jo...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5113
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To bude páčka stěračů,stejný problém,jako u blinkrů.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“