VW Sharan 10/2007-bufik D5W

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

VW Sharan 10/2007-bufik D5W

Příspěvek od firefighter1 »

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať na závadu zistenú cez VAG.

Address 18: Aux. Heat Labels: None
Control Module Part Number: 7M3 815 071 C
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 3064129E9C79459C
5 Faults Found

65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -

Neviete niekto, čo to môže byť za problém? Vopred ďakujem za názory
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Opakované zhasnutí plamene - pravděpodobně se bufík přehřívá. Podíval bych se na elektrické vodní čerpadlo - je možné, že nefunguje a bufík díky špatné cirkulaci vody se přehřívá a vypíná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 28 říj 2009, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od honza2 »

a nekupuj hned nové,stačí v něm vyměnit uhlíky a zase pošlape ,cena cca100kč
SHARAN 85KWr02
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já se obávám, že model 2008 už má bezuhlíkové celoplastové čerpadlo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Ak by to bolo v tom elektrickom čerpadle, tak by to asi VAG odhalil, alebo nie? mimochodom, to čerpadlo je jednoliate, takže uhlíky sa nedajú vymeniť a asi tam ani nie sú....
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

VW Sharan 10/2007-bufik D5W

Příspěvek od vynecht »

Máš SZ
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

VAG čerpadlo neodhalí. Pokud je to čerpadlo celoplastové, je bezuhlíkové, tudíž neopravitelné. Jeho poruchovost je bohužel poměrně vysoká - zlatá starší "uhlíková" čerpadla.

Není problém čerpadlo napojit na baterku a zjistíš hned, zda funguje nebo ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Čerpadlo je ok. Otestoval som odpojiť a prepojit cidlo vonkajšej teploty a bufik fungoval. Žiadne zavady cez VAG sa neobjavujú. Nemôže to byť cidlo plamena alebo RJ bufika? Je to Hydronic II- D5Z-F. Dakujem za názory.
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Znovu sa objavuje: Opakované prerušenie plameňa.... Neviete čo by to mohlo byť?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Spatne chyta, buf ven rozebrat a vycistit.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Mal som kedysi v BMW webasto a mal som s ním problémy.
Prvý problém bolo čerpadlo, takže plameň sa zapol, ale keďže nedokázal posúvať vodu, tak sa prehrieval a vypol sa.
Druhý problém bol neskôr s ucpatým výfukom. Niekde som nabehol do rozmočeného terénu a zaondil som si výfuk blatom. Takže bufík síce naštartoval, ale chvíľku na to sa udusil.
Skús si pozrieť, či máš čistý výfuk.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Chyba preruseni horeni neni cerpadlem, ale tim, ze teplota plamene nedosahne za urcitou dobu spravne hodnoty.Bud spatna svicka,vadny snimac plamene, zasranej buf nebo sitko, ale tusim, ze webasto ho nema.
Kdyby se buf prehrival, napise zavadu prehrati.
notro
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 říj 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od notro »

vymen řídící jednotku odchazí na nich vystup na palivovy cerpadlo
Octavia combi 1.9 TDI 66 Kw 2002 ALH
janchi999
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 22 říj 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od janchi999 »

Ahoj. Presne tento isty problem som nedavno riesil. Vymenil som kovovu sviecku za keramicku, dal som nove sitko a opravil preruseny kabel na vonkajsom konektore, ktory vedie z RJ bufika... Bufik naskocil jak zamlada :D
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom :D
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Z 5ti těchto novějších topení 5 ř.j. KO.Já si myslím jednotka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“