Vstřiky OI 1.9TDI 66kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Vstřiky OI 1.9TDI 66kw

Příspěvek od BugiJČ »

Chtěl bych se zeptat zda je nějaký limit v km či jestli je předepsaná nějaká kontrola na vstřiky?? díky
Bugi
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Já je nechal vyměnit když mělo auto kolem 200 000 najeto a udělala se zároveň údržba motoru. Bylo to ale z důvodu nárustu výkonu. Pokud más pochybnosti tak je nechej zkontrolovat na stolici.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Tak nějak ja myslel spíš jestli je na ně stanoven nějaký časový limit nebo tak něco. Jinak jsem tak uvažoval o sprintech 520 myslim
Bugi
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Časový asi ne spíš km, ale na to ti odpoví kluci co tomu rozumí. Já jsem si po poradě nechal dát sprinty 764 a naprostá spokojenost. Nárust výkonu OK. Kouřivost skoro nulová a s původním softem to funguje bez problému.
Naposledy upravil(a) Bobanius dne 26 říj 2011, 11:28, celkem upraveno 1 x.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Odpověď ještě takhle: koncern počítá životnost celého auta 300tis.km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Re: Vstřiky OI 1.9TDI 66kw

Příspěvek od Bobanius »

BugiJČ píše:Chtěl bych se zeptat zda je nějaký limit v km či jestli je předepsaná nějaká kontrola na vstřiky?? díky
Ještě jsi nenapsal kolik máš najeto. Já při těch 200 000km nepozoroval žádný problém ale jistota je jistota .
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Blíží se to k 200 000 tis. Sice žádnej problém nepozoruju ale jak řikáš jistota je jistota.
Bugi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jak už jiní psali jinde,co funguje,nesr....se do toho.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Asi bych se do toho nes... , ale chtěl jsem zvýšit výkon , ta 66 je trochu zdechlejší hlavně na předjíždění, ale jak psal kolega taky chce zvýšit trochu výkon , tak proč do toho nejít a má klid na další řádku km. Já mám po výměně cca 45 000km a spokojenost.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Ja hlavně nechci udělat něco abych toho pak nelitoval. Ono se mi zda ze to auto je takove víc línežsí než dřív ale řikam je to pocit.
Bugi
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak buď dát vstřiky na stolici a nebo pokud plánuješ zvýšení výkonu tak stejně začínáš tryskama. Tak je vyměň nic tím nepokazíš.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

Já mám taky 66ku ale hodil jsem tam jen chip,a rozdíl byl dost příjemnej. Kouřivost naprosto bez problému a najeto už cca 50tis.km...
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

mam 66 kw vsetko povodne , dymivost dobra a najazdene 446 000 km , motor okrem rozvodou a spojky bez zasahu
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak jak jsi se rozhodnul. Zůstává to v serii, nebo jdeš do trysek ,nebo čipu. Ale první raději trysky , pak bys musel stejně znovu na čip.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Jak přemýšlim tak bych si koupil asi ty sprinty jen ty trysky.nejak cipovat to nechci. Mam asi ten problem ze kdyz nastaruju tak ma auto takovej divnej hod ale jen chvilinku po nastartovaní a dal uz je to oukej a premyslim jestli by to nemohly delat ty trysky.
Bugi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“