Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto naštartuje na brnk ako nový voz na volnobeh nedymí do 2000 otacok reaguje na plyn uplne normalne potom zacne dymit a vynehavat s tazkostami sa dostane do 3000ot s tým že vypluje velký oblak bledomodreho dymu a zápach po nekvalitne spalenej nafte. vecer pridam video ako sa to sprava...Huml píše:jak to kouří? ty problémy jsou zase s tím to i nastartovat?
To huml: Prosim ta pozeral si aj tie hodnoty vo Vagu co som sem daval? ci su v norme alebo sa to nejako normam vymyká? Dakujem...
Zdravíčko páni tak som urobil svoj prvý log dúfam že to k niečomu bude (hádam sa to aj naučím)
Tu je odkaz nalogoval som kanály 3,4,11 na volnobehu ak treba nejak inak prosim poradte. A merali sme dnes aj tlaky a mali 1: 16,5bar 2: 17bar 3: 17bar 4: 15,5bar čo sa mi vidí dosť málo no baterka nieje 100%. Dakujem tu je ten log http://www.ulozisko.sk/452997/LOG_volnobeh_3_4_11.CSV

Ja rozumiem ale hadička z flašky do čerpadla o dľžke 15cm a nejde aj tak... Je pravda že som to logoval na nádrž nie na flašku ale tak spravím log aj z flašky či sa niečo zmení aspon v logoch ked už nie v skutočnosti a blbá otázka: skúsit niečo preštelovat asi nepomože?. A na volnobeh je ten predvstrek v poriadku že? Dakujem za ochotuHuml píše:no každopádně v tom logu jsem to zakroužkoval, požadavek předvstřiku 7,5°, aktuál -6,2° a střída 96% , takže se to snaží přidat předvstřik co to dá a ten je pořád v mínusu, takže to vypadá jakoby tam nešla nafta

Edit: a to "rele studeneho startu" co vyskakuje na 96% nemoze byt chybne? je to vlastne relé alebo je to len chybný preklad?
Ok zajtra to tak spravím, len mi nejde do hlavy, prečo ten passat dymí slabomodro bielim a hlavne štiplavým dymom... to skôr vyzerá ako keby bolo vela nafty a málo vzduchu ale log ukazuje opak... už som z toho jelen. a tie tlaky čo som písal vyššie myslíš že by mohli byt ok? ked v Etechu je minimum 19bar?Huml píše:jj, na volnoběh ok, když to budeš logovat, místo 3ky loguj 10ku, takže 4,10, 11
Ani mi nehovor. To čerpadlo 1krát zrepasovali, nahodili sme ho do auta no auto nešlo ani za boha. Mali sme podozrenie že to "odflákli" znovu sme ho vybrali zaniesli na "kontrolu" chlap tvrdil že je všetko ok. to nehovorim o tych kilometroch čase a robote ktorú nam to zabralo takže ak máte ešte nejaké návrhy sem s nimi ak nie tak mu to tam dotiahnem a nech si to rieši lebo už je to fakt na nervy.amater píše:no nevim.... ale ako tak prechadzam vlakno zacinam mat dojem ze ten repas cerpadla bude nejaky divny..............

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
tak někde na vrakáči za zálohu a flašku jen půjč na zkoušku jiný,bůh ví co někdo dokáže dát při repasu do kupi nemluvě o dost populárních,ale nefunkčních hlavách čerpadel, těsnosti těchto dílů,dobré ceně,tak že by se dalo něco trhnout víc,možná si právě Ty přišel na řadu s těmahle dílama,vypadaj stejně jako od Bosche,ale jen vypadajsvitko píše:Ani mi nehovor. To čerpadlo 1krát zrepasovali, nahodili sme ho do auta no auto nešlo ani za boha. Mali sme podozrenie že to "odflákli" znovu sme ho vybrali zaniesli na "kontrolu" chlap tvrdil že je všetko ok. to nehovorim o tych kilometroch čase a robote ktorú nam to zabralo takže ak máte ešte nejaké návrhy sem s nimi ak nie tak mu to tam dotiahnem a nech si to rieši lebo už je to fakt na nervy.amater píše:no nevim.... ale ako tak prechadzam vlakno zacinam mat dojem ze ten repas cerpadla bude nejaky divny..............

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku