zrychlení 100-200km/h

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Pilan píše:takze na BMW neni zadna vacka? nebo nejake vychytavka poradte co vylepsit ;)
Na 330d stačí bohatě chip...teda pokud jsou trysky a turbo OK.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

dawe2706 píše:
Pilan píše:takze na BMW neni zadna vacka? nebo nejake vychytavka poradte co vylepsit ;)
Na 330d stačí bohatě chip...teda pokud jsou trysky a turbo OK.
len ten chip musi spravit majster,resp pan co sa tomu rozumie ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

tak urcite by tam slo neco jeste udelat nejake mechanicke vylepseni neni?? vsechno slape jak ma takze pohoda ;)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Pilan píše:tak urcite by tam slo neco jeste udelat nejake mechanicke vylepseni neni?? vsechno slape jak ma takze pohoda ;)
Mechanicky můžeš maximálně vyhodit výřivé klapky v sání a dát silnější spojku 8)
Jinak se podívej co má Cupra v popisu ...má tam ladiče co má 3,0d motor hodně zvládlej :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

kanály, vačky, písty máš v sérii, takže můžeš hodně věcí dodělat :)
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

nemyslim nejake extremy mam to na denni jezdeni hlavne a taky nechcu to toho rypat kdyz to chodi dobre spis neco co by tomu pomohlo po mechanicke sprance soft je naladen dle me perfektne
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

No třeba turbo... hybrid který označují jako GTB2265VK.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... turbo.html
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

vybava kterou mam mysleno turbo a vstriky s spojka zatim staci dokud to funguje neresim ale dik za Tip kdybych nevedel co z penezma beru to :D ale mam opacny problem takze bohuzel musim si pockat...
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

som odmeral na mercedese S 500 4 matic zo 100 na 200 a vyslo mi 15 sek...inac presne tolko vyslo aj kamosovi na najrychlejsej dieslovej audine v europe...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

a co stim bmw nejaka vec kterou bych tam mohl koupit a nechat udelat neni nic??
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

som odmeral na mercedese S 500 4 matic zo 100 na 200 a vyslo mi 15 sek...inac presne tolko vyslo aj kamosovi na najrychlejsej dieslovej audine v europe...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

ehh, uz som tu dlho nic nepisal,dufam ze to tu nebude vymazane,no uz nemozem citat reci" chip od majstra" alebo "najrychlesia dieslova audina".
Je potrebne rozlisovat hlavne,na co sa auta pouzivaju,aku maju vahu,nasledne sa mozu spolu porovnavat.
Podla mna, nejaky kombik co jazdi 13,6 na 1/4 mile, dymi ako pokazeny rusky tank a kazdu chvilu sa rozleti,nemozno brat ako najrychlesia audi v EU. Radsej nech jazdi 14,0, ma o 25 koni menej, bez dymu a sluzi 300 000km ako nase auta. O tom svedci aj zrychlenie 100-200 za 15 sekund.
Ak chce byt niekto majster na zrychlenie,nech postavi dieslove auto co jazdi pod 11 sekund na 1/4 mile,s minimalnym dymom,ako sme to urobili my uz pred 5 rokmi, potom dam klobuk dole a nie kazit komercne auta!
Za kazdeho vravia jeho ciny,nie reci!
K teme!!! prikladam video z komercneho diesloveho auta, na ktorom sa chodi kazdy den do prace a nedymi ani zrnko. Na videu ma auto 350PS a 700NM, momentalne sa este upravil vyfuk a auto dostalo nove IC, vysledok 375PS a 720NM, bezpecnych bez dymu! No na videa uz nie su moc podmienky. 15 sekund je asi dost z 100 na 200,lebo toto bmw jazdi teraz pod 16,6 z 0-200.Podla mna,tu sa da rozpravat o dobrej praci,aspon podla mojich kriterii.
http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 29 říj 2011, 13:45, celkem upraveno 1 x.
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

PROFITUNER píše:ehh, uz som tu dlho nic nepisal,dufam ze to tu nebude vymazane,no uz nemozem citat reci" chip od majstra" alebo "najrychlesia dieslova audina".
Je potrebne rozlisovat hlavne,na co sa auta pouzivaju,aku maju vahu,nasledne sa mozu spolu porovnavat.
Podla mna, nejaky kombik co jazdi 13,6 na 1/4 mile, dymi ako pokazeny rusky tank a kazdu chvilu sa rozleti,nemozno brat ako najrychlesia audi v EU. Radsej nech jazdi 14,0, ma o 25 koni menej, bez dymu a sluzi 300 000km ako nase auta. O tom svedci aj zrychlenie 100-200 za 15 sekund.
Ak chce byt niekto majster,nech postavi dieslove auto co jazdi pod 11 sekund,s minimalnym dymom,ako sme to urobili my pre 5 rokmi, potom dam klobuk dole a nie kazit komercne auta!
Za kazdeho vravia jeho ciny,nie reci!
K teme!!! prikladam video z komercneho diesloveho auta, na ktorom sa chodi kazdy den do prace a nedymi ani zrnko. Na videu ma auto 350PS a 700NM, momentalne sa este upravil vyfuk a auto dostalo nove IC, vysledok 375PS a 720NM, bezpecnych bez dymu! No na videa uz nie su moc podmienky. 15 sekund je asi dost z 100 na 200,lebo toto bmw jazdi teraz pod 16,6 z 0-200.Podla mna,tu sa da rozpravat o dobrej praci,aspon podla mojich kriterii.
http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
no. hlavně je bezva, že to testuješ na dálnici za běžnýho provozu. bych blil
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nechcem byt blby, ale na tom useku som siel 320 na svojej RS... Ziaden problem, ked za chvilu je to tam a aj dolu... Daj si ruku na srdce, chodis 90 na ceste a na dialnici 130 ? Nemyslim si to...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

BH motor píše:nechcem byt blby, ale na tom useku som siel 320 na svojej RS... Ziaden problem, ked za chvilu je to tam a aj dolu... Daj si ruku na srdce, chodis 90 na ceste a na dialnici 130 ? Nemyslim si to...
ruku na srdce si dám. dálnice 150, okresky 110. třista skutečně nejezdím. za prvé mi oktávka jaksi neumoznuje, za druhe i kdyby umoznovala, cestne prohlasuju, ze bych se na (cesko-slovenkých) dalnicich takovou rychlosti radeji nepohyboval. 280-320 km/h je 78-89 m/s. pri takovy rychlosti je to hned...stací jeden trilobit s cepici se starou skodivkou a je vymalovano hosi. ja si pak asi zcela zbytecne lamu hlavu nad tim, kde legalne odzkouset pruzny zrychleni, moc sanci neni, letistni plochy byvaj vetsinou uzavreny...to ale neznamena, ze se pres to prenesu a stanu se na byt jen na chvili (auta vam urcite jedou pekne) hrozbou pro ostatni. jeste doplnim, ze nepochybuju o vasem ridicksem umu a bezpecnosti useku, ale na videou je jasne videt, ze se tam tou dobou rozhodne nepohyboval sam. shrnu-li to,...auto jede nadhrne, jen doufam, ze ho ale na silnici v zivote nepotkam.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“