zrychlení 100-200km/h

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

to mas pravdu. ja chodim do 200 na dialnici... Len este jedna vec. Podla mna je lepsi novy bavorak iduci 300 alo Peugeot 406 iduci 180 (noteeth)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

brzdná dráha bude podobna, mozna i ve prospech toho báva, jen reakcni rychlost...bude zas ve prospech pažouta. no nechci zazit ani jedno! :)
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

a ještě se tě jakožto zkušenýho tunera zeptám, rozhoduju se mezi 530d, 535d a audi 3.0tdi a6. vše od r.v. 07/08, do čeho bys šel ty? z hlediska možných soft uprav spolehlivosti atd. ? díky ti
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

ruku na srdce si dám. dálnice 150, okresky 110. třista skutečně nejezdím. za prvé mi oktávka jaksi neumoznuje, za druhe i kdyby umoznovala, cestne prohlasuju, ze bych se na (cesko-slovenkých) dalnicich takovou rychlosti radeji nepohyboval. 280-320 km/h je 78-89 m/s. pri takovy rychlosti je to hned...stací jeden trilobit s cepici se starou skodivkou a je vymalovano hosi. ja si pak asi zcela zbytecne lamu hlavu nad tim, kde legalne odzkouset pruzny zrychleni, moc sanci neni, letistni plochy byvaj vetsinou uzavreny...to ale neznamena, ze se pres to prenesu a stanu se na byt jen na chvili (auta vam urcite jedou pekne) hrozbou pro ostatni. jeste doplnim, ze nepochybuju o vasem ridicksem umu a bezpecnosti useku, ale na videou je jasne videt, ze se tam tou dobou rozhodne nepohyboval sam. shrnu-li to,...auto jede nadhrne, jen doufam, ze ho ale na silnici v zivote nepotkam.[/quote]

Ok,tak je pravda,ze bezne sa takto nejazdi,ani nepotrvdzujem,ze som bol za volantom ja,no predpokladajme kto jazdi dnes stale podla predpisov???? No mate asi pravdu,ze je to hlupe video.Zaber na tie auta je tam koli tomu,aby niekto nepovedal,ze je to tocene na brzde. Na ceste okrem tychto kamionov nebolo nic ine,boli od seba dostatocne vzdialene a v predu bolo este jedno nase auto,ktore monitorovalo situaciu! Ja co som jazdil dlhe rokt sprinty,nieco aj kopce,alebo okruh a mozem potvrdit,ze toto bola jedna s najmenej nebezpecnych situacii,ktoru som videl.
Dam sem len jedno porovnanie. Na starej calamade ide mladik na ojazdenych gumach 180kmh, blaznivo predbieha, myslim si,ze s tymto sa stretavame co tyzden, a trafi niekoho v protismere,co ide na octavii 110km/h.
Porovnajme to s BMW co ide 300 a trafi kamion zo zadu co ide 90km/h. Ktory vinnik nehody dopadne asi horsie?
Je to hlupe video,no je to o aute,do ktoreho sa tankuje nafta a o tomto je asi to forum.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 29 říj 2011, 15:39, celkem upraveno 2 x.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

francesco píše:a ještě se tě jakožto zkušenýho tunera zeptám, rozhoduju se mezi 530d, 535d a audi 3.0tdi a6. vše od r.v. 07/08, do čeho bys šel ty? z hlediska možných soft uprav spolehlivosti atd. ? díky ti
Najprv si je potrebne polozit otazku na co budem auto pouzivat.
Ak chcete jazdit stale podla predpisov staci Vam 520d,alebo 2,0TDI v A6.
Ak potrebute rychle auto na dialnicu, dlhsie cesty, s dobrou spotrebou, riesil by som 535d ale 286PS.
Ak ste z hor a casto tam snezi, riesil by som 530xd alebo A6 3,0TDI.
Najlepsia kombinacia je mat vzdy jedno v garazi a na tom druhom jazdit.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 29 říj 2011, 14:34, celkem upraveno 2 x.
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

no ja jen muzu zopakovat, ze vam to jede pekne. ale ze to proste bezpecny neni ani jedno. a tyhle srovnani...vzdycky pokulhavaj. lidi maj tendenci srovnavat, jestli je horsi Pažout nebo Horáček...ale lepší je pčece ten Mach a Šebestová ne? :) nebudem zabředávat do debat, jak jezdit, jak daleko od zákonných limitu, kdo kdy dopadne hure apod. je to vcelku zbytečný. ja jen, že při pohledu na video sem videl, jakej je to fofr, to auto leti jak strela...a muze pak prijit cokoliv, defekt pneu, tvuj, kamionu, srna, ja nevim co vsechno..a pak zareagovat (byt jsi zkusenej cestar) je proste slozity. nic vic nic min.
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

PROFITUNER píše:
francesco píše:a ještě se tě jakožto zkušenýho tunera zeptám, rozhoduju se mezi 530d, 535d a audi 3.0tdi a6. vše od r.v. 07/08, do čeho bys šel ty? z hlediska možných soft uprav spolehlivosti atd. ? díky ti
Najprv si je potrebne polozit otazku na co budem auto pouzivat.
Ak chcete jazdit stale podla predpisov staci Vam 520d,alebo 2,0TDI v A6.
Ak potrebute rychle auto na dialnicu, dlhsie cesty, s dobrou spotrebou, riesil by som 535d ale 286PS.
Ak ste z hor a casto tam snezi, riesil by som 530xd alebo A6 3,0TDI.
Najlepsia kombinacia je mat vzdy jedno v garazi a na tom druhom jazdit.
jezdim spis dalnice a okresky, rocne cca 40-45t., a rad bych neco s vykonovou rezervou, takže dvoulitr asi kvuli vyssi vaze ne. osobne preferuju 535d ale zas nevim, jestli je to a) velkej rozdil od 530d b) neriskuju problem s daslim turbem. nechci kupovat herku ale auto ketry ma 100tkm a servisku (z Německa od proverenyho dealera). tak by snad ty veci drzet mohli? díky
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

francesco píše:
PROFITUNER píše:
francesco píše:a ještě se tě jakožto zkušenýho tunera zeptám, rozhoduju se mezi 530d, 535d a audi 3.0tdi a6. vše od r.v. 07/08, do čeho bys šel ty? z hlediska možných soft uprav spolehlivosti atd. ? díky ti
Najprv si je potrebne polozit otazku na co budem auto pouzivat.
Ak chcete jazdit stale podla predpisov staci Vam 520d,alebo 2,0TDI v A6.
Ak potrebute rychle auto na dialnicu, dlhsie cesty, s dobrou spotrebou, riesil by som 535d ale 286PS.
Ak ste z hor a casto tam snezi, riesil by som 530xd alebo A6 3,0TDI.
Najlepsia kombinacia je mat vzdy jedno v garazi a na tom druhom jazdit.
jezdim spis dalnice a okresky, rocne cca 40-45t., a rad bych neco s vykonovou rezervou, takže dvoulitr asi kvuli vyssi vaze ne. osobne preferuju 535d ale zas nevim, jestli je to a) velkej rozdil od 530d b) neriskuju problem s daslim turbem. nechci kupovat herku ale auto ketry ma 100tkm a servisku (z Německa od proverenyho dealera). tak by snad ty veci drzet mohli? díky
Ak neni problem v peniazoch,urcite by som odporucal 535d 286 skor ako 530d E60
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

Ok. tak ja si to tak nejak myslel :) rozdil je tam cca 4t euro,ale asi to za to pak stoji.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic) Jen dodam inspiraci: http://www.bmw535d.co.uk/id11.html
... jen maloktere dieselove auto dokazalo vyvolat takovy zajem u Jeremyho Clarksona v Top Gearu:

The Rulebreaker :punk:
http://www.4est.wz.cz/forum/Top_Gear_BMW_535d.mp4
(24mb)
(offtopic)
Naposledy upravil(a) Forest dne 04 lis 2011, 10:29, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

ok díky
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

francesco píše:
PROFITUNER píše:ehh, uz som tu dlho nic nepisal,dufam ze to tu nebude vymazane,no uz nemozem citat reci" chip od majstra" alebo "najrychlesia dieslova audina".
Je potrebne rozlisovat hlavne,na co sa auta pouzivaju,aku maju vahu,nasledne sa mozu spolu porovnavat.
Podla mna, nejaky kombik co jazdi 13,6 na 1/4 mile, dymi ako pokazeny rusky tank a kazdu chvilu sa rozleti,nemozno brat ako najrychlesia audi v EU. Radsej nech jazdi 14,0, ma o 25 koni menej, bez dymu a sluzi 300 000km ako nase auta. O tom svedci aj zrychlenie 100-200 za 15 sekund.
Ak chce byt niekto majster,nech postavi dieslove auto co jazdi pod 11 sekund,s minimalnym dymom,ako sme to urobili my pre 5 rokmi, potom dam klobuk dole a nie kazit komercne auta!
Za kazdeho vravia jeho ciny,nie reci!
K teme!!! prikladam video z komercneho diesloveho auta, na ktorom sa chodi kazdy den do prace a nedymi ani zrnko. Na videu ma auto 350PS a 700NM, momentalne sa este upravil vyfuk a auto dostalo nove IC, vysledok 375PS a 720NM, bezpecnych bez dymu! No na videa uz nie su moc podmienky. 15 sekund je asi dost z 100 na 200,lebo toto bmw jazdi teraz pod 16,6 z 0-200.Podla mna,tu sa da rozpravat o dobrej praci,aspon podla mojich kriterii.
http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
no. nie len v TOP GEAR zaujalo,dokonca aj na SK zaujalo, napriklad mna :) Co sa tyka rychlosti,tak len tak nieco vas nepredbehne na ceste ci uz mate 535d,635d, no najrychlesie je 335d. Len pre provnanie,ak je v 335d iba dobry soft, RS4 FSI nema na dialnici ziadnu sancu, to nekomentujem spotrebu. Jedina nevyhoda na bezne jazdenie je ,ze je to iba zadokolka,no na dialnici a pri rychlesej jazde, na dobrej ceste s velmi dobrymi pneu,to ani nepostrehnete a z nevyhody sa stane iba velka vyhoda. Dalej musim povedat ze diesel je diesel a to vravim s vlastnej skusenosti,lebo nejaky ten benzin som jazdil a mam aj doma. Ak by ste toto, napr. 0-300 urobili niektorym benzinom, ucite sa im nieco stane. Dieslaciku to je uplne jedno,ak neprestrelite urcite hodnoty. Porovnaval som to aj s inymi dieslami ci uz s A8 4,2 TDI V12 TDI,, 35d je proste rychlesie. Len nesmie nasnezit,potom sup do garaze,ja vytahujem S3 (hm)
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

to jsou na sněhu ty e60 fakt tak špatný?je to tragický? myšlno 0 až 10, 10 nejhorší, kam byste to zařadil? cca? díky
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

francesco píše:to jsou na sněhu ty e60 fakt tak špatný?je to tragický? myšlno 0 až 10, 10 nejhorší, kam byste to zařadil? cca? díky
Je potrebne rozlisovat auta,ich pouzitie, vyhody a nevyhody.
Na snehu bude jazdit urcite lepsie aj octavia TDI ako 535d o tom sa neda pochybovat. Samozrejme,ze na dobrych gumach sa da jazdit aj s 535d,len je potrebne davat pozor. V zime urcite lepsie funguje A6 ,A4 3,0TDI,no v lete sami citite,ako vas to brzdi,samozrejme to ide aj na ukro spotreby. Kazdy si musi sam zvazit za a proti,neexistuje presne odporucanie!
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

ok. ja to tak beru no. prostě pozitiva 535 d lepší spotřeba, lepší dynamika (lepší 100-200km/hod abychom nebyli off topic .)) v zimě problémy. tak si holt do hor vezmu druhý auto. díky za postřehy
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“