vycistene turbo problem pretrvava

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

vycistene turbo problem pretrvava

Příspěvek od bernardi »

zdravim,vycistil som turbo,bolo tam hodne bordelu,isiel som to vyskusat a problem stale pretvava.Skusal som este vymenit plechovku a ked som pohybal tou tyckou na turbe tak evidentne nechodi tak lahko ako pri montazi,zhruba v polovici chodu sa zadrhava,vo vnutri bolo vsetko ok.Je mozne ze ked sa turbo zohrialo (skusal som to pri horucom turbe)zmensili sa vole na mechanizme a drhne to? co s tym vycistene to bolo 100%.Poradte som v koncoch.G4 74 kW ATD
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Dnes jsem to zrovna dělal na Octávce kolegy. Musí to být úplně lehce pohyblivé, bez jakéhékoli odporu, když je odpojena plechovka, tak to prostě musí "chodit samo". Pokud to po ohřátí vázne, tak to bude nutno ještě jednou rozebrat. Kolega tomu nechtěl věřit a zbytečně kupoval ventil N75, dokonce myslel, že mu prodali špatný. Až když zkusil přehodit ventily z a na jiné auto, tak uvěřil. Teď se motor chová tak, jak má.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

MirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně :)
jj presne :), vyndal sem turbo neslo s regualci ani hnout, takze rozdelat vycisti slozit a pak to chodilo samo tak ze sem si rikal aha asi sem to slozil blbe tak jsem ho znova rozdelal ale vse ok :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

tak som to rozobral este raz bolo to ciste nechybalo tomu nic len tri lopatky drhli o tu spodnu plochu cast ,jemnym smirglom tusim 2000 som to zalestil na lopatkach som tym isty smirglom trohu stiahol hranky ktore drhli o tu plochu cast.Pod tie vymedzovacie valceky som urobil podlozku z alobalu .Poskladal som to,cely mechanizmus siel fakt velmi lahko.Nexcem to zarieknut ale zatial to ide bez problemu,dufam ze ten alobal sa odtial nejak nevypari ,nezhori.Pravdepodobne bola trocha zdeformovana ta spodna plocha cast.zatial vsetko ok.Diki za rady
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
servismam tomas
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 05 lis 2006, 22:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od servismam tomas »

jini píše:Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
ted resim to same, turbo vycistene chodilo krasne zlehka auto jezdilo 2 mesice a zas pada do nouzaku to bude to same z tema lopatkama nevim jestli dat nove a bude klid nebo resit ty podlozky co myslite vy dik za rady nerad bych to delal ze 2 mesice zas i kdyz to jde celkem dobre
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

MirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně :)
Mám obyčajné turbo a keď som ho menil, bol som nabudený, že to má ísť ľahko. Na starom išla tyčka z plechovky ťažko, ale išla, no a na novom rovnako tak. Takže na ovládanie mojho turba sa vyvíja nejak prirodzene enormne vyšší tlak, alebo podtlak, principiálne sa to ovláda inak?
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Uživatelský avatar
MichalA6Avant
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 02 úno 2007, 18:45
Odpovědi: 0

turbo

Příspěvek od MichalA6Avant »

Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Chce to rozebrat celou vejfukovou část turba a vyčistit ji. ;)
Tohle jsou "střeva"

Obrázek
Uživatelský avatar
servismam tomas
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 05 lis 2006, 22:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od servismam tomas »

ja to vycistil bylo krasne ciste ale po 3 mesicich zas,asi 3 ty lopatky drhnou co myslite s tema podlozkama?dik
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nebo lízni ty lopatky, taky jsem to tak musel řešit, tolik pětisetinových lístkových měrek nemám, abych je mohl cpát do turb (noteeth)
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Huml píše:a nebo lízni ty lopatky, taky jsem to tak musel řešit, tolik pětisetinových lístkových měrek nemám, abych je mohl cpát do turb (noteeth)
Nemyslel jsem zku...t měřicí sadu, jde to koupit i v metráži už od síly 0,01 ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, už mám, 0,1
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Re: turbo

Příspěvek od honza.biker »

MichalA6Avant píše:Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
Zvenku nic nevyčistíš. (LOL) Tu výfukovou část stačí nahřát horkovzdušnou pistolí nebo autogenem a pak do toho stačí klepnout a povolí to samo ;)
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“