vycistene turbo problem pretrvava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vycistene turbo problem pretrvava
zdravim,vycistil som turbo,bolo tam hodne bordelu,isiel som to vyskusat a problem stale pretvava.Skusal som este vymenit plechovku a ked som pohybal tou tyckou na turbe tak evidentne nechodi tak lahko ako pri montazi,zhruba v polovici chodu sa zadrhava,vo vnutri bolo vsetko ok.Je mozne ze ked sa turbo zohrialo (skusal som to pri horucom turbe)zmensili sa vole na mechanizme a drhne to? co s tym vycistene to bolo 100%.Poradte som v koncoch.G4 74 kW ATD
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem to zrovna dělal na Octávce kolegy. Musí to být úplně lehce pohyblivé, bez jakéhékoli odporu, když je odpojena plechovka, tak to prostě musí "chodit samo". Pokud to po ohřátí vázne, tak to bude nutno ještě jednou rozebrat. Kolega tomu nechtěl věřit a zbytečně kupoval ventil N75, dokonce myslel, že mu prodali špatný. Až když zkusil přehodit ventily z a na jiné auto, tak uvěřil. Teď se motor chová tak, jak má.
Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
jj presneMirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


tak som to rozobral este raz bolo to ciste nechybalo tomu nic len tri lopatky drhli o tu spodnu plochu cast ,jemnym smirglom tusim 2000 som to zalestil na lopatkach som tym isty smirglom trohu stiahol hranky ktore drhli o tu plochu cast.Pod tie vymedzovacie valceky som urobil podlozku z alobalu .Poskladal som to,cely mechanizmus siel fakt velmi lahko.Nexcem to zarieknut ale zatial to ide bez problemu,dufam ze ten alobal sa odtial nejak nevypari ,nezhori.Pravdepodobne bola trocha zdeformovana ta spodna plocha cast.zatial vsetko ok.Diki za rady
Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
- servismam tomas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 586
- Registrován: 05 lis 2006, 22:50
- Kontaktovat uživatele:
ted resim to same, turbo vycistene chodilo krasne zlehka auto jezdilo 2 mesice a zas pada do nouzaku to bude to same z tema lopatkama nevim jestli dat nove a bude klid nebo resit ty podlozky co myslite vy dik za rady nerad bych to delal ze 2 mesice zas i kdyz to jde celkem dobrejini píše:Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
Mám obyčajné turbo a keď som ho menil, bol som nabudený, že to má ísť ľahko. Na starom išla tyčka z plechovky ťažko, ale išla, no a na novom rovnako tak. Takže na ovládanie mojho turba sa vyvíja nejak prirodzene enormne vyšší tlak, alebo podtlak, principiálne sa to ovláda inak?MirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
- MichalA6Avant
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02 úno 2007, 18:45
turbo
Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
- servismam tomas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 586
- Registrován: 05 lis 2006, 22:50
- Kontaktovat uživatele:
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Re: turbo
Zvenku nic nevyčistíš.MichalA6Avant píše:Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
Tu výfukovou část stačí nahřát horkovzdušnou pistolí nebo autogenem a pak do toho stačí klepnout a povolí to samo Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
