zrychlení 100-200km/h

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Moment, ta rada "sup do garaze" plati i pro ctyrkolku? :o

Pravdou je, ze my ho v zime taky neprovozujeme. Jinak s tim V12 je to mysleno vazne? A rec je o seriich nebo nachipovanych vozech?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Forest píše:Moment, ta rada "sup do garaze" plati i pro ctyrkolku? :o

Pravdou je, ze my ho v zime taky neprovozujeme. Jinak s tim V12 je to mysleno vazne? A rec je o seriich nebo nachipovanych vozech?
535 svorkolku poznam iba F07 verziu GT a to je fakt skarede a tazske auto. F10/11 sa da objednat iba mesiac, E60 ani E90 sa 4kolka nerobila.
V12tky som robil 3ks. v serii to neni nic moc,lebo je to pri 3600 otackach zaskrtene, na brzde 480PS a 920NM jazdilo to podobne,do 150 km/h ako silna mod v mojej Q7 4,2 TDI ktora mala 390PS a 920NM.
V 12 po modifikacii 560PS a 1200NM,to uz je lepsie,no stale treba porovnavat vahu, straty na nahon, aerodynamiku ku danym konom. To je uz je rychlesia skor nova A8,ktora sa robi bezne na 400PS a 900NM a hlavne ma o vela lepsiu 8st. prevodovku s porovnanim ku V12.
No ked je sucho,rovna cesta a mate obute Michelin pilot3,tak 335d je rychlejsia.Ak by mal niekto zaujem,zo vsetkeho co som opisal mam samozrejme aj merania z brzdy.osobne som vsetko porovnaval a jazdil,teda ziadne bla bla
Vzdy je potrebne porovnat vahu a vykon. ASZ je v Ibize raketa no pre Passat,alebo A4 je to uz slabe, napr.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 29 říj 2011, 17:28, celkem upraveno 1 x.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Nová 535d F10 se teď od září ve verzi s 313ps dělá i xdrive...
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

moucha píše:Nová 535d F10 se teď od září ve verzi s 313ps dělá i xdrive...
Ano mas pravdu,to je dobra sprava, zla sprava je, ze F10/F11 sa zatial neda softwerovo upravit a v serii, aspon ako zadokolka to nechodi nic moc.
Co je divne, motor 40d som meral, aj upravoval, v X5,X6,GT a 740d.
Ziaden nemal v serii na brzde viac ako 280ps,teda kazde malo menej ako udav vyrobca. pocitovo ziadna slava
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dik za odpoved, pokud bych mohl pozadat o grafy serie VS chip (pouze chip) 535d E60 na arachnee@seznam.cz . Predem diky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

No táta si jí právě koupil a taky sem od toho čekal více. Převodovka, podvozek super, ale motor žádný oheň, točí to sice 5300, ale od 4tis to nemá moc cenu.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Ano mas pravdu,to je dobra sprava, zla sprava je, ze F10/F11 sa zatial neda softwerovo upravit a v serii, aspon ako zadokolka to nechodi nic moc.
Co je divne, motor 40d som meral, aj upravoval, v X5,X6,GT a 740d.
Ziaden nemal v serii na brzde viac ako 280ps,teda kazde malo menej ako udav vyrobca. pocitovo ziadna slava[/quote]

Měřil si jaké výkonové verze?
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@moucha : mozna se bude spoustu lidi divit co ted napisu, nicmene clovek si musi uvedomit co od toho v serii ocekavat a jake jsou zamery vyrobce

- ten motor se rad toci v nizkych, hodne drsne nizkych otackach (zajiste potvrdis)
- nemyslim si, ze by bylo v zajmu vyrobce, aby mel uzivatel tendence to tocit do bezvedomi, spis ho smeruje do nizsich (z duvodu krouticiho momentu) a strednich otacek
- je treba to vzit komplexneji - ten motor je pouzitelny od 1200 (a to jsem pri zdi) nema problem tocit i pres 5000, jen to proste neni Tebou zminovany "ohen" ... uz to neroste, jen si to drzi hodnoty a proto se Ti to zda mdle
- domnivam se, ze je to i z duvodu navaznosti turbodmychadel
- na druhou stranu ten system preplnovani ma prostor pro to, aby dokazal vice, vyrazne vice ... otazkou je, jak je na tom pak zivotnost ale u BMW bych z dost mozna subjektivnich dojmu nemel strach

... ale obavam se, ze je to spis

Jinak ja nemohu o vysokych otackach moc co mluvit, protoze my ho prozatim jeste zajizdime. R.v. najeto <1500km (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

moucha píše:Ano mas pravdu,to je dobra sprava, zla sprava je, ze F10/F11 sa zatial neda softwerovo upravit a v serii, aspon ako zadokolka to nechodi nic moc.
Co je divne, motor 40d som meral, aj upravoval, v X5,X6,GT a 740d.
Ziaden nemal v serii na brzde viac ako 280ps,teda kazde malo menej ako udav vyrobca. pocitovo ziadna slava
Měřil si jaké výkonové verze?[/quote]

Aj 299PS,aj 306, X-drive aj zadokolku! vsetko cca rovnake
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Forest píše:@moucha : mozna se bude spoustu lidi divit co ted napisu, nicmene clovek si musi uvedomit co od toho v serii ocekavat a jake jsou zamery vyrobce

- ten motor se rad toci v nizkych, hodne drsne nizkych otackach (zajiste potvrdis)
- nemyslim si, ze by bylo v zajmu vyrobce, aby mel uzivatel tendence to tocit do bezvedomi, spis ho smeruje do nizsich (z duvodu krouticiho momentu) a strednich otacek
- je treba to vzit komplexneji - ten motor je pouzitelny od 1200 (a to jsem pri zdi) nema problem tocit i pres 5000, jen to proste neni Tebou zminovany "ohen" ... uz to neroste, jen si to drzi hodnoty a proto se Ti to zda mdle
- domnivam se, ze je to i z duvodu navaznosti turbodmychadel
- na druhou stranu ten system preplnovani ma prostor pro to, aby dokazal vice, vyrazne vice ... otazkou je, jak je na tom pak zivotnost ale u BMW bych z dost mozna subjektivnich dojmu nemel strach

... ale obavam se, ze je to spis

Jinak ja nemohu o vysokych otackach moc co mluvit, protoze my ho prozatim jeste zajizdime. R.v. najeto <1500km (rofl)
Jo já to tak beru, že je to sériový soft taky když porovnáš např. jak se vytáčí ARL v sérii a po čipu tak je to nesrovnatelný rozdíl... Ten spodek potvrdím, že brutální je, až mi někdy přijde, že převodovka drží moc nízké otáčky a ten motor zbytečně (kvůli ekologii) podtáčí.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Forest píše:Dik za odpoved, pokud bych mohl pozadat o grafy serie VS chip (pouze chip) 535d E60 na arachnee@seznam.cz . Predem diky.
komlet graf som poslal mailom, iba data som dal tiez do sekcie grafy
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Badumi1 »

PROFITUNER píše:ehh, uz som tu dlho nic nepisal,dufam ze to tu nebude vymazane,no uz nemozem citat reci" chip od majstra" alebo "najrychlesia dieslova audina".
Je potrebne rozlisovat hlavne,na co sa auta pouzivaju,aku maju vahu,nasledne sa mozu spolu porovnavat.
Podla mna, nejaky kombik co jazdi 13,6 na 1/4 mile, dymi ako pokazeny rusky tank a kazdu chvilu sa rozleti,nemozno brat ako najrychlesia audi v EU. Radsej nech jazdi 14,0, ma o 25 koni menej, bez dymu a sluzi 300 000km ako nase auta. O tom svedci aj zrychlenie 100-200 za 15 sekund.
Ak chce byt niekto majster na zrychlenie,nech postavi dieslove auto co jazdi pod 11 sekund na 1/4 mile,s minimalnym dymom,ako sme to urobili my uz pred 5 rokmi, potom dam klobuk dole a nie kazit komercne auta!
Za kazdeho vravia jeho ciny,nie reci!
K teme!!! prikladam video z komercneho diesloveho auta, na ktorom sa chodi kazdy den do prace a nedymi ani zrnko. Na videu ma auto 350PS a 700NM, momentalne sa este upravil vyfuk a auto dostalo nove IC, vysledok 375PS a 720NM, bezpecnych bez dymu! No na videa uz nie su moc podmienky. 15 sekund je asi dost z 100 na 200,lebo toto bmw jazdi teraz pod 16,6 z 0-200.Podla mna,tu sa da rozpravat o dobrej praci,aspon podla mojich kriterii.
http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
Jazdila 13.2 :) a upravene to bolo tak ako som chcel. Dymi len ked sa prida na max. Bezna premavka standartny dym. Keby to chcem byz dymu tak sa upravi vykon na menej ale preco by som to robil? Auto ma 220 000 km a bez chyby na motore. Dobre vies ako si s nim jazdil ty a skusal a co ja. Preco ta to tak stve? Ze si nedokazal spravit taky vykon? 3.0 bi turbo upravi na vykon ako mas ty ci BH, Reesha, Donuzo alebo ktokolvek...
PS: Vaha A4 bola presne 1800 bez vodica, 335d ma o 200kg nizsiu. Zrychlenie si mozes najst v power magazine :)))
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Jazdila 13.2 :) a upravene to bolo tak ako som chcel. Dymi len ked sa prida na max. Bezna premavka standartny dym. Keby to chcem byz dymu tak sa upravi vykon na menej ale preco by som to robil? Auto ma 220 000 km a bez chyby na motore. Dobre vies ako si s nim jazdil ty a skusal a co ja. Preco ta to tak stve? Ze si nedokazal spravit taky vykon? 3.0 bi turbo upravi na vykon ako mas ty ci BH, Reesha, Donuzo alebo ktokolvek...
PS: Vaha A4 bola presne 1800 bez vodica, 335d ma o 200kg nizsiu. Zrychlenie si mozes najst v power magazine :)))[/quote]

Ak to 335d upravy kazdy bez dymu na 370PS,preco to este nikto neurobil?
Nevedel som,ze si softy upravujes sam,no pohar ti za to neprinesiem.
Nabachat rail na 2000 barov a nasypat tam naftu priam s lopatou aby lietali z vyfuku brikety neni az taky problem.
Ja som tu tvoju, byvalu moju A4, videl osobne v Trenine, kde zasla 13,6 a dymila tak,ze nebolo nic vidno,dokonca dymila,aj ked si sa presuval na jednotke v kolone, este sa aj pokazila. Tiez viem,ze ti uz rachla turbina,difer atd. to je pravda,to neni motor. Ale to je jedno, vobec ma to nestavalo, ale bolo mi jej luto,lebo to auto som mal rad. Nastval ma moderator,ktory trcal D-racingu.. zo zadnice tak,ze mu trcali len tramky, chvalil len auta s 800 NM co jazdili 13,5 a nejaky Golf IV VR6 turbo co zasiel v plnej zbroji 11,3 si ani nevsimol..Hnevaju ma vase silacke reci,no to je iba ubohost. V kazdom pripade aj cas 13,2 nie je nieco, s cim by som sa v roku 2011 chvalil,lebo by ta predbehol uz pred desiatimi rokmi Leon pana Fuzeka z MAXTDI. To neratam 1,9TDI auta z fora,co su rychlesie. Urcite na nazov "najrychlesia audina v EU" to nie je.
K vasmu clanku v powermagazine ti poviem iba to,ze ste znicili moju pracu za dlhe roky. Prisiel ku mne zakaznik s A6 3,0TDI, objednany a prve co mi povedal,ze sa boji si nechat upravit auto,lebo videl nejaky clanok v casopise a tam tie auta dymili ako lokomotivy. Bravo,gratulujem!
Na zaciatku som napisla,ze je potrebne rozlisovat auta a ich pouzitie.
nech ta A6 ma radsej 280PS bez stipka dymu,ako 310PS s dymoganom!
Nikomu nebude vadit Fabia 1,9TDI s 220PS,ktora bude dymit a predbehne vsetko na ceste, no A6,ktoru nebude vobec vidno,bude pre zakaznika asi problem!
Cele by som to ukoncil asi tak,ze lutujem,ze som vobec nieco po 3 rokoch na forum napisal, no chripka je svina!
Skoda len,ze nie ste viac objektivny a ze si nic nenapisal na graf z tvojej novej A4 3,0TDI,lebo ten graf je hanba.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Tady je akcelerace F10 535xd :)

http://www.youtube.com/watch?v=sTm5RHRwjfs
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

moucha píše:Tady je akcelerace F10 535xd :)
Vcelku nic moc, takto chodia poladene 1.9TDI 8) Ale to len dokazuje ze vykon vacsich objemov sa prejavi az v rychlostiach nad 200km/h ;)
PROFITUNER píše:Cele by som to ukoncil asi tak,ze lutujem,ze som vobec nieco po 3 rokoch na forum napisal, no chripka je svina!
Ale no tak hadam to nebude az take kriticke, za mna osobne si tu bol velmi prijemne spestrenie ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“