STVORKOLKA A UZAVIERKA DIFERENCIALU TOYOTA LAND CRUISER V8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ty jsi už tady někdy viděl -50°C ? Já jsem teda v čr zažil nejvíc -25°C a to nastartoval i můj naftovej golf, takže bych se diesela nebál.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
U Ivana za stodolou byvá i více než -50 Cturbo kamna power píše:ty jsi už tady někdy viděl -50°C ? Já jsem teda v čr zažil nejvíc -25°C a to nastartoval i můj naftovej golf, takže bych se diesela nebál.
Ale i u nás občas je i - 40 C
http://www.e-pocasi.cz/pred-80-lety-byl ... 2-2-c.html
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha

no a když jednou za 80 let nenastartuju, tak mě to nezabije

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Užitková auta jsou nejlepší a Defender, co mám spíše z doslechu od kolegy je jeden z mála smysluplných čtyřkolek na práci..Málo píčovin, více účelnosti...A co se týče startování v mrazu, pořád mi vrtá hlavou, proč všichni výrobci opustili systém dekomprese-viz zetor 50.? Např 4 krát dekompresor z mopeda do každého válce -společně zmáčknout při startu, roztočit motor /stačí i vybitá baterie/ a pustit a bum...Bez elektriky, jen trochu zasyčí a už se jede...Že by měli strach, že tlak prostřelí kapotu?



nepropadat panice...
Mám Defendera jako služebáka a tak mám pár postřehů. Průjezdnost slušná, váha obrovská(hliník nehliník), rezne dost(ročník 94), startuje dokonale, nafta zamrzá pravidelně při -10ti, luxus žádnej, spotřeba deset nafty, netopí a všude strašně táhne průvan.
Když sem kecal s vojákama už nevim v kterym újezdě, tak říkali, že při srovnávacích cvičeních, se mohli jít MB Géčka, Defendery a jiný offroady zahrabat před starejma UAZama. Na ty se nic nechytá.
Když sem kecal s vojákama už nevim v kterym újezdě, tak říkali, že při srovnávacích cvičeních, se mohli jít MB Géčka, Defendery a jiný offroady zahrabat před starejma UAZama. Na ty se nic nechytá.
Oct asv 2000, DieselPower
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Mam tak isto Defendera a to auto je vsetko len nie komfort vahu to ma primeranu robustnosti hlavne ze z toho v terene neodpadavaju suciastky ako z inych SUV dnesnej doby. Mam TD5 cize PDcko, starty to ma na brnk ale ta turbo diera je tam obrovska
ma to staly pohon 4x4 plus uzavierka medzinapravoveho difu + redukcia. Co sa tyka MB G tak sa stale vyraba aj profesionalna verzia cize skoro ziadne calunenie. Aby si zavrel dvere tak stym musis trieskat jak hovado a ma to 3 x baterku dva su na 24v rozvod a jedna je v interieri na 12v rozvod. A hlavne to ma uzavierky vsetkych 3 difov
A to najpodstatnejsie pri off roade najpodstatnejsie su pneumatiky 



VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
No samozřejmě Uaz má něco do sebe-motor z Volhy 21 a podvozek vylepšený Jeep 1945...Topí to jako blázen, v terénu dobrý ale spotřeba pro soukromníka je problém..Měl jsem a používal M461 -byla to také kopie Jeepu, jako všechno /GAZ 69/ ale tam byl bezva motor /kopie Ford Bedford/ a ten měl nevýhodu ,že neměl redukci, ale pomalou jedničku a neměl špéru..Tyhle válečné konstrukce nemají chybu a při konfrontaci s moderními dělníky je kolikrát dost hanebně zasti ňují...Je to tím, že vše již tady bylo a těžko někdo vymyslí něco jiného..hlavně když se do toho moc plete pohodlí..Pravý teréňák je prostě nepohodlný, jak konstrukcí, tak i tím ,že je dobře když řidič cítí povrch a ne aby byl oddělen od terénu... 

nepropadat panice...
Možná by bylo potřeba rozlišit o jakém Defenderu se bavíme, protože LR90 nebo LR110 jsou v terénu jiná auta. AČR má samozřejmě obě verze, navíc jsou to pouze předělané civilní verze !!!... prostě super kontrakt pro CD motor Český Dub
Zkuste se někdy podívat na nápravy na opravdové vojenské verzi... to jen tak na úvod. Mimochodem, kdyby někdo chtěl ušetřit a uvažoval o Santaně, tak se s tím podvozkem svezte, opravdu to není jako Defender... motor nechme stranou.
Samozřejmě nic proti UAZ469 (nový 31512), ale je to odporná koza s vyoseným těžištěm... a neznám z praxe místo (VP Libavá, Dědice, Jínce... či jaký jiný VP), kde by UAZ projel a LR ne. Většinou byl vždy problém mezi volantem a pedály... zejména u namistrovaných profíků ze 4.BRN
Škoda, že UAZ (ruské politbiro) pohřbil projekt Škoda 973 Babeta, moc povedený vůz, měl jsem tu čest s ní jezdit jak na polygonu na BVV, na Bahnech i v Dědicívh a fakt velmi povedená práce... škoda, že to bolševik v rámci RVHP pohřbil

Samozřejmě nic proti UAZ469 (nový 31512), ale je to odporná koza s vyoseným těžištěm... a neznám z praxe místo (VP Libavá, Dědice, Jínce... či jaký jiný VP), kde by UAZ projel a LR ne. Většinou byl vždy problém mezi volantem a pedály... zejména u namistrovaných profíků ze 4.BRN

Škoda, že UAZ (ruské politbiro) pohřbil projekt Škoda 973 Babeta, moc povedený vůz, měl jsem tu čest s ní jezdit jak na polygonu na BVV, na Bahnech i v Dědicívh a fakt velmi povedená práce... škoda, že to bolševik v rámci RVHP pohřbil

GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
http://www.novinky.cz/domaci/219833-na- ... elsia.htmlturbo kamna power píše:já ale nejsem Ivan, ani u něj nebydlím, takže mi je jedno že on má na sibiři za stodolou -60°C
no a když jednou za 80 let nenastartuju, tak mě to nezabijeprostě ten diesel mi u defendera nepříjde jako slabina. Je to prostě užitkový auto. Většina dodávek a náklaďáků jsou taky diesely
Tak i Ivanovi začíný být zima
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
moje zkusenosti s O2 4x4 a Suzuki Grand Vitara:
1) Vitara ma trvale pohon vsech 4. Pak jsou tam pozice 4H, 4H lock a 4L lock.
4H je standardni pohon 4 kol pres diferaky
4H lock je pohon 4 kol s uzaverkou mezinapravovyho diferaku, takze pevne rozdeleny vykon na obe napravy
4L lock je to samy s tim rozdilem, ze je tam jeste redukce
2) O2 4x4 (Haldex 2gen) ma trvale pohaneny kardan z prevodovky predni napravy. Druhy konec kardanu vede do Haldexu, kde se olej. cerpadlo Haldexu stara o prenos sily na zadni rozvodovku podle toho jaky data dostava ridici jednotka Haldexu z ABS. Standardne se dozadu prenasi jen minimum hnaci sily (udajne cca 2%), pri prokluzu kol se pripojuje zadek natvrdo. Mechanickou uzaverku to nema, jen elektronickou (pribrzdovanim prokluzovaneho kola).
1) Vitara ma trvale pohon vsech 4. Pak jsou tam pozice 4H, 4H lock a 4L lock.
4H je standardni pohon 4 kol pres diferaky
4H lock je pohon 4 kol s uzaverkou mezinapravovyho diferaku, takze pevne rozdeleny vykon na obe napravy
4L lock je to samy s tim rozdilem, ze je tam jeste redukce
2) O2 4x4 (Haldex 2gen) ma trvale pohaneny kardan z prevodovky predni napravy. Druhy konec kardanu vede do Haldexu, kde se olej. cerpadlo Haldexu stara o prenos sily na zadni rozvodovku podle toho jaky data dostava ridici jednotka Haldexu z ABS. Standardne se dozadu prenasi jen minimum hnaci sily (udajne cca 2%), pri prokluzu kol se pripojuje zadek natvrdo. Mechanickou uzaverku to nema, jen elektronickou (pribrzdovanim prokluzovaneho kola).
No tank je přímý vstřik a startuje se také vzduchem, takže je to rachot, ale rusové byli experti v uvádění čehokoliv do chodu...Němci to od nich okoukali a zase měli přísně zakázanou fintu, že nechali promrzlý letecký motor JU 88 /ohřáli nejdřív vanu motoru normálním ohníčkem/ cucnout si acetylénu z autogenu/ale jen trochu, jinak by ulítly hlavy/ a chytl hned..Ono na severu u Finska byl i benziňák v háji... 

nepropadat panice...