Octavia 1U 1,9 TDi 66 kW nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Octavia 1U 1,9 TDi 66 kW nestartuje

Příspěvek od bosch »

Prosím nemlaťte mne do hlavy (LOL) Nenalezl jsem zde vyhovující odpověď .
Začalo to z ničeho nic, večer jsem přijel a od té doby konec.Při startu ani neškrtne, při napojení na Vag nenalezne diagnostika řídící jednotku motoru.
Jedinej výpis chybové hlášky je u přístrojové desky - klíč signál příliš malý.
Je možné, že pokud čtecí cívka je vadná a nedá signál řídící jednotce imo, nelze načíst ani řídící jednotku motoru ?
Co by mohlo být jinou příčinou toho, že auto ani neškrtne ?
Děkuji moc za odpověď.
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

prosím prosím, nikdo neví ?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

asi ti odešla ŘJ motoru.....................
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

Tak z toho jsem měl strach. Je nějaký způsom, jak se přesvědčit o tom, že je to skutečně tak ?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

no jeste bych se podival zda-li nejsou uhnile piny na RJ... nebo privodni draty.... pak jeste zkontroluj rele 109 to napaji RJ motoru... Vetsinou ale RJ jen tak sama odsebe neodejde.... koukni na to rele 109 treba jsou na nem studene spoje a pak je staci proletovat... RJ bych vyloucil uplne az nakonec....
Naposledy upravil(a) josef10 dne 03 lis 2011, 12:25, celkem upraveno 1 x.
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

PROSÍM, kde najdu R109?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

lehni si pod volant a vlevo je takovy derovany plast.... tak ten demontuj a budes koukat na relatka...
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

jj relé 109 - také jsem takhle plašil ..
Kupoval jsem ho ve škodovce - nikdo ho jinak neměl a vyšlo asi na 500,-
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

Já jsem debil, jo relátka vím. Já myslel že je to nějaký speciální u ŘJ.
Ještě jsem si vzpměl, že na diagnostice bylo CAN-BUS v nouzovém režimu a pod tím sporadický chyby centrálního zamykání který postě před časem přestalo fungovat a já jsem to z nedostatku času neřešil. Děkuji moc za snahu mi poradit. V sobotu na relátko kouknu.
Co je vedení CAN BUS ?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

palubni sit neco jako internet........... :D
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

a mohlo by ta hláška CAN BUS v nouzovém režimu mít vliv na ten problém , že auto ani neškytne a nejde načíst ŘJ motoru ?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

pravdepodobne ten tvuj problem souvisi s R109.... nic nekupuj vytahni rele proletuj spoje a za chvili odjizdis.... je to notoricky znama vec.... bud rad ze mas rotacku... PD motory ty dokazou jinak potrapit a za uplne jiny love.... nic lepsiho nez stara rotacka na svete neni........... (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova.. :)
nepropadat panice...
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

Zeptam se jak debil. Proletovat spoje v relátku ?
bosch
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2008, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od bosch »

Tak chlapi.díky moc, problémy jsou vyřešeny.
Nějakou souhrou náhod odešlo opravdu to relátko R109. Po jeho výměně se mi na Vagu ukázala řídící jednotka motoru s tím,
že je zablokována IMOBILIZÉREM.
Nakódoval jsem znovu oba klíče a auto startuje , jezdí a hurá...............
Tak ještě jednou díky za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“