
Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Požičat druhé možno nieje problém ale vieš tá robota znovu čerpadlo von, (3tí krát) vyprosit si iné , kolko nafty vylietaš , času zabiješ a prečo ? preto že možno niekto fláka robotu? Ešte zajtrá poskúšam čo sa dá nalogujem to na flašku aj za studena aj za tepla a ak Vás skúsenejších už nič iné nenapadne tak to zanesiem chlapovi čo to repasoval a nech si to rieši on. Ked raz za niečo berie prachy (a nie malé) tak by to mohlo aj šlapat. A keby to bolo niečim iným tak to auto neštartuje ako švajčiarske hodinky aspon myslím však to ani nestihne potočit a už vrčí aj po 2dnoch státia a do cca 1800otáčok ide pekne a potom sa vadí a vyneháva, takže to fakt môže byť tým čerpadlom, no nechcel som to pripustit vzhladom na okolnosti. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
ja by som sa pozrel na tu remenicu na cerpadle ,neni mozne ze 2 zubi a bolo to ok a teraz zase nic .mne sa raz podarilo davno na peugeote natiahnut remenicu presne s klinkom vedla zarezu pre klinok a 3 hodiny hladania!!! zhod dole veko z vacky aby si vydel ktory valec stryha ,daj dole trubku z 1 striku vytoc ju smerom hore a postartuj ,ked zacne ist nafta tak toc s motorom ale len s klucom, nafta by mala odkvapnut jeden zubok na rozvodovom remeni /na vacke alebo cerpadle/ pred hornov uvratov .nepametam presne a nechcem zapotit somarinu ale ak je cerpadlo el. tak che to dat z cerpadla el. ovladanie dolu a natocit element naplno a tak tocit a tak najdes ci davkuje v spravnom case / ci predstrek a zuby ti sedia /
Páni bol som spravit daľší log z kanálov 4,10,11 ako radil huml motor bol studený a prívod nafty do čerpadla priamo z flašky 15cm hadička. Po včerajšom logovani sa vyskytli 2 závady a to: 575 - tlak v sacim potrubi regulacni diference a 550 rizeni pocatku vstriku. pridávam log na flašu:
http://www.ulozisko.sk/453482/LOG-01-00 ... flasa2.CSV
http://www.ulozisko.sk/453482/LOG-01-00 ... flasa2.CSV
Co se týká čerpadla,souhlasím s Humlem jak říká " jako by tam nebyla nafta".
Pokud ve vratné hadičce od čerpadla nebudou žádné bubliny, bude problém v nízkotlaké části čerpadla. Lze to nepřímo odvodit z údajů na logu, které Huml zakroužkoval.
Jestliže by byl za nízkotlakým lopatkovým čerpadlem dostatečný tlak paliva, byl by tento tlak také uvnitř čerpadla a na pravé straně nastavovacího válečku vstřikování. Tento tlak by potom překonal pružinu na protilehlé straně válečku a nastavil předvstřik, který vyžaduje ŘJ motoru přes ventil počátku vstřiku N 108/při otáčkách 2583/min. 7,5°/. Jelikož však je tlak v tělese čerpadla a i na pravé straně nastavovacího válečku vstřikování nízký, přesune pružina na levé straně váleček doprava a tím sníží předvstřik až na -6,2° /pozdní vstřik/.
Motor by byl schopen i s touto téměř 14° odchylkou od ideálního předvstřiku zvyšovat otáčky dle požadavku řidiče,ale nemůže tak učinit, neboť vlivem nízkého tlaku v tělese čerpadla se i do válce ve vysokotlaké hlavě čerpadla dostane menší množství paliva a po stlačení a rozdělení k příslušnému vstřiku je tato vstřikovaná dávka nedostatečná. Tím dojde k ochuzení směsi ve válcích a tato směs se za daných podmínek není schopna vznítit.
Následky můžeš pozorovat sám. Nepravidelný chod, štiplavý dým z výfuku. Případně nouzový režim motoru.
Já bych si také sehnal nějaké zaručeně dobré čerpadlo, jak Ti tady radí i kluci a vyzkoušel ho. Když bude vše OK tak zajeď za mechanikem a repasi čerpadla reklamuj. Domnívám se, že byla provedena jen repase vysokotlaké části a na tu nízkotlakou se nějak "zapomnělo"/nízkotlaké lopatkové čerpadlo, redukční ventil atd./.
Pokud ve vratné hadičce od čerpadla nebudou žádné bubliny, bude problém v nízkotlaké části čerpadla. Lze to nepřímo odvodit z údajů na logu, které Huml zakroužkoval.
Jestliže by byl za nízkotlakým lopatkovým čerpadlem dostatečný tlak paliva, byl by tento tlak také uvnitř čerpadla a na pravé straně nastavovacího válečku vstřikování. Tento tlak by potom překonal pružinu na protilehlé straně válečku a nastavil předvstřik, který vyžaduje ŘJ motoru přes ventil počátku vstřiku N 108/při otáčkách 2583/min. 7,5°/. Jelikož však je tlak v tělese čerpadla a i na pravé straně nastavovacího válečku vstřikování nízký, přesune pružina na levé straně váleček doprava a tím sníží předvstřik až na -6,2° /pozdní vstřik/.
Motor by byl schopen i s touto téměř 14° odchylkou od ideálního předvstřiku zvyšovat otáčky dle požadavku řidiče,ale nemůže tak učinit, neboť vlivem nízkého tlaku v tělese čerpadla se i do válce ve vysokotlaké hlavě čerpadla dostane menší množství paliva a po stlačení a rozdělení k příslušnému vstřiku je tato vstřikovaná dávka nedostatečná. Tím dojde k ochuzení směsi ve válcích a tato směs se za daných podmínek není schopna vznítit.
Následky můžeš pozorovat sám. Nepravidelný chod, štiplavý dým z výfuku. Případně nouzový režim motoru.
Já bych si také sehnal nějaké zaručeně dobré čerpadlo, jak Ti tady radí i kluci a vyzkoušel ho. Když bude vše OK tak zajeď za mechanikem a repasi čerpadla reklamuj. Domnívám se, že byla provedena jen repase vysokotlaké části a na tu nízkotlakou se nějak "zapomnělo"/nízkotlaké lopatkové čerpadlo, redukční ventil atd./.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
No auto je už naspäť konečne ide do otáčok tak ako má 5500rpm dá. "čerpadlár" určil ako závadu napájaci konektor čerpadla čomu osobne neverím nakolko všetky kontakty boli predtým premerané, skontrolované a prestreknuté kontoxom no ale na niečo sa vyhovorit asi musel.chcem sa podakovat za Vase rady a ochotu. Passat ale nejde stale do vykonu no váha je dobrá , turbo tiež takže zostáva už len regulácia resp. nejaky podtlakový ventil. Chcem sa opýtat ci ste sa uz stretli s tým že N75 vykazuje špecifický odpor aj "cvaká" ale nieje dobrý. Idem hladať príspevky ak by bol nejaký nápad sem s ním , určite sa poteším. Díky 
Edit: este som zabudol napisat, že problem je v tom že regulacia začne odtáčat lopatky príliš skoro a nedosiahnem požadovaný tlak a ani hadicu nerozduje ako má, no ked jeden pridrží tiahlo regulácie pri cca 2200ot tak aj vyletí do otáčok aj hadicu rozduje tak že ju rukou nezadržím.

Edit: este som zabudol napisat, že problem je v tom že regulacia začne odtáčat lopatky príliš skoro a nedosiahnem požadovaný tlak a ani hadicu nerozduje ako má, no ked jeden pridrží tiahlo regulácie pri cca 2200ot tak aj vyletí do otáčok aj hadicu rozduje tak že ju rukou nezadržím.
N75-ka moze byt zla aj ked cvaka - moze prepustat tlak....... ale tak ako pise Huml - nalogovat na ceste kanaly 3,10,11 z ustalenej jazdy napr. na3-jke do max zataze - plny plyn a drzat aby bolo vidno priebeh regulacie..... potom ti urcite niekto napise a skusi poradit.....svitko píše:No auto je už naspäť konečne ide do otáčok tak ako má 5500rpm dá. "čerpadlár" určil ako závadu napájaci konektor čerpadla čomu osobne neverím nakolko všetky kontakty boli predtým premerané, skontrolované a prestreknuté kontoxom no ale na niečo sa vyhovorit asi musel.chcem sa podakovat za Vase rady a ochotu. Passat ale nejde stale do vykonu no váha je dobrá , turbo tiež takže zostáva už len regulácia resp. nejaky podtlakový ventil. Chcem sa opýtat ci ste sa uz stretli s tým že N75 vykazuje špecifický odpor aj "cvaká" ale nieje dobrý. Idem hladať príspevky ak by bol nejaký nápad sem s ním , určite sa poteším. Díky
Edit: este som zabudol napisat, že problem je v tom že regulacia začne odtáčat lopatky príliš skoro a nedosiahnem požadovaný tlak a ani hadicu nerozduje ako má, no ked jeden pridrží tiahlo regulácie pri cca 2200ot tak aj vyletí do otáčok aj hadicu rozduje tak že ju rukou nezadržím.
AMATER: áno s čerpadlom to bolo správne
(respektáve nesprávne) dnes som spravil tie logy kanalov 3,10,11 trasa bola nasledovná: kúsok rovinka začal som zrychlovať (plny plyn) a tiahli rovnomerný kopec stále dlážka. Prvý krát pri tomto logu: http://www.ulozisko.sk/455599/LOG-3ka.CSV
mi vyhodilo chybu: snimac tlaku - regulacni odchylka a auto prestalo uplne tahat asi ako hladký diesel. Vymazal som chybu a šiel znova 3ka plný:
http://www.ulozisko.sk/455600/LOG-3ka-plny2.CSV
auto bolo živšie nevyhodilo závadu no nemá spodok čož vidno aj na logu a potom som šiel tu istu trasu 4kou:
http://www.ulozisko.sk/455601/LOG-04ka-plny.CSV.
Zohnal som chalana čo má AFN-ko takže skúsim vymenit tú N75ku ak sa dá nahovoriť
ale inak čo som prekvapený tak passat nezadymí a nezadymí
chvála pánu bohu
ešte ten tlak vyriešit a "nový voz"
EDIT: Pri naštartovaní mi regulácia turba zatiahne nastavovanie lopatiek do max polohy a už pri 1200ot ho začne prestavovat na menší záber a dostatočný tlak dosahujem až okolo 3000ot

mi vyhodilo chybu: snimac tlaku - regulacni odchylka a auto prestalo uplne tahat asi ako hladký diesel. Vymazal som chybu a šiel znova 3ka plný:
http://www.ulozisko.sk/455600/LOG-3ka-plny2.CSV
auto bolo živšie nevyhodilo závadu no nemá spodok čož vidno aj na logu a potom som šiel tu istu trasu 4kou:
http://www.ulozisko.sk/455601/LOG-04ka-plny.CSV.
Zohnal som chalana čo má AFN-ko takže skúsim vymenit tú N75ku ak sa dá nahovoriť



EDIT: Pri naštartovaní mi regulácia turba zatiahne nastavovanie lopatiek do max polohy a už pri 1200ot ho začne prestavovat na menší záber a dostatočný tlak dosahujem až okolo 3000ot

Tak jak jsi se mohl dočíst v mnoha článcích na toto téma na našem fóru, může být nižší plnící tlak oproti požadovanému způsoben např. špatnou podtlakovou baňkou, zadrhávající regulací, "visícím nebo špatným ventilem N 75 nebo netěsností v tlakovém potrubí od turbodmychadla až po sací potrubí, případně přicpáním tohoto potrubí. Já bych se přikláněl k problému na cestě od turbodmychadla a to z toho důvodu, že váhou vzduchu prochází požadované množství vzduchu. Jestli váhou vzduchu prochází správné množství, jsou i otáčky dmychadla správné. Tento tlak za dmychadlem se však zřejmě nedostane až k sacím ventilům, protože to někde "utíká". Překontroloval bych zejména tuto cestu od dmychadla až k hlavě válců.
Podle prvního logu je vidět, že tlak za nízkotlakým čerpadlem a regulace předvstřiku je již v pořádku. Jelikož však je předvstřik nastaven k horní hranici,nastavovací váleček předvstřiku není schopen snížit předvstřik na požadovanou hodnotu. Podíváš-li se na poslední ustálené otáčky 1554 /ještě před tím než jsi tomu "šlápl na krk" / můžeš vidět požadavek ŘJ na předvstřik -2.2°/pozdní vstřik/. Aktuální předvstřik však je 2.2° i přes to, že se ventil N 108 maximálě snaží tento předvstřik snížit /aktivace ventilu je 2.8%/. Tento rozdíl 4.4° od ideálu však nemá nějaký podstatnější vliv na Tvůj snížený výkon motoru. Spíše mírně zvedne spotřebu a emise na těchto otáčkách. Na druhé straně Ti to bude se základním předvstřikem na horní hranici o něco lépe startovat.
Druhý log ukazuje, že tlak v sacím potrubí je při růstu otáček v zatížení nižší než požadovaný i přes to, že váhou prochází požadované množství /z toho můj úsudek na výše zmíněnou netěsnost/.
Třetí log mi nejde otevřít.
Podle prvního logu je vidět, že tlak za nízkotlakým čerpadlem a regulace předvstřiku je již v pořádku. Jelikož však je předvstřik nastaven k horní hranici,nastavovací váleček předvstřiku není schopen snížit předvstřik na požadovanou hodnotu. Podíváš-li se na poslední ustálené otáčky 1554 /ještě před tím než jsi tomu "šlápl na krk" / můžeš vidět požadavek ŘJ na předvstřik -2.2°/pozdní vstřik/. Aktuální předvstřik však je 2.2° i přes to, že se ventil N 108 maximálě snaží tento předvstřik snížit /aktivace ventilu je 2.8%/. Tento rozdíl 4.4° od ideálu však nemá nějaký podstatnější vliv na Tvůj snížený výkon motoru. Spíše mírně zvedne spotřebu a emise na těchto otáčkách. Na druhé straně Ti to bude se základním předvstřikem na horní hranici o něco lépe startovat.
Druhý log ukazuje, že tlak v sacím potrubí je při růstu otáček v zatížení nižší než požadovaný i přes to, že váhou prochází požadované množství /z toho můj úsudek na výše zmíněnou netěsnost/.
Třetí log mi nejde otevřít.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
900 mg/r u váhy na overboostu zrovna moc není. Turbo očividně netlačí vůbec odspoda. Jak už tady bylo zmíněno, chce to zkontrolovat baňku a regulaci. Pokud bude vše OK, tak nastavit táhlo baňky na max. 2mm předpětí. Zatím je všechno ostatní hádání.
900 mg/r u váhy na overboostu zrovna moc není. Turbo očividně netlačí vůbec odspoda. Jak už tady bylo zmíněno, chce to zkontrolovat baňku a regulaci. Pokud bude vše OK, tak nastavit táhlo baňky na max. 2mm předpětí. Zatím je všechno ostatní hádání.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D