Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

iste to maju odskusane a moze to byt aj tak. Podla mna bezpecnejsie je sa odvyjat od max. stlacenia. Pri tom prvom hrozi riziko pretlacnia vstrekovaca.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Hans86C
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 29 lis 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Hans86C »

Mam ten samy nazor...
VW Bora Variant TDI
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

neví někdo jaké nastavení pro BMN-octaviaII 125KW?
Uživatelský avatar
sharkan
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15 lis 2009, 22:13
Odpovědi: 0
Bydliště: u Kolína

Příspěvek od sharkan »

Ahoj všichni, tak se přidám i já s mojí první zkušeností s PD, mám BMP a "zvedala se mi hladina oleje"... dal jsem na radu Ladase, sehnal těsnění ke vstřikům od Čmouda, přečetl tohle vlákno snad 3x :-) a je hotovo. Vstřiky jsem povolil o 180 napsal mi to kámoš ze škody. Motor si přede dá se říct stejně akorát na první poslech se mi zdálo že jde "tvrdě". Než jsem povolil seřizovací šrouby, schválně jsem je změřil o kolik je dotáhnu, bylo to u jednoho vstřiku o 270, u dvou skoro celou otáčku a u jednoho přes 360. Mrzí mně, že jsem neměl nové seřiz. šrouby (wallbash), původní měli na sobě drážky...musím je dohnat a vyměnit spolu se sedly (nemáte někdo?). Pánové všem díky za příspěvky, mám radost že se to povedlo, byl jsem trošku nervózní když jsem startoval poprvé ale jen než se naplnily kanálky naftou (asi 5.start) ještě zkouknout na vagu, na tom se taky pracuje, ještě jej nemám ;)

...a teď mrknout ještě na náhon čerpadla a vyvažovacích hřídelí, ale to je jiná kapitola tohoto motoru (crazy) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... p&start=15
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

fakt nerad kluci, ale musim. ASZ 2004, 180 stupňů? 225 jak jsem snad pochopil už se nedává. Díky
3BG 2.8V6 4motion
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

taky bych se rád dozvěděl jak to teda je protože někdo tvrdí že je nějakej dodatek že se všechny vstřiky nastavujou 180, druhej zas řekne že 225 ví teda někdo přesně jak to je?
kolik teda nastavit ASZ se vstřiky AL?
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Tom.s píše:taky bych se rád dozvěděl jak to teda je protože někdo tvrdí že je nějakej dodatek že se všechny vstřiky nastavujou 180, druhej zas řekne že 225 ví teda někdo přesně jak to je?
kolik teda nastavit ASZ se vstřiky AL?
zkoušel jsem oboje nastavení, a absolutně žádný rozdíl v chodu ani na vagu. Kluci VW je zkoušeli nechat dotáhlé na doraz (staré vstřiky), jestli se zničí a tvrdili, že šlapali v pohodě. Prostě nějaká vůle by tam měla být, ale jesti je to 180 nebo 225 stupňů bude asi jedno.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Ohledně toho nastavování vstřiků no nejkolměji pomocí rozměrů od krajehlavy... obyčejná šuplera se mě zdá mockrátká. Čim to měříte vy? Dále mi pořád nejde do hlavy, proč se ty vstřiky tímtou způsobem seřizují, když se vlastně otáčejí okolo své osy a polohu vůči ose vahadel vlastně nezmění... vysvětlil by mi to někdo?
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
fiam
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 led 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Vymena vacky 2,0 TDI 103kw

Příspěvek od fiam »

Cau.Vedel by mi niekto povedat ci tieto hodnoty su v norme po vymene vacky a hydrostelov. Nic som nenastavoval a ci nieco netreba nadstavit,lebo sa mi zda vyssia spotreba.Kod motora BMM.Dakujem.Obrázek
VW Touran 2,O TDI 103kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ano spotrebu mas vysiu preto lebo rozvod mas posunuty do minusu musis to dat na nulu alebo do plusu 0,5 ;) a spotreba by mala klesnut
fiam
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 led 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiam »

sparco gti píše:ano spotrebu mas vysiu preto lebo rozvod mas posunuty do minusu musis to dat na nulu alebo do plusu 0,5 ;) a spotreba by mala klesnut
Myslis stvrty kanal,pole č 4?
VW Touran 2,O TDI 103kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj daj to od 0 do 0,5plus ;)
fiam
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 led 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiam »

sparco gti píše:ano spotrebu mas vysiu preto lebo rozvod mas posunuty do minusu musis to dat na nulu alebo do plusu 0,5 ;) a spotreba by mala klesnut
Tak rozvody som dal na nulu,trisky na skusku 180 a aj na 225 a spotreba stale dost vysoka,skoro o dva litre.Prosim o radu co stym mam robit?
VW Touran 2,O TDI 103kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

a pred vymenou si mal v pohode spotrebu ze?
fiam
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 led 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiam »

sparco gti píše:a pred vymenou si mal v pohode spotrebu ze?
Ano spotreba bola ok,bol som velmi spokojny.Ale teraz nechapem co sa to deje.
VW Touran 2,O TDI 103kw
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“