VW Sharan 10/2007-bufik D5W

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Otestoval som prídavné čerpadlo a čidlo teploty- sú OK.
Tak som teda rozobral bufík, bol zachovalý zvnútra-žiadne sadze. Vymenil som sitko aj tesnenia. otestoval som s 9V baterkou zapaľovaciu sviečku- hriala ako besná, premeral som čidlo plameňa a podľa grafu bol nameraný odpor v závislosti na danej teplote OK. Snímač prehriatia je podľa grafu tiež OK. Zmontoval som ho späť a vykazuje opakovanú závadu opakovaná strata plameňa. Pri kontrole akčných členov cez VAG mám ponuku len čerpadlo vzduchu-je OK ale pri kontrole členu dávkovacieho čerpadla nič nepočujem-žiadnu akciu. Môže byť čerpadlo KO alebo RJ?
Jedná sa o HYDRONIC II (D5Z-F).
A ešte jeden postreh, po doplnení chladiacej kvapaliny a skúšobnej jazde sa mi kvapalina v nádržke spenila- znamená to, že som bufík zle poskladal a do chladiacej kvapaliny v bufíku sa mi mieša nafta?
Vopred ďakujem za odpovede. :?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

kontroluj to cerpadlo pri horeni a sleduj ho v bloku hodnot jestli je spustene ty jednotky odchazej a pri snizeni nebo zviseni pozadavku taktovani cerpadla muze koncovy stupen v jednotce vynechat.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Neviete nahodou, kde sa nachádza palivové davkovacie čerpadlo pre tento bufík? Je to VW Sharan 2.0TDi PD, 103 kW, r.v. 10/2007.
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Čerpadlo je většinou u nádrže. Ale některé bufíky mají čerpadlo v sobě.
jukinoo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 bře 2009, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od jukinoo »

Vymen RJ bufika tak ako tu uz bolo parkrat spomenute je to choroba tychto bufikov uz som ich par menil nova stoji 150ecok ak neveris mam doma jednu funkcnu mozme to odskusat
VW Sharan 96 kw 2005
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Bola to RJ. Ďakujem za pomoc.
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Nevíte někdo jak proměřit to čidlo hoření??? Asi změřit odpor ale jakou má mít hodnotu??? Díky moc!
dzanda
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 srp 2017, 12:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od dzanda »

Ahojte, mám stejný problém, hází mi to chybu 01409 - Repeated Flame-Out.
Všechno jsem rozebral, vyčistil, otestoval žhavící svíčku, sensor plamene, přídavné vodní čerpadlo, ventilátor - vše funguje. Dal jsem nové sítko u žhavičky a sadu těsnění a vše smontoval a dal zpět do auta. Bufík oři startu hučí, ale nic se v něm nespaluje. Chyba se opakuje. Jediný, co se mi nezdá, je naftové čerpadélko. Když ho zkouším přímým napojením na 12v baterii, cvaká a vystříkne, jako jakýsi trkač. Je to tak správné? Tuším, že by do něj měly přicházet impusly proudu. Ale při spuštěném bufíku se nic neděje. Zkoušel jsem i na jeho konektory připojit žárovičku - nic nebliká ani nesvítí. Mám pocit, že tam nejde šťáva. Co s tím? Nějaká pojistka? Kabíky jsem sledoval až pod sedačku spolujezdce,tam se spojijí s další kabeláží a nevím, kam dál to vede. Přeskříplé nevypadají, ale nevím.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jeden drát je kostra,druhý jde do konektoru bufiku. u toho rady praslaji draty - zkontroluj. pokud cerpadlo dava naftu a bufik nezapali,kape nafta z vyfuku

divne je ze jednota nepise chybu cerpadla. pokud je to d5z-f tak muze byt vadna prave jednotka
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

Je to vadná jednotka.
Přesně takhle se chová, v závadách píše přerušení hoření, ale ve skutečnosti vůbec neovládá výstup na čerpadlo. Vyzkoušíš to jednoduše, pokud čerpadlo odpojíš a jednotka to nenapíše jako chybu, tak je jednotka KO.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

skvele to zarizeni....
dzanda
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 srp 2017, 12:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od dzanda »

Tak to jste mě moc nepotěšili pánové, ale zároveň děkuji za rozluštění záhady. Nešlo by v tý jednotce něco opravit, doletovat nebo tak? Nedělá to někdo?
Jinak se totiž zdá, že jednotka úplně KO není - ventilátor najíždí postupně a zvyšuje otáčky, k diagnostice se taky připojím bez problémů, žhavička funguje, jelikož z výfuku vychází vlažný vzduch..... bohužel nedostává palivo a nic nespaluje. :-( Kua
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“