Ano je to tak. Při těchto "kritických" teplotách jak píše i mir77 to ještě potřebuje více žhavit nebo přidat palivo. Zkus nastavit delší dobu žhavení a pokud to nepomůže tak přídavný odpor k čidlu chl. kapaliny.jarda123 píše:čau chlapy pročetl jsem to tady všechno a takovej problem co mam jsem asi nenasel když je -12 auto chytne.ale jak je od 0 vejš proste jak zhavení svítí 1 sekundu tak auto proste dyl točí ale chytne na 4 valce zadny hadaní!! zhavičky meneny Bosh palivovej filtr i ventylek menen kabel na zhavicky taky funkční kdyz odpojím teplotní cidlo tak to chytne od ty 0 hned!! ale jak je cidlo na zpatky tak to chytne špatne ja si uz nevím rady a teply to chyta na škrt mam ASV 81kw O1.díky za odpovedi.
S odpojeným čidlem chl. kapaliny G 62 to ŘJ vyhodnotí jako závadu čidla , které nahradí čidlem teploty paliva G 81/stejná teplota při chladném motoru/, ale prodlouží dobu žhavení na maximum a proto ten lepší start.