Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 17 lis 2011, 21:00
Golf III 1,9TDI 66kW 1Z začal z ničeho nic hrozne moc kouřit. Pokles výkonu jsem nezaznamenal. Kouř je světlejší až šedý. Vag hlásí chybu 575 - tlak v sacím potrubí regulacní diference plnící tlak odchylka, ale mam pocit, že tu chybu jsem tam měl už dřív.
Prosím o tip kde začít. Log dodám zítra. Nečekám jednoznačnou diagnozu. Jen profesionálovy tajné tipy. Dekuji
Golf III 1.9 1Z
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 17 lis 2011, 21:40
Prasklé potrubí mezi turbodmychadlem a sáním motoru.
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 17 lis 2011, 23:01
Tomas.cz píše: Prasklé potrubí mezi turbodmychadlem a sáním motoru.
To by ale rapidně klesl výkon. Ne?
Golf III 1.9 1Z
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 18 lis 2011, 10:31
Tak jsem se na to zběžně kouknul. Chyba 575 - tlak v sacim potrubí.... odhalena ! Nefungující regulace obtoku. Zdá se mi, že baňka je dobrá (tlak přímo do hadičky od baňky) Stává se, že zatvrdne oska co ovládá klapku v těle turba ?
To ovšem neřeší problém mocného kouření. Že
Golf III 1.9 1Z
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 18 lis 2011, 16:22
Přidávám log. Dodal jsem maximum vstupních informací. Pánové najde se někdo fundovaný?
Nedá se s tím jezdit. Lidé si klepou na čelo. A na křižovatkách je za mnou sto metrů místa.
Děkuji
Golf III 1.9 1Z
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 18 lis 2011, 16:54
zacal bych kontrolou nastaveni rozvodu a TDIgrafu. pripadne vstriky ven a zkouska
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 18 lis 2011, 17:46
Tdi graf v toleranci. Mezi zelenou a modrou. Na rozvody mrknu zitra. Se vstrikama to bude horsi. Jeste nekdo nejake napady? Co log?
Golf III 1.9 1Z
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 18 lis 2011, 20:44
log co jsi poslal je ok. pak jedine zmerit tlaky a ty vstriky,olej neubejva nejak razantnejs?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca
Příspěvek
od toefuk » 18 lis 2011, 23:14
ten bledy dym ti moze sposobovat aj uchcavajuci vstrekovac, pozri kanal 013...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 19 lis 2011, 10:01
toefuk píše: ten bledy dym ti moze sposobovat aj uchcavajuci vstrekovac, pozri kanal 013...
Zde je kanál 13 na posouzení. Nevadí že je to za studena? Doufám že ne
Ještě skromný dotaz: Co přesně kanál 13 ukazuje? Co 4tý valec ?
Co ukazuje kanál 8 ??
Auto sice není kdo vi co ale motor byl vždy super - Od výměny po výměnu dolito max 0,5l
Golf III 1.9 1Z
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 19 lis 2011, 11:35
kanal 08 vstřikovane množství paliva
kanal 013 Odchylka vstřikovaného množství 4., 2., 1. válce ke 3. válci
Tiguan 2 2.0 tdi
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od roobie » 19 lis 2011, 12:13
leguan píše: kanal 08 vstřikovane množství paliva
kanal 013 Odchylka vstřikovaného množství 4., 2., 1. válce ke 3. válci
To jsem si přeložil taky
Ale proč je v druhém poli tak nízká hodnota? Je to opět vztaženo ke třetímu válci?
Ta odchylka mimo toleranci ve skupině 13 poli 1 by mohla znamenat horší vstřikovač? Je opravdu ''Cyl 1'' 4tý válec?
Golf III 1.9 1Z
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 19 lis 2011, 12:57
cyl1-4 valec
cyl2-2 valec
cyl3-1 valec
naměř to znova na teplym motoru a veškery spotřebiče vypnout
Tiguan 2 2.0 tdi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca
Příspěvek
od toefuk » 19 lis 2011, 19:01
a kludne to aj naloguj, ako turbo, ale loguj kanal 1 aby sme videli otacky a kanal 13 kolko davaju vstreky, graf nebude dobre vidno ale v tabulke pekne uvidime hodnoty.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403 Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko
Příspěvek
od Kec » 19 lis 2011, 21:08
spíš koukněte jak vysokou má dávku paliva na volnoběh. Ideal je kolem 3,5mg a on má 9,6mg. Ale taky malá teplota motoru. Chce to ohřát a pak vag
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl